رئیس HomeKit اپل شرکت را ترک می کند



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

از زمانی که Jadallah به اپل پیوست، این شرکت چندین پیشرفت را در HomeKit انجام داده است، از جمله ضبط دوربین امنیتی در iCloud، کنترل‌های جانبی بهبود یافته، نورپردازی تطبیقی، اتوماسیون‌ها، Siri API برای لوازم جانبی شخص ثالث و کلیدهای خانه در برنامه Wallet.

این یک بسته با اپل است. من از دوستی‌هایی که پایدار خواهند ماند و فرصتی برای شکل‌دهی و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای مردم و خانه‌ها در سراسر جهان سپاسگزارم. به عنوان یک مدیر تجاری، سرمایه گذار و کارآفرین، کارآفرین بودن در اپل و ساخت محصولات در مقیاس بسیار لذت بخش بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


جدالله تایید کرد لینکدین (در حال گذراندن MacRumors) که دیگر برای اپل کار نمی کند. همانطور که قبلا توسط 9to5Macجدالله در فوریه 2019 به اپل پیوست تا کل تیم اپل هوم را رهبری کند. قبل از اپل، این مهندس برای مایکروسافت کار می کرد و همچنین Otto، برند قفل های هوشمند خود را تأسیس کرد. جدالله در پستی در اوایل این هفته گفت: «با اپل تمام شد.

مهندس سام جدالله این هفته اعلام کرد که پس از کمتر از سه سال کار در این شرکت، اپل را ترک می کند. جادالله در اپل مسئول خدمات خانگی بود که شامل سیستم HomeKit برای اتوماسیون خانه می شود.

اتوماسیون خانگی هر سال برای اپل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، بنابراین طولی نمی‌کشد که اپل شخص دیگری را برای رهبری تیم HomeKit انتخاب کند. اوایل این هفته، 9to5Mac پارکر اورتولانی توضیح داد که چرا اپل باید سخت افزار اتوماسیون خود را به جای تکیه بر اشخاص ثالث بسازد.

دلایل تصمیم مهندس برای ترک اپل ناشناخته است. همچنین مشخص نیست که چه کسی سکان هوم کیت را در اپل پس از خروج جداالله در دست خواهد گرفت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: