لیست قیمت آیفون 14؛ خرید گوشی iPhone 14 آترین کالا

در این مطلب گوشی‌های iPhone 14 و iPhone 14 Plus را به شما معرفی می‌کنیم. به گفته اپل، گوشی‌های نسل جدید آیفون از 25 شهریور در بازار موجود خواهند شد. اما بر عکس سری آیفون چهارده اپل، گوشی آیفون 14 پلاس با تاخیر بیشتر، از 15 مهر قابل خریداری خواهد بود. تمام دستگاه های آیفون 14 پرو مکس در مجموعه آی تی سیتی از نوع آیفون 14 پرو مکس رجیستر شده ،نات اکتیو و اکتیو بوده و ما تنها آیفون ۱۴ پرو مکس با گارانتی را عرضه می کنیم. آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های موجود را ارائه می‌کند، اما ما می‌خواهیم اپل فناوری و سخت‌افزار دوربین خود را بیش از این پیش ببرد.

ورود کاربران

دوربین جلو نیز با قابلیت TrueDepth آپدیت شده است و دوربین ۱۲ مگاپیکسی آن نیز دیافراگم f/1.9 دارد. نکته مهم این است که دوربین جلو TrueDepth برای اولین بار مجهز به فوکوس خودکار است. اپل این مدل را با یک مدل جدیدتر و بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس جایگزین کرده است.

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان [مهر 1401]

مانند آیفون 14، گوشی iPhone 14 Plus نیز به تراشه A15 Bionic با 6 گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی یک باتری 4325 میلی‌آمپر ساعتی دارد که بهترین در این سری به شمار می‌آید. گوشی آیفون 14 پلاس را در کانفیگ پایه با 899 دلار می‌توان در اختیار گرفت. این گوشی ناچ متفاوتی دارد و دوربین‌ دوگانه 12 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران می‌گذارد. این دوربین 12 مگاپیکسلی در مقایسه با نسل قبلی از پیکسل‌های بزرگ‌تر برخوردار است ونور بیشتری جذب می‌کند.

  • حالت‌های عکاسی محاسباتی شامل حالت شب، HDR 4 هوشمند، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW است.
  • قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس باعث شده این مدل در لیست گوشی‌های گران‌قیمت بازار قرار گیرد.
  • تغییر دیگری که احتمالا در بخش سخت افزاری شاهد خواهیم بود استفاده از رم 6 گیگابایتی برای مدل‌های 14 و 14 مکس است.
  • در آیفون 14 پرو مکس ناچ از صفحه نمایش حذف شده و هم اکنون شاهد حضور جزیره دینامیکی در اطراف برش مخصوص دوربین های جلویی هستیم که طبق ادعای اپل، شیوه تعاملی جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است.
  • اپل هنوز اعلام نکرده آیفون 14 پرو از چه ظرفیتی برای باتری برخوردار است.

این قابلیت تا 2 سال آینده به‌صورت رایگان در اختیار کاربران آمریکا و کانادا قرار خواهد گرفت. در مدل‌های قبلی خانواده آیفون، سری مینی، به دلیل داشتن نمایشگر کوچکتر و باتری با عمر ذخیره کمتر، ارزانتر بود. اما حالا در فهرست قیمت خانواده iPhone 14، مدل ساده یا همان آیفون 14 از همه ارزانتر قیمت گذاری شده است که به نظر طبیعی است. لیست وبلاگ 9to5mac.ir قیمت گوشی‌های اپل آیفون امروز دوشنبه 28 شهریورماه 1401 در بازار تهران منتشر شد. یکی از ویژگی‌های بارز در گوشی‌ های اپل کیفیت بالا دوربین است که امکان ثبت تصاویری به مراتب بهتر را نسبت به آیفون 13 پرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آیفون ۱۴ پلاس با قیمت ۹۰۰ دلار در مدل پایه در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

اپل برای آیفون 14 و مدل‌های دیگر آن چه تراشه‌ای استفاده می‌کند؟ کوپرتینویی‌ها در نظر دارند سری آیفون 14 را همراه با تراشه‌ی A16 بیونیکی و مودم X65 کوالکام روانه‌ی بازار کنند. البته همان‌طور که در متن هم اشاره کردیم احتمال دارد نسخه‌های استاندارد یعنی آیفون 14 و 14 مکس از تراشه A15 سال قبل استفاده کنند. تغییر دیگری که احتمالا در بخش سخت افزاری شاهد خواهیم بود استفاده از رم 6 گیگابایتی برای مدل‌های 14 و 14 مکس است.

اسمارت اسکرین پرتابل هواوی ، یک تبلت 10.4 اینچی با باتری 11 هزار میلی آمپر ساعتی است