JD.com پلتفرم اصلی باقی می ماند. ما تخمین می زنیم که حدود 49٪ از تلفن های هوشمند از طریق JD.com در طول جشنواره آنلاین 6.18 امسال فروخته شد و پس از آن TMall و Taobao (در مجموع 30٪ سهم حجم را به خود اختصاص دادند).
با این حال، رهبری و تسلط خردهفروشان آنلاین سنتی (JD.com، TMall و Taobao و Pinduoduo) توسط پلتفرمهای پخش زنده پررونق، مانند TikTok و Kuaishou، که به سرعت به آن دست پیدا کردند، متزلزل شده است. ما تخمین می زنیم که TikTok و Kuaishou 8٪ و 6٪ از حجم فروش گوشی های هوشمند آنلاین را در سال جاری در 6.18 سهم داشته اند، در مقایسه با 3٪ و 2٪ در سال گذشته.
ایالات متحده دارای جمعه سیاه، سایبر دوشنبه، و روز پرایم آمازون است – و بسیاری از مردم خرید را تا این تاریخ ها به تعویق می اندازند تا معامله ای را انجام دهند. اما اینها در مقایسه با جشنواره های خرید چینی چیزی نیستند! تنها یکی از آنها درآمد بیشتری نسبت به مجموع هر سه رویداد ایالات متحده دارد.
شرکت اطلاعاتی بازار Strategy Analytics گفت که حدود 14 میلیون گوشی هوشمند در جشنواره 6.18 امسال فروخته شد و فروش آیفون چینی نشان می دهد که اپل بزرگترین برنده بوده است.
جشنواره 6.18 به عنوان تبلیغی در دهمین سالگرد غول خرید آنلاین JD.com آغاز شد و از آن زمان به یک جشنواره خرید چند میلیارد دلاری 18 روزه تبدیل شده است.
فروش آیفون در چین طی 6.18
طبق مطالعه جدیدی که توسط Strategy Analytics انجام شد، امسال 14 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در جشنواره خرید آنلاین 6.18 در چین فروخته شد که 25 درصد کاهش نسبت به سال قبل داشت. اپل رهبری خود را با هزینه برندهای چینی تثبیت کرده است. شیائومی و آنر در رتبه های بعدی قرار می گیرند و در سه رتبه اول قرار می گیرند.
Source link
بخش آیفون 13 9to5mac فارسیپنگ پنگ، تحلیلگر Strategy Analytics، افزود: «اپل با عملکرد چشمگیر خود در جشنواره 6.18 امسال رهبری خود را تثبیت کرد. اپل با فروش نزدیک به 7 میلیون دستگاه آیفون، عملکردی بهتر از بازار داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشت. ما تخمین می زنیم که اپل درآمدی معادل 41.5 میلیارد یوان (6.3 میلیارد دلار آمریکا) با قیمت کل خرده فروشی بیش از 6300 یوان (950 دلار آمریکا) داشته است. اپل از نظر سهم درآمد در همه پلتفرم های اصلی (JD، TMall، و Pinduoduo و غیره) رتبه اول را کسب کرد.
فروش گوشی های هوشمند در TikTok
یکی از حقایق شگفتانگیز آشکار شده این است که TikTok به یک محرک اصلی فروش آنلاین تبدیل شده است.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.