ویژگی‌های تداوم و Handoff هدست اپل صدای بسیار خوبی دارند

این پتنت همچنین توضیح می دهد که چگونه ویژگی Handoff که به شما امکان می دهد موسیقی را از آیفون خود به هوم پاد انتقال دهید، از طریق هدفون انجام می شود.

همچنین روشی به همان اندازه هوشمندانه را برای مدیریت انتقال صدا با استفاده از چیزی بیشتر از نگاه و حرکت توصیف می کند.

زمینه

دوباره، اگر آیفون شما در حال پخش موسیقی است و می خواهید آن را به یک هوم پاد منتقل کنید:

  • آیفون را تماشا کنید
  • هوم پاد را تماشا کنید
  • (احتمالا) برای انجام یک ژست
در مورد نحوه کار بر روی سند، هدست Reality Pro دارای یک ویژگی “شیر هوا” است که مشابه صفحه کلیدهای واقعیت افزوده موجود کار می کند. با این حال، به جای یک تصویر لیزری، صفحه کلید مجازی فقط برای دارنده هدست قابل مشاهده است.

انتقال بلندگو به همان اندازه بصری است

اپل یک درخواست ثبت اختراع برای ویژگی Apple Headset Continuity ثبت کرده است، بنابراین کاربر می تواند (به عنوان مثال) یک سند در مک ایجاد کند و سپس از یک رابط کاربری بسیار نرم برای انتقال آن به هدستی مانند Reality Pro آینده استفاده کند.

اپل بدیهی است درخواست ثبت اختراع را مشاهده کرد. اپل گاهی اوقات با استفاده از زبان بسیار کلی هدف دقیق یک پتنت را پنهان می کند، اما در این مورد مستقیماً در عنوان آن را بیان می کند: تداوم چند دستگاه برای استفاده با سیستم های واقعیت توسعه یافته.

پیاده‌سازی فناوری موضوعی که در اینجا توضیح داده شده است، انتقال محتوا، کنترل ویرایش محتوا، و/یا کنترل یک یا چند برنامه از یک دستگاه به دستگاه دیگر را با استفاده از یک سیستم XR امکان‌پذیر می‌سازد. برای مثال، با فناوری مورد بحث، کاربری که ایمیلی را روی گوشی هوشمند خود می‌نویسد، می‌تواند تلفن هوشمند را در میدان دید یک دستگاه XR (مثلاً رایانه لوحی یا سیستم نمایش روی سر) قرار دهد و به نوشتن ایمیل در محیط XR ایجاد شده ادامه دهد. توسط دستگاه XR

ویژگی Continuity اپل به گونه ای طراحی شده است که به مشتریان اجازه می دهد به طور یکپارچه بین دستگاه ها کار کنند. برای مثال می توانید یک سند Pages در مک ایجاد کنید و چند پاراگراف اول را بنویسید. آن را در iPad کامل کنید. سپس در آیفون ویرایش کنید.

به عبارت دیگر، اگر سند در آیفون شما باز است، فقط به آن نگاه کنید (و احتمالاً نوعی ژست بگیرید). هدست سند را شناسایی می کند، آن را در iCloud پیدا می کند و سپس آن را روی هدست باز می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

و موسیقی به طور خودکار منتقل می شود.

در مثالی دیگر، با فناوری مورد بحث، کاربری که از یک دستگاه XR استفاده می‌کند (به عنوان مثال، کاربری که تبلت را در دست دارد یا هدست به سر دارد) در یک محیط فیزیکی که شامل یک بلندگوی هوشمند و تلفن هوشمند کاربر است، می‌تواند به سمت هوشمند نگاه کند یا به آن اشاره کند. بلندگو. در پاسخ به تشخیص نگاه کردن یا اشاره کاربر به سمت دستگاه بلندگوی هوشمند توسط دستگاه XR، ممکن است آهنگی که در حال حاضر روی تلفن کاربر پخش می شود برای پخش در بلندگوی هوشمند منتقل شود. اطلاعات سه بعدی درباره دستگاه‌ها در محیط فیزیکی ممکن است توسط دستگاه XR جمع‌آوری شود و برای تسهیل انتقال یکپارچه کنترل و/یا محتوا بین دستگاه‌ها و/یا دستگاه XR استفاده شود.

این سند روش بسیار خوبی را برای باز کردن یک سند در هدست توضیح می دهد.

واقعیت اغلب اینطور نیست کافی همچنین بدون درز، با توجه به تاخیرهای همگام سازی iCloud، اما این یک ویژگی مفید برای کسانی است که دوست دارند دستگاه ها را با هم ترکیب کنند.

ویژگی Slick Continuity Headset Apple