مشخصات و قیمت گوشی اپل مدل iPhone 8 ظرفیت 256 گیگابایت کالاتیک

بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 8را نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 8شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 8می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. سیستم عامل iOS نسخه ۱۱ آخرین نسخه‌ای می‌باشد که برروی گوشی موبایل آیفون 8 نصب است،‌ اما اگر آپدتی منتشر شود قطعا تا سالیان سال آن را دریافت خواهید کرد. همانطور که می‌دانید، اپل به خوبی از دستگاه‌های خود پشتیبانی می‌کند و این پشتیبانی شامل تمامی گوشی‌هایش می‌شود.

  • ولی اگر قرار هست این دو گوشی به عنوان دو گزینه اولیه در سبد خرید شما باشند، بهتر هست که متناسب با نیازتون سراغ یکی از دو گوشی برید.
  • صدای باس عمیق‌تر و غنی‌تری ارائه می‌دهند و حجم صدای خروجی آن‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است.
  • کلید هوم با قابلیت Force Touch که به صورت غیر فیزیکی است و با تاچ آی دی یکپارچه شده است در حاشیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.
  • هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم.

کلید پاور در لبه‌ی سمت راست فریم جای گرفته است و لبه‌ی سمت چپ دارای کلیدهای کنترل حجم صدا و سویچ نوتیفیکیشن می باشد. کلید هوم فورس‌تاچ یکپارچه با تاچ‌ آی‌دی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر قرار دارد.تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون در داخل جعبه‌ی گوشی موجود است. از لحاظ پردازش و سخت افزار قطعا آیفون 8 عملکرد بهتری خواهد داشت ولی بزرگی صفحه نمایش و ویژگی های خاص دوربین رو در نسخه 7 پلاس شاهد خواهیم بود. اقتصادی ترین آیفون دوسیمکارت موجود مدل iPhone XR هست که میتونید خریداری بفرمایید.

به‌روزترین فروشگاه های موبایل

آیفون 8 مناسب افرادی هست که میخوان سخت افزار آیفون ایکس رو داشته باشن و پول کمتری پرداخت کنند. این گوشی واقعا از هر جنبه ای فوق العاده وبلاگ 9to5mac.ir است و امتیاز بالایی دریافت میکنه. خوش دست بودن در کنار رنگ های جذاب واقعا هر کسی رو مجاب میکنه که از تجربه داشتن این گوشی غافل نشه.

سال 2017 بود که همزمان با آیفون 10 ، اپل از خانواده آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم رونمایی کرد. این گوشی ها مطابق ظاهر قدیم ولی با سخت افزار جدید طراحی و تولید شدند. ی ایفون ۸یا ۸پلاس میخوام .میخواسم بدونم ایا این دستگاها قبلا باز شدن یا ن.

کلید هوم با قابلیت Force Touch که به صورت غیر فیزیکی است و با تاچ آی دی یکپارچه شده است در حاشیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته است. در لبه پایین فریم نیز پورت لایتنینگ نزدیک به اسپیکرها قرار گرفته است. اسپیکرهای استریوی با صدای باس عمیق تر و با افزایش حجم صدای 25 درصدی در آیفون 8، تغییر جدید در سیستم صوتی این دستگاه بوده است. این آیفون از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند، که در صورت استفاده از هدست بی سیم تجربه بهتر و سریع تری را تجربه خواهید کرد. اپل در این آیفون از استاندارد مقاومت آبی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1 متر به مدت 30 دقیقه) بهره می برد. سایمان دیجیتال یکی از فروشگاه‌های آنلاین کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در زمینه‌ی فروش لوازم دیجیتال آغاز کرده است و همواره به عنوان مرجع خرید اینترنتی گوشی ، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم جانبی و لوازم خانگیهم‌چون تلویزیون، جاروبرقی، قهوه‌ساز، آب‌میوه‌گیری، بخار شوی و …

نمایشگر گوشی موبایل اپل آیفون 8