ترسناکترین همکاریهای تکنولوژی با شیطان 9to5mac Farsi

ممکن است شما یک تولیدکنندهی محتوا یا بلاگر باشید. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدلهای زیادی رو باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. چطور مشخصات و قیمت گوشی ها را با هم مقایسه کنیم؟ از طرفی طبق تائیدیه TENAA، این گوشی دارای گزینههای رم ۸/۱۲/۱۸ گیگابایت و حافظههای داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. آیفون ۷: این سری در دو مدل آیفون ۷ و آیفون 7S تولید شد که با حافظههای داخلی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه میشد. آیفون در این سری از تولیدات خود به طراحی قدیمی خود برگشته است. همانطور که شاهد بودید برای برنامه ریزی و انجام کار های مورد نیاز این سفر حتی نیاز نداشتید از پشت میزتان بلند شوید! به همین دلیل و برای اطلاع از قیمت گوشی به نرخ روز لازم است که به وبسایتهای معتبر در زمینهی خرید و فروش گوشیهای موبایل مراجعه کنید تا از لیست قیمت گوشی امروز مطلع شوید. تنها کافیست که به یکی از شعبههای این مرکز مراجعه کنید یا اینکه این دستگاه را به شعبه مرکزی آن در تهران ارسال کنید.

شرکت اپل در ساخت این تلفن همراه از تراشه A11 Bionic ساخت شرکت اپل استفاده نموده است. کیفیت ساخت این موبایل بسیار بالا بوده، جنس قاب پشتی از شیشه با استاندارد Gorilla Glass، فریم دور از جنس آلومینیوم و صفحه نمایش نیز همانند قاب پشتی از شیشه با استاندارد Gorilla Glass بهره می برد. آیا زومیت خود عرضه و فروش محصول را همانند یک فروشگاه انجام میدهد؟ رجیستر بودن یا نبودن گوشی عموما در بخش توضیحات لینک فروشگاه ذکر میشود. از کدام فروشگاه گوشی موبایل را ارزان تر بخریم؟ «گارانتی موبایل هواوی حق مشتری است» بنابراین باید بداند که مبلغ اضافی تر برای گارانتی کردن نباید داده شود چراکه که این مبلغ توسط تولید کننده پرداخت شده است. شناخت صحیح نیاز از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری میکند. اگر به ۱۵ سال پیش برگردیم، گوشیهای موبایل تفاوت چشمگیری با هم نداشتند و نیازی هم به مقایسه گوشی پیش از خرید آن نبود؛ کافی بود که بودجه خود را مشخص میکردیم و بهترین گوشی را با هزینهای که داشتیم میخریدیم.اما حالا خرید موبایل حتی از خرید خودرو هم پیچیدهتر شده است؛ بخش قابلتوجهی از زندگی ما را به گوشی های موبایل اختصاص میدهیم و باید مدلی را تهیه کنیم که بتواند همه نیازها و انتظارات ما را با حداقل هزینه ممکن برآورده کند.

در بالای فریم میکروفون ها، در سمت راست دکمه پاور و درگاه وارد کردن سیم کارت و در سمت چپ دکمه های تنظیم صدا و همچنین دکمه قطع صدا و در قسمت پایین فریم درگاه اتصال شارژر و خروجی اسپیکر واقع شده است. قیمت گوشی علاوه بر این تعرفه، مشمول 1 تا 2% افزایش به دلیل بیمه و حملونقل هم میشود، قیمت روز گوشی بعد از عبور از این چند مرحلهی مهم، به قسمت تعیین سود فروشنده میرسد. گوشی هواوی Huawei Honor 7S مورد نظر شما باید بتواند از صفحه نمایشگر گوشی هم در قسمت جلویی و هم در قسمت کناری محافظت کند. باوجود این واقعیت که تکنولوژی امروز به ما این امکان را میدهد که با آدمهای مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید اما در واقعیت هر چه تعداد دوست هم که در شبکههای اجتماعی مثل فیسبوک داشته باشید، همه آنها به یک نتیجه میرسند؛ حبابی تکنولوژیکی که شما را از روابط انسانی واقعی جدا میکند. اگر امروز قصد موبایل گوشی خاصی را دارید احتمالا قیمت امروز گوشی در فروشگاه های اینترنتی دغدغه اصلی شما خواهد بود؛ چراکه این احتمال وجود دارد که حتی در کمتر از یک هفته، قیمت موبایل موردنظرتان تغییر قابلتوجهی داشته باشد. به دنبال قیمت روز موبایل موردنظرتان هستید؟

