سرگرمی در آفتاب: Apple Dadeland کاملاً جدید در میامی افتتاح شد


اپل دادلند یک خانه جدید آفتابی در میامی، فلوریدا دارد. را فروشگاه کاملا نو امروز در دادلند مال افتتاح شد و جایگزین مکان قبلی رو به داخل شد.

Apple Dadeland که با جدیدترین طراحی اپل ساخته شده، روشن‌تر، بزرگ‌تر و خوش‌آمدتر است. این فروشگاه به Apple Aventura و Apple Brickell City Center در میامی می‌پیوندد تا تمام ویژگی‌ها و تجربیاتی را که از یک فروشگاه کاملاً جدید اپل انتظار دارید، ارائه دهد.

اما داستان طراحی در Dadeland چیزهای بیشتری وجود دارد. ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بدانید چه چیزی Apple Dadeland را منحصربه‌فرد می‌کند و چرا یک فروشگاه اپل دیگر نیست.

تشکر ویژه از یوسی کانر (@yosefitche) برای عکاسی روز افتتاحیه.

روشن تر

چراغ سقفی اپل دادلند .
چراغ سقفی اپل دادلند .
دادلند داخلی اپل.
چراغ سقفی Apple Dadeland .

Apple Dadeland با پرده ای از پنجره های کف تا سقف و یک جفت نورگیر که نور خورشید را روشن می کند، نور خورشید را به حداکثر می رساند. دیوارهای آهکی. نمای منحنی فروشگاه شکل مرکز خرید را مشخص می‌کند و بالای آن یک سقف کنسولی منطبق است. سقف با اندود تخته های چوبی گرم که کیفیت آکوستیک فروشگاه را بهبود می بخشد.

بزرگتر

ورودی اصلی Apple Dadeland.
دادلند داخلی اپل.
ویترین فروشگاه های داخلی «Apple Dadeland».
دادلند داخلی اپل.

فضای بیشتری برای تجربه جدیدترین محصولات Apple Dadeland وجود دارد. ردیف های پانوراما از میزها فروشگاه و خیابان ها با جدیدترین صفحه نمایش دیوارها را می چینند. اگر برای تحویل سریع یا ملاقات در بار Genius توقف می کنید، ورودی دومی در داخل مرکز خرید برای دسترسی بیشتر وجود دارد.

دعوت کننده تر

Apple Dadeland Grove .
نیمکت های چرمی در Apple Dadeland .
ورودی مرکز خرید از Apple Dadeland.

نیمکت‌های چرمی که در سایه درختان داخلی با صندلی‌های داخلی قرار گرفته‌اند، خرید و قرار ملاقات‌ها را در فروشگاه جدید راحت‌تر می‌کنند. جداول همراه و یادگیری جایگزین نوار Genius می شود. در مرکز فروشگاه، امروز در اپل جلسات خلاقانه در انجمن. انجمن که توسط دیوار ویدیویی عظیم لنگر انداخته است، جایی است که مهارت های جدید اپل را یاد خواهید گرفت متخصصان خلاق. تیم اپل در منطقه میامی نیز در آخرین جلسه امروز در پروژه های خلاق اپل حضور دارد. در یوتیوب و در جلسات ریمیکس اکنون در GarageBand موجود است.

دادلند بیرونی اپل.

Apple Dadeland اکنون به روی بازدیدکنندگان حاضر باز است. وب سایت اپل را بررسی کنید قبل از توقف برای دیدن آخرین اقدامات بهداشتی و ایمنی. استفاده از ماسک اجباری است و ممکن است تعداد افراد کاهش یابد.

شرکت در افتتاحیه فروشگاه؟ من می خواهم عکس های شما را به اشتراک بگذارم. پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی