خرید ، قیمت ، بررسی و مشخصات گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8 نسخه 64 گیگابایت

گوشی موبایل آیفون 8 به آخرین پردازنده ساخت اپل یعنی A11 Bionic مجهز شده است. این پردازنده به ادعای اپل ۲۵ درصد بهینه‌تر شده و نسبت به نسل قبلی کارایی بیشتری دارد. همچنین این پردازنده 6 هسته‌ای بوده که 4 هسته پرقدرت آن 70 درصد از نسل قبل سریع‌تر شده‌اند و 2 هسته دیگر کم‌مصرف هستند. اپل روی این پردازنده در حدود 4.3 میلیون ترانزیستور به کار برده است. در بخش اسپیکر نیز گوشی موبایل آیفون 8، از دو اسپیکر بهره می‌برد که یکی از این اسپیکر‌ها در زیر گوشی و دیگری در کپسول خروجی صدای مکالمه قرار گرفته است. قرار گرفتن دو اسپیکر در این گوشی باعث شده است تا کیفیت صدا بهتر شود و شاهد بلندی صدا باشیم.

همانند گذشته خبری از جک ۳.۵ میلی متری نیست و اگر قصد استفاده از هندزفری باسیم را داشته باشید باید یک هندزفری جدید خریداری کنید. با کمک سنسور نور در محیط‌های با نور مختلف رنگ‌های نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش به سمت گرم شدن یا سرد شدن می‌روند و این موضوع باعث می‌شود تا چشمان شما دیرتر خسته شود. ویژگی True-Toneهمانند فیلتر نور آبی عمل می‌کند با این تفاوت که با کمک سنسور نور گرم و سرد می‌شود. اپل از روشنایی 600 نیتی در این گوشی استفاده کرده که استفاده کردن از گوشی را در زیر نور خورشید راحت می‌کند. درکل نمایشگر آیفون ۸ یک نمایشگر بسیار خوب است که تفاوت چندانی با نسل قبل خود نداشته ولی بسیار راضی کننده است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. موبایل یاران با بیست سال سابقه درخشان به عنوان مرجع قیمت تلفن همراه در ایران مورد شناخت تمامی اعضا و همکاران صنف تلفن همراه در سراسر کشور می باشد و هم اکنون تحت عنوان شرکت همراه پردازش یاران با دارا بودن تمامی مجوزها سعی در ارائه تلفن همراه به صورت عمده و خرد با بهترین قیمت و باگارانتی های معتبر ازطریق این وبسایت دارد. آیفون ۸ از تراشه A11 Bionic از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و از نوع LPDDR4x، مودم ال‌تی‌ایی X16 کوالکام و حافظه‌ی ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایتی NAND بهره می‌برد. اسپیکرهای استریو آیفون ۸ در لبه‌ی پایین فریم گوشی و حاشیه‌ی بالای نمایشگر (یکپارچه‌شده با اسپیکر مکالمه) قرار دارند.

  • اگر از گوشی‌های موبایل اپل خوشتان می‌آید، قطعا این گوشی بهترین گزینه برای شماست.
  • باتری آیفون ۸ دارای ظرفیت ۱۸۲۱ میلی آمپری می باشد.شارژدهی ۱۲ و ۱۳ ساعتی به ترتیب برای وب گردی و پخش فیلم برای آیفون ۸ قابل پیشبینی است.
  • محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.
  • درحال حاضر آیفون های SE2020 ما تخفیف خورده و میتونید خریداری بفرمایید.

دوربین آیفون 8 همان دوربین 12 مگاپیکسلی است که در آیفون 7 نیز استفاده شده است و دارای سنسور لرزشگیر نوری است که پشت لنز عریض با روزنه تصویر f/1.8 قرار گرفته است. آیفون 8 از عکسبرداری پانوراما 180 درجه ای 60 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و رندرینگ رنگ خوب پشتیبانی می کند. همچنین پردازشگر تصویر جدید و الگوریتم کاهش نویز نیز جزء لیست بهبود و ارتقاء در دوربین آیفون 8 محسوب می شود که به کمک تراشه 9to5mac A11 اکنون قادر به ثبت تصاویر زمان واقعی و تحلیل و تشخیص چهره و لبخند است. ضبط ویدئو های 4K در سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل در سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز از دیگر قابلیت دوربین این آیفون می باشد. دوربین سلفی آیفون 8 نیز همانند دو نسل قبلی خود 7 مگاپیکسلی است و در محیط های تاریک از نور صفحه نمایش که به اصطلاح رتینا فلاش نامیده می شود استفاده کرده و جزئیات چهره را به تصویر می کشد.

Apple iPhone 8 – 256GB

اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند. کنترل سنتر آیفون ۸ ساده تر از گذشته شده است و از لمس سه بعدی نیز پشتیبانی می کند.کیبورد فارسی استاندارد به iOS 11 اضافه شده است. هیچ نظری ارسال نشده است، لطفا برای ارسال نظر در سایت لاگین کنید. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.