زومیت در هر دو مورد کمکتان میکند؛ بدینصورت که هم بهعنوان یک مرجع موبایل میتوانید به کمک بررسیهای جامع متنی و ویدیویی و مقایسه مشخصات گوشی های مختلف، گوشی موبایل موردنظرتان را با اطمینان بیشتری انتخاب کنید و هم بتوانید با مشاهده لیست قیمت گوشی از فروشگاههای مختلف، ارزانترین قیمت گوشی موبایل موردنظر را در بین فروشندههای آن مدل پیدا کنید و درنهایت، گوشی ارزان و متناسب با نیازتان تهیه کنید. با وجود اینکه فاکتور قیمت موبایل همچنان تاثیرگذارترین مورد در تصمیم نهایی ما محسوب میشود، ولی وقتی قصد دارید موبایل جدید تهیه کنید، به کمک ابزارهای مقایسه گوشی که در این بخش وجود دارد، میتوانید مدلی متناسب با نیازهایتان را پیدا کنید. آنها به لایهی بالایی و مردهی پوست که روپوست نام دارد، نفوذ میکنند تا به لایهی دوم (اپیدرم) دسترسی پیدا کنند. قیمت گوشی روز به روز در حال تغییر است پس با دقت بهترین زمان خرید را با توجه به فاکتورهای ذکر شده، انتخاب کنید.خرید گوشی جدید دو جنبه دارد: پیش از هر چیز باید بدانید که دقیقا چه مدلی را بخرید و دوم اینکه بتوانید ارزان ترین قیمت را برای این موبایل جدید در بین دریایی از فروشگاههای اینترنتی پیدا کنید. ارزان: می توانید گوشی های هواوی را با قیمتی بین ۳ تا ۴ میلیون تومان پیدا کنید.

این تکنولوژی اساساً یک واقعیت غیر واقعی تولید شده توسط کامپیوتر است که سعی می کند واقعیت را به قدری واقعی کند که یک تجربه سه بعدی واقعی را برای کاربر ایجاد سایت 9to5mac کند. منظور از دوربین ماکرو، دوربینی برای عکاسی از سوژههای کوچک از فواصل کم است و منظور از سنسور تشخیص عمق نیز سنسوری برای کمک به دوربینهای اصلی برای ایجاد بهتر افکت بوکه و تشخیص عمق سوژه است.کدام نوع نمایشگر؟ از آنجاکه به محتوای ارائه شده ایمان داریم، تردید نداریم که شما در انتهای این دوره اینقدر از مطالب آن استفاده کردهاید و تغییرات خوبی در زندگی خود ایجاد نمودهاید که اصلاً به مقوله گارانتی فکر نمیکنید.

اگر محصولی در بازار کشورمان موجود باشد میتوانید پایین ترین قیمت روز گوشی را در این بخش پیدا کنید. در این صورت عمر باتری اولویت پیدا میکند و یک گوشی ارزان پایین رده با ظرفیت باتری بالا برایتان بهترین گوشی هوشمند خواهد بود.پس از مشخص کردن اولویت ها میتوانید فاکتورهایی مثل بودجه و سلیقه را اعمال کنید. وی معتقد بوده که “محیط تکنیکی جدید” شش مشخصه دارد: مصنوعی است، از حیث ارزشها خودمختار است، در حلقهای بسته خود متعین کننده بوده، مطابق با فرایندی که علی است اما در راستای اهداف نیست رشد میکند، از طریق انباشت ابزارهایی که اولویت مشخص نسبت به اهداف دارند شکل میگیرد و همه اجزا آن چندان بهم مرتبط بوده که جدا کردن و حل و فصل مسائل تکنیکی به صورت مجزا غیر ممکن است. به نظر میرسد با رشد شرکتهای چینی، برندهایی مانند الجی دچار مشکل شدهاند. اگر مشکل از ریجستری گوشی نبود، سیم کارت را با یک پنبه الکلی تمیز و پاک کنید.

اما قیمت گوشی موبایل بر اساس چه فاکتورهایی تعیین میشود؟ در حال حاضر شرکتهای اپل، کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی مطرحترین تولیدکنندههای SOC هستند.این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب گوشی مناسب با پردازنده قابلقبول باید در بین معیارهای مهم آنها قرار گیرد. قیمت گوشی موبایل کاملا تحت تأثیر SOC یا پردازندهی آن است. Mi 10 Lite شیائومی رو میشود گوشیای دانست که در بخش صفحه نمایش و بخش سخت افزاری حرف برای گفتن دارد، کیفیت مطلوب نمایشگر و سرعت و پایداری پردازنده دو ویژگی بارز این گوشی هستند که در کنار طراحی خوب میتواند بخش زیادی از نیازهای کاربر را پوشش دهد؛ اما از نظر باتری و دوربین میشود گفت می 10 لایت عملکرد کاملا معمولیای دارد که مشخص است شیائومی خیلی روی این بخشها سرمایه گذاری نکرده است.

