تویوتا به استفاده دیرهنگام از CarPlay با مدل‌های TRD Pro 2020 ادامه می‌دهد

در دیگر اخبار CarPlay، کیا اشاره کرد که این اسپورتیج 2020 شامل CarPlay می شود و سوبارو همچنین به پلتفرم داخل خودروی اپل اشاره کرد اعلامیه Legacy 2020 او.

به نظر می رسد CarPlay گزینه ای برای تمام سطوح جدید Sequoia، Tundra، Tacoma و 4Runner 2020 است، اما در بیانیه مطبوعاتی به طور خاص به آن اشاره نشده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این شرکت خاطرنشان می‌کند که تمام کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای خانواده TRD Pro علاوه بر Android Auto و Android Auto شامل CarPlay نیز خواهند بود. الکسا پشتیبانی. Sequoia TRD Pro جدید دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی خواهد بود، در حالی که Tundra، Tacoma و 4Runner TRD Pros دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی خواهند بود.

تویوتا جدیدترین خودروهای خود را برای دریافت اپل کارپلی در نمایشگاه خودرو شیکاگو امروز معرفی کرد. خانواده کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای TRD Pro 2020 شامل Sequoia، Tundra، Tacoma و 4Runner است که همگی از CarPlay، Android Auto و Alexa بهره می‌برند.

سکویا 2020 به فهرستی از خودروهای TRD Pro می‌پیوندد که شامل پیکاپ‌های سایز متوسط ​​تاکوما و توندرا و شاسی‌بلند 4Runner است. سری TRD Pro که در سال 2014 معرفی شد، از میراث غنی مسابقات آفرود تویوتا سرچشمه می گیرد. نشان TRD Pro نشان‌دهنده وسیله نقلیه‌ای است که می‌تواند به جایی برود که پیکاپ‌های معمولی و شاسی‌بلندها از پا گذاشتن آن ترس دارند و در عین حال راحتی را برای رانندگی روزمره حفظ کند.

2020 Toyota Sequoia CarPlay داخلی

همچنین همانطور که اشاره شد MacRumorsفولکس واگن خواهد آورد CarPlay بی سیم در پاسات 2020 خود با نسل سوم سیستم ماتریکس اطلاعات سرگرمی مدولار خود. با این حال، مشخص نیست که آیا فقط برای مدل اروپایی خواهد بود یا وارد ایالات متحده نیز می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

همه مدل‌های TRD Pro دارای سیستم‌های اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته هستند که شامل Android Auto، Apple CarPlay و Amazon Alexa می‌شود. Tundra، Tacoma و 4Runner TRD Pro همگی به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی متکی هستند، در حالی که Sequoia TRD Pro دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی خواهد بود. علاوه بر این، تمام تریم‌های Sequoia، Tundra، 4Runner و Tacoma 2020 از این سیستم صوتی به‌روز شده استفاده خواهند کرد، اگرچه اندازه صفحه نمایش ممکن است بین مدل‌ها متفاوت باشد.

تویوتا این خبر را در یک بیانیه مطبوعاتی امروز صبح با اعلام اضافه شدن Sequoia به محدوده رده بالای TRD Pro:

اگر می خواهید وسیله نقلیه موجود خود را با CarPlay ارتقا دهید، وجود دارد بسیاری از گزینه های عالی در بازار از حدود 300 دلار. همچنین حتماً پوشش قبلی CarPlay ما را در زیر و بررسی کامل ما از گیرنده CarPlay بی‌سیم 7 اینچی پایونیر بررسی کنید.

مربوط:

بدون اشاره خاصی به محدوده جدید TRD Pro 2020 که CarPlay سیمی یا بی‌سیم را ارائه می‌کند، به احتمال زیاد سیم‌کشی خواهد شد. در اخبار مرتبط، ماه گذشته متوجه شدیم که سوپرای احیا شده تویوتا با CarPlay بی‌سیم اختیاری با بسته ارتقاء ممتاز 4000 دلاری عرضه می‌شود.