فروشگاه اصلی اپل به خانه ای جدید و مدرن نقل مکان می کند

اگر هنوز آن را بررسی نکرده‌اید، مایکل استیبر یک برنامه شگفت‌انگیز به نام Apple Store Time Machine ایجاد کرده است که به شما امکان می‌دهد برخی از فروشگاه‌های نمادین اپل، از جمله Tysons Corner را در همان زمان معرفی کنید.

Tysons Corner در سال 2001 از طریق Apple Store Time Machine
ناگفته نماند که این افتتاحیه قابل توجه خواهد بود زیرا اولین بار است که اولین فروشگاه اپل جابجا می شود. اما این افتتاحیه بسیار بیشتر از این خواهد بود – باور کنید. Tysons Corner جایی است که همه چیز شروع شد.

اولین فروشگاه اپل 22 سال پیش در Tysons Corner افتتاح شد. به زودی، ما مشتاقانه منتظر پذیرایی از شما در این فضای تازه اختراع شده هستیم. ممنون که بخشی از داستان ما بودید در اینجا فصل بعدی است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

پس از 22 سال توسط مایکل استیبر کشف شد، اپل اعلام کرد که در حال کار بر روی یک فضای کاملاً جدید برای Tysons Corner است. اپل در آخر هفته اخبار مربوط به نمای موقت فضای جدید را تشریح کرد:

مایکل استیبر، کارشناس خرده فروشی و تاریخ اپل، نظرات خود را در مورد مقیاس این پروژه به اشتراک گذاشت:

همچنین دارای شعار “سلام. دوباره. فصل جدیدی به زودی در راه است.” به صورت خارجی و همچنین در وب سایت فروشگاه.

از طریق shoptysons

اپل دو فروشگاه اول اپل خود را در می 2001 افتتاح کرد، یکی در تایسونز، ویرجینیا (از لحاظ فنی مک لین)، و دومی در گلندیل، کالیفرنیا. با این حال، با اولین در ساحل شرقی، این مکان به طور رسمی اولین مکان بود.

پس از افتتاح اولین فروشگاه اپل در خارج از واشنگتن دی سی بیش از دو دهه پیش، اپل اعلام کرد که فروشگاه Tysons Center نه تنها تغییری مدرن خواهد داشت، بلکه یک مکان جدید نیز خواهد داشت.