اپل آیفون 14 Apple iPhone 14 گجت نیوز

به‌استثنا مدل‌های پرو که حالا بدون ناچ و با یک حفره داینامیک دوربین سلفی عرضه شدند. آیفون 14 و گوشی آیفون 14 پلاس نیز مانند مدل‌های پرو، دارای نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی هستند ولی این نمایشگرها از پنل‌های استاندارد و 60 هرتزی اولد استفاده می‌کنند و در آن‌ها خبری از نمایشگر همیشه روشن نیست. همچنین این مدل‌ها همچنان از همان ناچ گوشی‌های قبلی آیفون، 9to5mac استفاده خواهند کرد. این جزیره همچنین برای سایر محتوا مثل نوتیفیکیشن‌ها، فیس‌آیدی و دیگر هشدارها نیز کاربرد دارد و بسته به هر اپلیکیشن، می‌تواند به شکل‌های مختلفی دربیاید. گذشته از Dynamic Island، اپل بالاخره قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را نیز به آیفون‌ها آورده است. البته این ویژگی هم مانند جزیره داینامیک، تنها در مدل‌های پرو قابل دسترسی خواهد بود.

گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳ Apple iPhone 13 ظرفیت 128 گیگابایت

به این ترتیب رم مدل‌های پرو به 8 گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد و این یعنی مولتی تسکینگ در نسل جدید بسیار بهتر از قبل پیش خواهد رفت. گفته می‌شود که رم دو مدل پایه‌ای از نوع LPDDR4X و رم دو مدل پرو از نوع LPDDR5 خواهد بود و به این ترتیب نسخه‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از این نظر سرعت بیشتری خواهند داشت. اپل در نظر دارد متریال‌های مورد استفاده در طراحی ایفون 14 را نیز تغییر دهد؛ برای مثال فریم از جنس تیتانیوم باشد. البته مشخص نیست که آیا تمامی مدل‌ها از چنین فریمی استفاده می‌کنند یا تنها مدل‌های گران‌قیمت همراه با فریم تیتانیومی به بازار عرضه می‌شوند. در مقایسه با آلومینیوم یا فلزهای دیگری که در ساخت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود، تیتانیوم از مقاومت بیشتری حتی در برابر خط و خش برخوردار است.

صدها نفر در مراکز رله آماده هستند تا پیام شما را دریافت و آن را به مرکز فوریت‌های پزشکی ارسال کنند. این ویژگی ماهواره‌ای که در ماه نوامبر به آمریکا و کانادا می‌رسد، برای خریداران آیفون ۱۴ پلاس به مدت دو سال رایگان خواهد بود. گوشی آیفون 14 پرو مکس قرار است همزمان با سایر گوشی های سری 14، از تاریخ 25 شهریور ماه، وارد بازار شود.

  • تراشه مورد استفاده در آیفون ۱۴ دارای یک پردازنده‌ی گرافیکی ۶ هسته‌ای با دو هسته برای عملکرد و ۴ هسته برای کارایی است.
  • اپل عادت دارد در هر نسل حتی با ثابت نگه داشتن سنسور و رزولوشن آن با تغییرات دیگر کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های را بهبود دهد.
  • تقریبا می‌توان گفت تمام محصولات برند اپل در بازار ایران به فروش می‌رسد اما مشخص نیست که چه مدت بعد از معرفی وارد بازار ایران می‌شود.
آیفون جدید قادر است با ارتباط ماهواره‌ای حتی بدون داشتن سرویس سیم کارت یا اینترنت SMS ارسال کنید. ظاهراً فروش آیفون ۱۴ – iPhone 14 به قدری کمتر از انتظار بوده که اپل تصمیم گرفته تولید آن را بکاهد و ظرفیت بیشتری به تولید سری پرو اختصاص دهد. به رسم شرکت اپل، بسیار محتمل است که گوشی های سری 14 آیفون تا اواخر شهریور سال آینده عرضه شوند.

بررسی مادربرد MSI Z690 Unify همراه با پردازنده اینتل Core i9 12900K

با این حال شایعاتی نیز وجود دارد که در صورت عدم تولید نسخه مینی، یک مدل دیگر همانند آيفون 14 پلاس عرضه شود. ستاره دوربین‌های سه گانه این مدل لنز 48 مگاپیکسلی است که با امکانات متنوع و جذابی که برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد، دست شما را برای عکاسی باز می‌گذارد. همچنین، عملکرد این دوربین در نور کم و حالت شب نیز به شکل چشمگیری بهبود یافته است. در مورد باتری آیفون ۱۴ پرومکس هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود از همان باتری نسل گذشته استفاده شود و بیشترین تغییر به فست شارژ آن مربوط شود. IPhone 14 ProMax به احتمال زیاد به یک باتری 4500 میلی‌آمپری با فست شارژ 33 واتی مجهز خواهد شد. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید.