فروشگاه اپل در چارلستون پس از اینکه بیش از 20 کارمند در معرض COVID-19 قرار گرفتند بسته شد



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در طول همه‌گیری، اپل فروشگاه‌ها را با آمدن و رفتن موارد کووید باز و بسته کرد. تا پایان ژوئناین شرکت توانست تمام 511 فروشگاه اپل را در سراسر جهان باز کند تا حدودی، اگرچه بسیاری هنوز خرید در فروشگاه و مرور حضوری را ارائه می‌دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سخنگوی اپل از اظهار نظر خودداری کرد.

برای مثال، در برزیل، با کاهش مداوم موارد کووید، اپل دو فروشگاه خود را بازگشایی کرده است و دیگر نیازی به وقت قبلی برای خرید در فروشگاه‌های فیزیکی آن وجود ندارد.

طبق گزارش بلومبرگ، فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در سراسر ایالات متحده «تا حدی به دلیل کووید و همچنین به دلیل بازار کار فشرده» ساعات کاری خود را کوتاه کرده‌اند. تقریباً تمام 270 فروشگاه خرده فروشی در ایالات متحده اکنون باز هستند.

تنها فروشگاه اپل موجود در چارلستون، کارولینای جنوبی، پس از اینکه بیش از 20 کارمند در معرض COVID-19 قرار گرفتند اکنون بسته شده است.

مطابق با 9to5Mac مایکل استیبر، 2020 گردبادی بود بسته شدن فروشگاه، بازگشایی، مدل های خدمات جدید، و چرخه به چرخه بسته شدن و بازگشایی – تا چهار بار برای یک فروشگاه. هر اپل استور حداقل یک بار در آن بازگشایی شده بود 25 اکتبر 2020، اما در هیچ زمانی کل ناوگان عملیاتی نشد. هر مکان در ایالات متحده به طور همزمان باز بود 1 مارس 2021.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

وب سایت فروشگاه نشان می دهد تا هفته آینده بسته خواهد بود و تابلویی در جلوی مکان نیز وجود دارد که به مشتریان در مورد بسته شدن هشدار می دهد. فروشگاه هایی به اندازه محل چارلستون معمولاً 70 تا 80 کارمند دارند که نشان می دهد حدود یک چهارم کارمندان در معرض خطر قرار گرفته اند.

با افزایش موارد COVID-19 در ایالات متحده و اپل بار دیگر کارکنان خود را ملزم به پوشیدن ماسک در فروشگاه ها می کندیک داستان جدید از بلومبرگ مارک گورمن نشان می دهد که اپل پس از قرار گرفتن 20 کارمند در معرض کووید، فروشگاهی را بسته است.