مایکروسافت قصد دارد سیلیکون اپل را با تراشه های سفارشی ARM به چالش بکشد

گزارش شده توسط Windows Latest، جزئیات برنامه های تراشه سفارشی ARM مایکروسافت همراه با چندین آگهی شغلی جدید ظاهر شده است، از جمله:

  • معمار سرب سیستم روی تراشه سیلیکون (SoC).
  • مهندس ارشد تأیید طراحی فیزیکی
  • مهندس ارشد طراحی
  • Sr Silicon Power Integrity CAD Mgr

Windows Latest همچنین اشاره می کند که با انتظار می رود ویندوز 12 در سال 2024 وارد شود، مایکروسافت ممکن است به دنبال بهینه سازی به روز رسانی اصلی برای سیلیکون سفارشی باشد.

و یکی دیگر از جنبه های ویندوز 12 که از تراشه های داخلی ARM بهره می برد، تنوع ویژگی های هوش مصنوعی است که روی آن کار می کند.

بسیاری از مشاغل سیلیکونی سفارشی که این شرکت آنها را به عنوان “تیم سیلیکون مایکروسافت” طبقه بندی می کند، به تازگی در پایان ماه آوریل منتشر شد، و تعدادی کمی زودتر از آن ظاهر شدند. در اینجا مایکروسافت وظایف معمار Lead Silicon SoC را شرح می دهد:

شما چی فکر میکنید؟ آیا مایکروسافت در مورد سیلیکون سفارشی می تواند به اپل برسد؟ یا اپل در حال حاضر خیلی جلوتر است؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

خط مک در طول دو سال گذشته با Apple Silicon پیشرفت‌های چشمگیری در قدرت، کارایی و موارد دیگر داشته است. اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت در تلاش است تا با کار بر روی سیلیکون سفارشی خود و آماده سازی ویندوز 12 برای بهینه سازی تراشه های جدید ARM به اپل برسد.

شما در خط مقدم محاسبات، ایجاد روابط طولانی‌مدت با گروه‌های متقابل عملکردی مختلف برای ارائه سیستم روی تراشه سیلیکونی با کارایی بالا و نوآورانه، با استفاده از تجربه گسترده خود برای توسعه معماری‌ها و ویژگی‌های سخت‌افزاری، پیشرو خواهید بود.

اعتقاد بر این است که ویندوز 12 بخشی از پروژه Windows Core مایکروسافت است که بر ایجاد یک نسخه ماژولار و قابل تنظیم ویندوز برای فاکتورهای مختلف تمرکز دارد. ادغام تراشه های داخلی ARM می تواند تجارب سخت افزاری و نرم افزاری ارائه شده توسط ویندوز 12 را بیشتر بهینه کند.

جزئیات نشان می‌دهد که مایکروسافت اپل را از پشت صحنه تماشا نمی‌کند و می‌داند که باید با تراشه‌های ARM سفارشی خود سرمایه‌گذاری کند و سریع عمل کند.