آیفون 14 پرو مکس قیمت خرید ایفون ۱۴ پرو مکس 256 گیگ اپل【AppleIC】

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

بهترین قابلیت‌های آیفون 14 پرو مکس

قیمت آیفون 14 پرو مکس از همه مدل‌های دیگر بالاتر بوده و حتی شایعه استفاده از حافظه داخلی ۲ ترابایتی نیز برای گوشی مطرح شده است. همین سبب می‌شود که قیمت آیفون 9to5mac 14 پرو مکس برای این مدل، یک رکورد را به ثبت برساند. هنوز تا ماه سپتامبر راه زیادی مانده و باید ببینیم که تا آن زمان اطلاعات‌مان چگونه به‌روزرسانی می‌شود.

اپل آیفون ۱۴ پرو مکس

گویا اپل امسال می‌خواهد از LG Display و BOE هم به‌عنوان تامین کننده صفحه نمایش در کنار سامسونگ استفاده کند. جان پراسر آن زمان رندرهایی از آیفون ۱۴ را منتشر کرده و طرفداران می‌توانند ببینند که دستگاه‌های آینده از لبه‌های تیتانیومی در طراحی استفاده کرده و پوشش سخت‌تری هم خواهند داشت. در ماه آوریل سال ۲۰۲۲، کاربری در توییتر، یک سری طرح از CAD را هم منتشر کرد که نشان می‌داد، آیفون 14 پرو مکس از نازک‌ترین فریم‌ها در دور خود برخوردار خواهد بود. گویا قرار است که این ضخامت در حدود حدود ۰.۵ میلی‌متر از آیفون ۱۳ پرو مکس کمتر باشد. در این مطلب شما را بطور کامل با مشخصات فنی ، تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۴ پرو آشنا می‌کنیم.

لنز 12 مگاپیکسل تله فوتو با دیافراگم f/2.8، در فضاهایی که نور به شدت پایین است امکان ثبت عکس هایی با وضوح بالا را ایجاد می کند. زوم اپتیکال 3x از دیگر قابلیت های این لنز تله فوتو 12 مگاپیکسل، که امکان زوم بدون افت کیفیت را تا 3x فراهم می آورد و می توان با جزئیات دقیق تری بر روی سوژه ها زوم کرد. اواخر پاییز امسال، برای اولین بار، Apple Fitness+ برای همه کاربران آیفون در دسترس خواهد بود تا در 21 کشوری که در آن ارائه می شود، مشترک شوند و از آن لذت ببرند، حتی اگر اپل واچ نداشته باشند. کاربران آیفون به کل سرویس شامل بیش از 3000 تمرین و مدیتیشن به سبک استودیویی دسترسی خواهند داشت که همگی توسط یک تیم متنوع و فراگیر از مربیان هدایت می شوند.

  • در ادامه‌ی این روند، برخی کاربران آیفون ۱۴ پرو گزارش داده‌اند که گوشی هوشمند آن‌ها هنگام شارژ با مگ‌سیف یا کابل لایتنینگ، به طور متناوب ری‌استارت می‌شود و فرآیند شارژ شدن گوشی به درستی صورت نمی‌گیرد.
  • پردازنده A15 آیفون ۱۳، به‌شکل مشکل مشابه در آیفون ۱۴ پایه و آیفون ۱۴ مکس هم استفاده می‌شوند.
  • پیش سفارش این آیفون ها از 9 سپتامبر آغاز می‌شود و گوشی ها از 16 سپتامبر به فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.
  • خیلی بعید است که اپل در فناوری صفحه نمایش یا هر المان دیگر در سال جدید عقب نشینی کند.
  • نمایندگی تعمیرات اپل خدمات عیب یابی و تعمیرات دستگاه های اپل را به صورت حضوری ارائه می دهد.

بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. نظر شما چیست؟ آیا شما هم بی‌صبرانه در انتظار ایفون۱۴ پرومکس هستید؟ این مدل برای خرید مد نظر دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستنتان در فروشگاه اینترنتی 19کالا به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش دستگاه با پوشش شیشه‌ای سرامیکی ضد خش و اولئوفوبیک محافظت شده است. وجود نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی در اپل iPhone 14 Pro Max یعنی هر آنچه در نمایشگر پخش می‌شود سرعت بسیار روانی دارد.

گوشی آیفون 11 پرو iPhone 11 Pro