اپل آرکید 200 بازی را با عناوین اصلی و کلاسیک عرضه کرده است

همانطور که اشاره شد CNETپلتفرم بازی اپل روز جمعه پس از افزودن Super Stickman Golf 3 به کاتالوگ، از مرز 200 بازی عبور کرد. زمانی که Apple Arcade در سال 2019 عرضه شد، حدود 100 عنوان انحصاری موجود بود، اما اپل قبلاً قول داده بود که بازی‌های جدیدی هر هفته اضافه شود.

این یک گام بزرگ برای سرویس بازی اپل با رویکرد دو جانبه است. اول از همه، فهرست بزرگی از نسخه‌های کلاسیک iOS بازسازی‌شده مطمئناً برای کاربرانی که به اندازه کافی قدیمی هستند که نسخه‌های اصلی را بازی کرده‌اند و همچنین افراد جدیدی که برای اولین بار آن‌ها را بررسی می‌کنند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

علاوه بر بازی‌های انحصاری، اپل امسال دو دسته بازی جدید را برای Apple Arcade معرفی کرد که عبارت‌اند از: «کلاسیک‌های بی‌زمان» و «بزرگ‌های اپ استور». بیش از 30 بازی کلاسیک از آوریل به Apple Arcade اضافه شده است، از جمله عناوینی مانند Monument Valley، Cut the Rope، Fruit Ninja و Angry Birds.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با Apple Arcade، کاربران می توانند تمام بازی های موجود در کاتالوگ را بدون تبلیغات یا خریدهای درون برنامه ای دانلود و بازی کنند. این سرویس به اشتراک ماهانه 4.99 دلار نیاز دارد، اما در طرح Apple One نیز گنجانده شده است. اکثر بازی ها را می توان در آیفون، آی پد، اپل تی وی و مک بازی کرد.

همچنین بخوانید:

اپل آرکید قرار است دومین سال خود را در ماه آینده تکمیل کند، زیرا این سرویس توسط اپل در مارس 2019 اعلام شد و سپس در سپتامبر همان سال برای عموم عرضه شد. چند هفته قبل از دو سالگی، Apple Arcade اکنون به مرز 200 بازی موجود در کاتالوگ خود رسیده است که شامل عناوین اصلی و کلاسیک است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: