نقد و بررسی: Anker PowerWave آیفون 12 و ایرپاد شما را با پایه 2 در 1 سازگار MagSafe شارژ می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در مجموع، این یک افزودنی عالی برای میز من بوده است که به من امکان دسترسی سریع به iPhone 12 mini را در طول روز و در عین حال حفظ من می دهد. AirPods Pro متهم از محصولاتی مانند PowerWave و ESR HaloLock MagSafe را به ویژگی مورد علاقه آیفون 12 تبدیل کرد.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی در مورد کیفیت پایین وب کم تعبیه شده در رایانه های اپل مطالب زیادی گفته شده است. در حالی که لپ تاپ های M1 بهتر از نسل های قبلی هستند، آیفون دوربین بسیار بهتری دارد. استفاده از اپلیکیشنی مانند استتارمی‌توانید از آیفون خود به‌عنوان وب‌کم مک استفاده کنید، سپس از Anker PowerWave بر روی برخی کتاب‌ها استفاده کنید تا آن را در زاویه‌ای عالی برای تماس‌های ویدیویی قرار دهید.

خلاصه در Anker PowerWave

تنها شکایت من در مورد Anker PowerWave این است که شارژر ندارد، اما شما می توانید خرید یکی با قیمت کمتر از 20 دلار، اما با شارژر USB-C که اپل با دستگاه های دیگر می فروشد نیز سازگار است.

چه زمانی 9to5 Toys ما را با محصولات جدید Anker برای اولین بار معرفی کرد، من تقریبا بلافاصله PowerWave را خریدم. من از یک شارژر استاندارد Qi استفاده می کردم تا آیفون 12 مینی را روی میز شارژ نگه دارم، اما PowerWave محصولی عالی برای نگه داشتن آیفون من در زاویه باز و در عین حال نگه داشتن گوشی من بود. AirPods Pro متهم

در طول سال‌ها، ایستگاه‌های docking زیادی وجود داشته است، اما قابلیت قرار دادن سریع آیفون در هنگام نشستن و به راحتی جدا کردن آن در هنگام ترک میز، آن را به یک دستگاه کاربردی روزمره تبدیل کرده است. من دیگر مجبور نیستم AirPods Pro خود را در حین کار شارژ نگه دارم و قاب را روشن نگه دارم، بنابراین وقتی خارج از دفتر هستم همیشه شارژ کامل می شود.

استفاده از PowerWave به عنوان پایه وب کم آیفون

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید آیفون 12، فناوری MagSafe بود. زمانی که در ابتدا معرفی شد، تا حدودی از آن ناامید شدم. با گذشت زمان و عرضه لوازم جانبی بیشتر، یکی از جنبه های مورد علاقه من در آیفون 12 مینی شد. من اخیرا خریدم موج قدرت انکر برای استفاده روی میز کارم، و به سرعت به یکی از لوازم جانبی مورد علاقه آیفون در سال های اخیر تبدیل شده است. اگر می خواهید از آیفون 12 خود به عنوان وب کم استفاده کنید، در ادامه بخوانید تا ببینید PowerWave چگونه به شما کمک می کند.

در اینجا ویژگی های کلیدی نگهدارنده Anker PowerWave MagSafe آورده شده است:

  • اتصال مغناطیسی، که به طور ایمن از تلفن شما برای مشاهده آسان پشتیبانی می کند.
  • شارژ دوگانه دستگاه: در حالی که پایه مغناطیسی آیفون 12 شما را شارژ می کند، AirPods یا هدفون های دیگر را روی شارژر زیر شارژ کنید.
  • صفحه نمایش همه کاره: به صورت عمودی یا افقی شارژ کنید و زاویه دید را تا 30 درجه تنظیم کنید تا ویدیوها را تماشا کنید یا پیام ها را زیر نظر داشته باشید.
همانطور که اشاره کردم من ESR HaloLock را بررسی کردم، یک تفاوت فنی با یک آیتم “تأیید شده MagSafe” و فقط سازگار با MagSafe وجود دارد. همانطور که گفته شد، من هیچ مشکلی با هیچ کدام از این محصولات نداشتم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.