با این حال، این ویژگی گوشی هواوی یک مشکل هم دارد؛ بعضی از قطعات تولید شونده توسط هواوی، ضعیفتر از قطعات تولید شونده توسط شرکتهای دیگر هستند. با یکدیگر از طریق لیست محصول و صفحه خود گوشی در دسترس است.بخش پرسش و پاسخ در مورد یک مدل گوشی خاص و همچنین آگاهی از نظر دیگر کاربران در آن یکی از بخشهای مهم بخش محصولات است. یکی از فناوریهایی که رویاها را با دنیای واقعی پیوند داد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بود. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کالای مورد نیاز خود را از مبیت خریداری کنید ؛ تیم مجرب پشتیبانی این فروشگاه بزرگ نیز در تمامی مراحل خرید، حتی پس از تحویل کالا نیز شما را همراهی خواهد کرد. خیر. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمتهای سایر فروشگاهها را برای راحتتر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار میدهد. قمیت گوشی موبایل تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. برای نمونه نمایشگرهایی که امروزه روی گوشیهای مختلف استفاده میشود، از اکثر تلویزیونها هم پیشرفتهتر است و همین موضوع تاثیر زیادی روی قیمت موبایل خواهد داشت. اما چه مواردی روی قیمت گوشی موبایل تاثیر میگذارد؟

گوشی های شیائومی در دو نسخه چین و جهانی تولید می شود که معمولا از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوتی ندارند اما نسخه سیستم عامل آنها متفاوت است.در گوشی های رام چین ، نسخه سیستم عامل فاقد زبان فارسی در منوها است اما از زبان فارسی به صورت کامل برای نمایش،صفحه کلید و سایر موارد پشتیبانی می کند.همچنین گوشی شیائومی با رام چین به صورت پیش فرض دارای سرویس های گوگل نیست و در صورت نیاز باید توسط کاربر بر روی آن نصب شود ، این در حالی است که در نسخه جهانی منوی گوشی دارای زبان فارسی است و سرویس های گوگل نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب هستند. این روزها دوربین اولتراواید برای تصویر برداری از فضای بیشتر، در اکثر گوشیهای میانرده نیز وجود دارد اما هنوز علاقهمندان به زوم و دوربین تلهفوتو باید در بازار گوشی های بالارده به دنبال آن بگردند.الزاما بالاتر بودن رزولوشن سنسور دلیلی بر کیفیت بالاتر نیست و دوربینها باید علاوه بر مشخصات و اعداد در عمل مقایسه شوند. با راهاندازی بخش محصولات، زومیت پا را یک پله فراتر گذاشت و خدمات ویژهای مثل قیمت روز موبایل، امکان مقایسه گوشی و قیمت گوشی های جدید و هدایت به سمت ارزانترین سایت خرید گوشی را ارائه داد.

از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکتهای تولیدکنندهی گوشی هوشمند بدل شد. یکی از امکاناتی که کمپانی اپل برای مشتریان محصولات خود فراهم کرده، امکان اطلاع از وضعیت آغاز گارانتی دستگاه از زمان روشن شدن آن برای اولین بار است. زومیت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و بهسرعت توانست با انتشار اخبار و مقالات مربوط به جدیدترین گوشی ها و دیگر محصولات دنیای تکنولوژی، به پربازدیدترین رسانه فناوری ایران و مرجع موبایل تبدیل شود. برای مثال به هم خوردن تنظیمات مربوط به ویژگی تشخیص چهره دستگاه. چه ویژگی هایی گوشی شیائومی را منحصر به فرد ساخت؟

این باتری از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. ضریب اف دوربین تله فوتو بهبود یافته و از ۲.۸ به ۲.۴ رسیده، ضمن اینکه این بار هر دو دوربین لرزشگیر اپتیکال (OIS) دارند. ماژول دوربین اپل آیفون ایکس اس از دو دوربین با چیدمان عمودی به همراه فلش LED استفاده می کند. نمایشگر آیفون ۱۰ به فناوری True Tone مجهز شده است و می تواند بر اساس شرایط نوری محیط، توازن سفیدی یا وایت بالانس تصویر را به گونه ای تنظیم کند که اصالت رنگ ها حفظ شوند. گاموت رنگی عریض و محتوای HDR تحت دو استاندارد HDR10 و Dolby Vision بوده که این یکی دیگر از ویژگی های برجسته صفحه نمایش آیفون ۱۰ است . روشنایی نمایشگر آیفون ۱۰ رقم ۶۴۰ می باشد که در سطح بهترین پنل های LCD قرار دارد.این روشنایی به شما کمک می کند تا خوانایی محتوا و کنتراست تصویر در محیط های پرنور هم حفظ شود.

