نظر: اگر اپل سخت افزار اتوماسیون خود را نسازد، HomeKit محکوم به فنا است

[ad_1]

در جولای 1982، آلن کی، پیشگام صنعت، گفت: «افرادی که واقعاً در مورد نرم افزار جدی هستند، باید سخت افزار خود را بسازند. در ژانویه 2007، استیو جابز از این نقل قول برای تعریف چشم انداز خود برای اپل و به ویژه آیفون استفاده کرد. طی دهه گذشته، تیم کوک این باور را تکرار کرده است که اپل در زمینه تولید سخت افزار، نرم افزار و اکنون خدمات در بهترین حالت خود قرار دارد. پس چرا آنها دیگر این فلسفه را برای هر کاری که انجام می دهند به کار نمی برند؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

چهار حوزه کلیدی برای حکومت

در حال حاضر چهار حوزه کلیدی از زندگی افراد وجود دارد که شرکت های فناوری می خواهند از آنها حمایت کنند. خانه، محل کار، ماشین و سالن بدنسازی. وقتی این حوزه ها را در نظر بگیرید و آنها را در استراتژی محصول اپل اعمال کنید، می توانید برخی از ارتباطات آشکار را ببینید. مک و آیفون بر محیط کار تسلط دارند. اپل واچ و ایرپاد صاحب سالن بدنسازی هستند. سپس ماشین و خانه را می گیرید، دو جایی که وضعیت فعلی کاملاً مطابقت ندارد.

استراتژی اپل برای ماشین و خانه این است که یک قطعه سخت افزاری مرکزی ایجاد کند و سپس مجوز فناوری را به تولیدکنندگان در آن مناطق دیگر بدهد تا بقیه داستان را بنویسند. آنقدر ضد اپل است که من را در چند سال گذشته دیوانه کرده است. اکنون می دانیم که اپل در تلاش است تا با ساختن خودروی خود از پایه، استراتژی خودروسازی خود را اصلاح کند. هنوز راه زیادی باقی مانده است، اما امیدواریم وقتی همه چیز گفته شود و انجام شود، ما اولین خودروی تاریخ را خواهیم داشت که به طور یکپارچه به زندگی دیجیتال ما ادغام می شود، به گونه ای که قبلاً دیده نشده بود.

اما در خانه چطور؟ اپل چه کاری می تواند انجام دهد تا اتوماسیون خانگی را آسان تر از همیشه کند؟ آنها قبلاً اسپیکر و جعبه تلویزیون را می سازند. پس چه بخش هایی از داستان گم شده است؟ پاسخ روشن و واضح است. آنها باید لامپ ها، سوئیچ ها، سوکت ها، قفل ها، دوربین ها و روترهای خود را بسازند.

گوگل و آمازون جلوتر هستند

دوستان و خانواده ام دائماً از من می پرسند “چه چیزی بخرم تا خانه ام هوشمند شود؟” هیچ وقت نمی دانم چه جوابی بدهم. البته می توانم به آنها بگویم فقط چیزهایی بخرند که برچسب HomeKit روی آنها باشد. اما من نمی توانم کیفیت یا قابلیت اطمینان آنها را تضمین کنم. این یک برنامه صدور مجوز است که هر سازنده ای می تواند در آن شرکت کند. من بارها به کسی توصیه کرده‌ام که اکوسیستم الکسای آمازون را امتحان کند، زیرا آنها بسیاری از محصولاتی را که فرد برای انجام سریع و کارآمد نیاز دارد تولید می‌کند. آمازون ترموستات، پریزهای مخصوص خودش، دوربین های خودش و حتی دستگاه پخش صابون خودش را می سازد. اکوسیستم آنها در حال حاضر بهتر از اپل است، اما برای اپل سخت نیست که آنها را با طیف بسیار قوی تری از پیشنهادات غصب کند.

