معاون سیری اپل در حالی استعفا می دهد که جیاناندریا تیم را به سمت «تحقیقات بلندمدت» سوق داده است.

این گزارش همچنین می‌گوید که تیم Giannandrea اکنون بر تحقیقات بلندمدت در مقابل به‌روزرسانی‌های افزایشی کوتاه‌مدت که سیری در چند سال گذشته دیده است، تمرکز کرده‌اند. با این حال او همچنان به دنبال فردی برای هدایت تیم سیری است.

بر اساس گزارشی که توسط اطلاعاتاستاسیور در سال 2012 با تمرکز بر رهبری گروه به تیم سیری پیوست. این پس از آن بود که دو نفر از خالقان سیری تیم را ترک کردند، اما آنها در اپل ماندند تا روی پروژه های دیگر کار کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سیری در طول سال‌ها مورد بررسی دقیق قرار گرفته است و بسیاری معتقدند علیرغم اینکه اولین شرکت بزرگی است که این فناوری را به بازار عرضه می‌کند، از بازی دستیار هوشمند عقب مانده است. بیل استاسیور که در هفت سال گذشته مسئولیت سیری را بر عهده داشت، اخیراً شرکت را ترک کرد.


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی خروج Stasior از شرکت احتمالاً تلاش جان Giannandrea است که اکنون پس از ترک گوگل در اوایل سال گذشته، معاون ارشد یادگیری ماشین و استراتژی هوش مصنوعی اپل است.

با تاکید جدید بر جستجوی طولانی مدت، بسیار بعید است که در سال جاری شاهد پیشرفت بزرگ سیری با iOS 13، در صورت وجود، باشیم. با این حال، تحت هدایت Giannandrea، Siri ممکن است در نهایت کمک مورد نیاز خود را برای تبدیل شدن به یک دستیار صوتی عالی دریافت کند، حتی اگر به این معنی باشد که یک سال دیگر منتظر بماند تا شاهد پیشرفت‌ها باشیم.

داستان های مرتبط: