آمازون می گوید AirPlay 2 و HomeKit به زودی برای تلویزیون های مارک خود عرضه خواهند شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که برای اولین بار توسط حاشیه، غیرمتمرکزآمازون قبلاً پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit را برای مدل‌های مختلف «Fire TV Edition» از توشیبا و Insignia ارائه کرده است. با این حال، این تبلیغ به طور خاص بر تلویزیون های خود آمازون متمرکز است.

پشتیبانی از AirPlay 2 در محصولات Amazon TV به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای iPhone، iPad یا Mac خود را به تلویزیون خود به اشتراک بگذارید یا آن را بازتاب دهید. پشتیبانی از HomeKit به تلویزیون شما اجازه می‌دهد با برنامه Home دستگاهتان ادغام شود، پخش را با Siri مدیریت کنید، و همچنین تلویزیون خود را به صحنه‌ها، اتوماسیون‌ها و موارد دیگر اضافه کنید.

می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از تلویزیون‌های برند آمازون در ما بخوانید همکاران از 9to5 Toys. قیمت گذاری از فقط شروع می شود بیش از 400 دلار برای 43 اینچ مدل، و او به 1099 دلار می رسد برای مدل 75 اینچی

تصمیم آمازون برای پشتیبانی از HomeKit و AirPlay 2 در تلویزیون‌های برند خود قابل توجه است زیرا از ویژگی‌های دانگل‌های پخش مستقل Fire TV خود پشتیبانی نمی‌کند. در همین حال، دستگاه‌های رقیب استریم شرکت‌هایی مانند Roku از اتصال AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

متأسفانه، این شرکت چیزی جز این نمی‌کند که بگوید AirPlay 2 و HomeKit به زودی برای تلویزیون‌های Omni و سری 4 عرضه خواهند شد. ما مطمئناً شما را در مورد وضعیت این عرضه در آینده به‌روزرسانی خواهیم کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اوایل امسال، آمازون اعلام کرده که شروع به کار خواهد کرد ساخت تلویزیون های مارک خود که به عنوان “تلویزیون های ساخت آمازونبرای اولین بار اکنون این شرکت همچنین قول داده است که Fire Omni و تلویزیون های سری 4 آن “به زودی” از ویژگی های AirPlay 2 و HomeKit اپل پشتیبانی خواهند کرد.