آمازون خروجی‌ها، ترموستات، کنترل‌کننده کیفیت هوا، ترازو و موارد دیگر را خودش می‌سازد. برای الکسا

اگر مصرف کننده معمولی شما تصمیم بگیرد خانه یا آپارتمان خود را خودکار کند، حتی نمی داند از کجا شروع کند. وارد هر خرده‌فروشی ابزاری شوید، چه Best Buy یا آن فروشگاه اپل قرار نیست برای کسی پاسخی واضح و مختصر داشته باشیم. در هیچ یک از این دسته بندی ها هیچ گزینه واقعی وجود ندارد. محبوب ترین لوازم جانبی اتوماسیون خانگی امروزی، دوربین های Ring، حتی با HomeKit هم کار نمی کنند. آنها همچنین با Google Home کار نمی کنند، بنابراین گوگل رقیب خود را ایجاد کرده است. آنها دوربین های Nest Door جدیدی ساختند که دقیقاً همان مخاطبان را هدف قرار می دادند. البته گوگل همه لوازم جانبی لازم را نمی سازد، اما اگر به زودی این مسیر را طی کنند، تعجب نمی کنم.

چرا اتوماسیون با برند اپل؟

اپل باید لوازم جانبی خود را بسازد تا HomeKit را تقویت کند. برای موفقیت HomeKit، این شرکت باید انتخاب بهتری را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد که می‌دانند وقتی به خانه می‌رسند و آن را به برق وصل می‌کنند، کار می‌کند. باید لوازم جانبی ساخت اپل وجود داشته باشد که با یک برنامه ساخت اپل ادغام شود که بتوان آن را توسط بلندگوهای ساخت اپل کنترل کرد.

وقتی مشتری برای خرید هوم پاد به فروشگاه اپل می رود، باید به راحتی هوم کیت را درک کند. با لوازم جانبی مارک اپل، آنها به احتمال زیاد با تعداد انگشت شماری از ابزارهای اتوماسیون علاوه بر هوم پاد از فروشگاه خارج می شوند. و تصور کنید که فرآیند جفت شدن چقدر می تواند آسان تر باشد. با سخت افزار و سیلیکون سفارشی اپل، این شرکت می تواند لامپ هایی بسازد که درست مانند AirPods کار کنند. شما آن را در یک لامپ پیچ می کنید و یک مودال روی آیفون شما پرواز می کند. با یک کلیک می توان آن را به شبکه شما متصل کرد و به خانه شما اضافه کرد.

اپل باید لامپ، پریز، کلید، دوربین، قفل و غیره بسازد.

در حال حاضر، همه چیز در برنامه Home توسط سازنده دیگری ساخته شده است. هیچ چیز هیچ وقت به طور کامل کار نمی کند. دستگاه ها همیشه به درستی با یکدیگر صحبت نمی کنند و شما باید برای به روز رسانی و سازگاری نرم افزار به این سازندگان دیگر اعتماد کنید.

تصور کنید همه اینها به طور شفاف با یکدیگر صحبت می کردند. همه آنها می توانند یک میکرو کامپیوتر طراحی شده توسط اپل با یک تراشه U1 در داخل خود داشته باشند تا همه بدانند که در نزدیکی هستند و یک تراشه H1 تا به راحتی با دستگاه های اصلی اپل شما صحبت کنند. البته، این احتمالاً قیمت این محصولات را افزایش می دهد، اما در خانه خود باید چیزی قابل اعتماد و محکم بخواهید. شما چیزهایی می خواهید که ماندگار باشند.

ردپای سیری را گسترش دهید

امسال، اپل این قابلیت را برای سازندگان دستگاه های HomeKit برای ادغام بیشتر با سیری معرفی کرد. این بدان معنی است که محصولاتی مانند ترموستات Ecobee می توانند درخواست ها و دستورات Siri را با استفاده از میکروفون داخلی خود بپذیرند.