در بازار میانردهها و گوشی های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازندههای اسنپدراگون در بازیها نسبت به نمونههای مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسیهای گوشی مراجعه شود.آیا دوربین گوشی برای شما مهم است؟ به عنوان یک تعریف کلی، میتوان قاتل پرچمدارها را گوشیهایی با مشخصات فنی شبیه به پرچمدارهای اصلی دانست که با برخی صرفهجوییها در طراحی ظاهری و کیفیت ساخت، کیفیت صفحه نمایش و دوربینها قیمت کمتری را در مقایسه با آنها دارند. این رابط کاربری بیشتر شبیه به گوشی های آیفون می باشد و کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کند. در سال 2017 با معرفی آیفون X اپل رویکرد جدیدی را پیش گرفت. این شرکت تصمیم گرفت تا از این پردازنده های نوپا در برخی از گوشی های خود کند به این صورت که گوشی تولیدی خود را در دو نسخه اسنپ دراگون و اگزینوس در مناطق مختلف (با توجه به اهمیت و میزان فروش آن مناطق) عرضه کند، تا با گرفتن بازخورد از مشتریان و برطرف کردن مشکلات آن، این محصول کلیدی خود را به محصولی با کیفیت و رقابتی در طول چند سال تبدیل کند و از وابستگی به شرکت های واسط دیگر مانند کوالکام بکاهد.

پس از ورود به بخش موبایل در محصولات زومیت کافی است برند و بازهی قیمتی مدنظر خود را انتخاب کنید تا گوشیهای موجود را مشاهده کنید. شاید برای شما هم خوشایند نباشد که گوشیای که میتوانید امروز به قیمتی متناسب با بودجهتان بخرید، چند روز دیگر دچار افزایش قیمت شود و دیگر توان خرید آن را نداشته باشید. برای مثال اگر هدفتان از خرید گوشی جدید این است که بتوانید با آن ساعت ها در روز مکالمه و استفاده معمولی کنید، نیاز نیست به سراغ یک گوشی پرچمدار بروید، با هزینه کم یک موبایل پایین رده بخرید که باتری بزرگ و طول عمر بالایی داشته باشد، این می تواند بهترین گزینه خرید برای شما محسوب شود.

بنابراین تعمیر گوشی هواوی را به تمیرکاران حرفه ای این گوشی ها در نمایندگی گوشی هواوی بسپارید. به این هزینه، 3% هم به دلیل خدمات پس از فروش میتواند اضافه شود. این بازی جدا از اینکه در محیط زندگی شما انجام میشد، حین بازی موجوداتی به محیط اطرافتان اضافه میشد که جذابیت آن را دوچندان میکرد. مرحله بعدی تعیین قیمت گوشی هم متعلق است به مالیات بر ارزش افزوده که حدودا 9% به قیمت گوشی اضافه میکند. شاید شما هم در حال حساب و کتاب در ذهن خود هستید و حالا تعیین قیمت روز گوشی برایتان از ابهام درآمده باشد.

افزایش و کاهش قیمت گوشی در نمودار تغییرات قیمت در اختیار شما قرار گرفته است. با توجه به نمودار قیمت میتوانید وضعیت قیمت گوشی در امروز را با روزهای گذشته مقایسه کنید و برای انتخاب زمان مناسب برای خرید تصمیمگیری کنید. البته اگر به مقایسه گوشی های مختلف بپردازید، متوجه میشوید که موارد دیگری مثل جنس بدنه، امکانات نرمافزاری و حتی برند آن روی قیمت نهایی آن تاثیر دارند. میتوانید پس از تماشای عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.از پردازنده غافل نشوید؛ آیا با گوشی بازی میکنید؟ زومیت به عنوان مرجع موبایل در بحث بررسی تخصصی، ارائه مقایسه دقیق مشخصات فنی، ارائه قیمت انواع گوشی در فروشگاههای اینترنتی و همچنین پاسخ به سوالات و راهنمایی آنها شناخته میشود.اگر بهدنبال گوشی خاصی میگردید تا با آن بیشتر آشنا شوید یا قصد خرید گوشی خاصی را دارید، کافی است نام آن را در نوار جستجو بنویسید تا وارد صفحه مخصوص آن گوشی موبایل شوید. مطمئن شوید گوشی شما شارژ دارد و آداپتور و کابل شارژ گوشی، دچار قطعی و اختلال نباشد. همچنین شما میتوانید عکس گوشی و مشخصات مدل های جدید موبایل را در تکنولایف ببنید.