کاربران جدید اپل کارت با خرید Walgreens پاداش 50 دلاری دریافت می کنند

آخرین تبلیغات اپل کارت پیشنهادی برای پاداش ثبت نام 50 دلاری برای جذب مشتریان جدید می بیند. معامله در پایان ژوئن به پایان می رسد و نیاز به خرید 50 دلار یا بیشتر در Walgreens در 30 روز پس از افتتاح حساب دارد (از طریق بحران فنی).

Walgreens سال‌هاست که از تلاش‌های پرداخت اپل پشتیبانی می‌کند، از زمانی که اپل پی را پذیرفته بود. اکنون اپل و Walgreens پاداش ثبت نام 50 دلاری را تا پایان ماه ژوئن به کاربران جدید اپل کارت ارائه می دهند.

می‌توانید از طریق بخش Wallet & Apple Pay در تنظیمات iPhone > افزودن کارت > Apple for Apple Card و همچنین در آدرس Apple Card ثبت نام کنید. وب سایت اپل.

درباره اپل کارت بیشتر بدانید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل شروع به تبلیغ قرارداد جدید روی خود کرد اپل کارت میکروسایت:

از اول ژوئن، با دریافت اپل کارت جدید، 50 دلار نقدی روزانه دریافت کنید و در 30 روز اول افتتاح حساب، بیش از 50 دلار در Walgreens خرج کنید.

Walgreens یکی از معدود شرکت هایی بود که به کاربران اپل کارت تخفیف 3 درصدی در خرید Apple Pay ارائه کرد و در آوریل امسال نیز این تخفیف را به خرید با Apple Card فیزیکی تیتانیوم (تا ماه جولای) تعمیم داد.



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

سایر مکان‌هایی که 3% بازپرداخت دریافت می‌کنید عبارتند از نایک، T-Mobile، و Uber/UberEats، در حالی که در هر جایی که از Apple Card با Apple Pay استفاده می‌کنید، 2% به صورت روزانه نقد دریافت می‌کنید و سایر خریدها 1% دریافت می‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.