طبق گزارش‌ها، اپل PullString را می‌خرد، یک استارت‌آپ دستیار صوتی پشت برنامه‌های الکسا اینترپرایز

با این حال هنوز هیچ تاییدی در مورد قیمت خرید وجود ندارد Axios معتقد است که اپل Pullstring را با هزینه نسبتا کم خریداری کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


داستان های مرتبط:

بر اساس گزارشات، اپل امروز با خرید یک استارت آپ Pullstring مستقر در سانفرانسیسکو موافقت کرد Axios. تمرکز این شرکت بر روی طراحی و انتشار اپلیکیشن های صوتی است. چنین خریدی می‌تواند نقش مهمی را برای اپل ایفا کند زیرا به کار بر روی بهبود سیری ادامه می‌دهد، که بسیاری بر این باورند که بسیار عقب‌تر از خرید است.



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

او تقریباً 44 میلیون دلار سرمایه خطرپذیر از شرکت هایی مانند CRV، Greylock، True Ventures، Khosla Ventures و First Round Capital جذب کرده است. طبق گفته PitchBook، آخرین ارزش گذاری پس از پول آن فقط 160 میلیون دلار بوده است.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

در حالی که خرید PullString توسط اپل این پتانسیل را دارد که برای سیری مفید باشد، اما شایان ذکر است که اپل همیشه شرکت‌هایی را خریداری می‌کند، اغلب شرکت‌های کوچک، که اپل به طرق مختلف از آنها استفاده می‌کند. با این حال، با معرفی John Giannandrea که رهبری بخش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اپل را بر عهده دارد و اکنون با خرید PullString، سیری ممکن است به زودی شاهد ارتقاء قابل توجهی باشد.

هدف اولیه Pullstring که در ابتدا در سال 2011 تأسیس شد، ایجاد برنامه های صوتی تعاملی برای اسباب بازی های کودکان، مانند خانه باربی “هوشمند” بود. سپس این شرکت دامنه خود را گسترش داد و بر روی محصولات اینترنت اشیا برای اکو آمازون و دستیار گوگل تمرکز کرد.