اکوسیستم خانگی فعلی اپل فقط کنترل های فیزیکی درون برنامه ای را روی دستگاه های اصلی شما ارائه می دهد. هیچ گزینه ای برای خرید یک نمایشگر هوشمند که بتواند به عنوان نوعی هاب عمل کند، وجود ندارد. بنابراین با این توانایی جدید برای قرار دادن سیری بر روی هر دستگاهی، چرا یک میکروفون در هر یک از این محصولات مفهومی HomeKit طراحی شده توسط اپل قرار ندهید؟

تصویر ترموستات هوشمند ecobee با کنترل صوتی و گوی سیری با "سلام سیری".
اکنون ترموستات Ecobee به شما امکان می دهد سوالات سیری را بپرسید

سیری می تواند از هر گوشه ای از محل زندگی شما در خانه و محل کار واقعاً محیطی شود. اگر لامپ‌ها، پریزها، دوربین‌ها، روترها و موارد مشابه شما دارای میکروفون با پشتیبانی از سیری داخلی بودند، حتی لازم نیست به این فکر کنید که کدام دستگاه را می‌خواهید. این مورد مخصوصاً زمانی اتفاق می افتد که رایانه های طراحی شده توسط اپل در داخل هر لوازم جانبی بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اطلاعات را می توان از طریق دستگاه مناسب ارائه کرد، حتی اگر درخواست به دستگاهی بدون نمایشگر یا بلندگو ارسال شود.

بسیار شبیه به هوم پاد، اگر بخواهید می‌توانید میکروفون هر یک از این دستگاه‌ها را از طریق برنامه Home بی‌صدا کنید. در اینجا باید نوعی پیاده‌سازی هوشمند حریم خصوصی وجود داشته باشد، خواه ساخت Siri برای کار محلی روی همه این لوازم جانبی بدون نیاز به رفتن مداوم به وب یا نوعی پورتال جدید برای دسترسی به تاریخچه چیزهایی که سیری شنیده است.

اثرات زیست محیطی

امروزه محصولات اپل در بسیاری از موارد از مواد بازیافتی ساخته می شوند. همه این لوازم جانبی نیز می تواند باشد. ممکن است بدانید که آنها برای محیط زیست بی خطر و مفید هستند. و در پایان چرخه عمر خود، اپل می تواند آنها را پس بگیرد و از آن مواد برای ساخت نسل بعدی لوازم جانبی استفاده کند.

دستگاه‌های اتوماسیون خانگی نسبتاً جدید هستند و هنوز باید ببینیم که در آینده چه تأثیری بر محیط‌زیست خواهند داشت. کامپیوترها در نهایت می میرند، این فقط بخشی از چرخه زندگی آنهاست. بسیاری از مردم به طور کامل از عواقب نصب رایانه در همه چیز اطراف خود قدردانی نکرده اند.

لیزا جکسون، مدیر محیط زیست اپل در مورد ابتکارات بازیافت این شرکت صحبت می کند

این قطعات کوچک کامپیوتری که برای جایگزینی عناصری که باید در هر خانه ای وجود داشته باشد، به طور فزاینده ای اهمیت خواهند یافت. آنها یکی از میدان های نبرد بعدی غول های فناوری هستند. اما اپل می تواند رویکرد منحصر به فردی داشته باشد و از حسن نیت و راحتی خود برای کنترل این فضا و بهبود آن استفاده کند.

نتیجه

اپل دیگر در دنیایی وجود ندارد که فقط توانایی تولید تعداد انگشت شماری از محصولات را داشته باشد. ما می دانیم که آنها تا حدودی این را یاد گرفته اند، زیرا مجبور شده اند خطوط اصلی خود را گسترش دهند و محصولات را تقریباً با هر قیمتی ارائه دهند. اما متفاوت است. آنها کسانی هستند که برای مدت طولانی انگشتان پای خود را در یک دسته فرو برده اند و نتوانسته اند جهش کنند.

اگر او می خواهد در این دسته بندی های جدید برنده شود، باید از فلسفه خودش برای ساخت کل ویجت پیروی کند. HomePod mini واقعاً یک کنترلر خانگی نیست اگر لوازم جانبی آن در بهترین حالت متوسط ​​باشد، یعنی اگر کسی واقعاً یکی را بخرد.

اعتبار تصویر صفحه اصلی: پاشیدن

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی