اپل به دلیل ضبط “غیرقانونی” مورد شکایت سیری قرار گرفت

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush


اپل سعی کرده است خود را از شرکت‌های فناوری رقیب مانند فیس‌بوک، آمازون و اپل که در رسوایی‌های جمع‌آوری، اشتراک‌گذاری یا فروش داده‌های کاربران با حمایت از حریم خصوصی خود درگیر شده‌اند متمایز کند.

هفته گذشته، اپل بیانیه جدیدی در مورد این وضعیت صادر کرد و گفت که در حال انجام یک بررسی داخلی کامل از شیوه های پرونده سازی سیری خود است و برنامه را در انتظار بررسی به حالت تعلیق در می آورد. پس از بازیابی رتبه سیری، اپل می‌گوید که کاربران این گزینه را خواهند داشت که انصراف دهند.

در سال 2018، تیم کوک، مدیر عامل اپل، رقبای خود را به انجام “نظارت” متهم کرد و اظهار داشت: “همه آن را اینطور نمی بینند. [t]تمایل او به قرار دادن سود بر حریم خصوصی چیز جدیدی نیست.

محاکمه، اولین بار توسط کیف لوسینگ، در دادگاه فدرال در شمال کالیفرنیا تشکیل شد. شاکیان اپل را به “ضبط غیرقانونی و عمدی ارتباطات محرمانه افراد بدون رضایت آنها” متهم می کنند. در این دادخواست ادعا شده است که اپل تجاوز به قانون حریم خصوصی، قانون رقابت ناعادلانه، قانون جبران خسارت حقوقی مصرف کننده و قانون قضاوت اعلامی کالیفرنیا را نقض کرده است.

هیچ وقت شاکیان با این ضبط های غیرقانونی موافقت نکردند. اپل فاش نمی‌کند که دستگاه‌های Siri مکالماتی را ضبط می‌کنند که قبل از آن عبارت یا اشاره فعال‌سازی وجود ندارد. بنابراین، متقاضیان لوپز و AL به ترتیب موافقت نکردند که توسط دستگاه های سیری خود ضبط شوند. علاوه بر این، اپل نمی‌توانست از شاکی AL، یک کودک خردسال بدون حساب اپل رضایت بگیرد.

محاکمه کامل را اینجا بخوانید.

شاکیان به دنبال خسارت نامشخص هستند و از اپل می خواهند که تمام ضبط های سیری را حذف کند.

شاکیان ادعا می کنند که شرایط و ضوابط اپل هیچ اشاره ای به ذخیره و گوش دادن به ضبط های آنها توسط کارمندان اپل نکرده است. آنها می گویند هرکسی که از سال 2011 دستگاهی با سیری داشته باشد تحت تأثیر این شکایت قرار می گیرد.

این دادخواست همچنین بر روی ضبط تعاملات سیری به دلیل فعال سازی تصادفی “Hey Siri” تمرکز دارد. او همچنین به موضع قوی عمومی اپل در مورد حریم خصوصی اشاره می کند:

گزارشی از ماه گذشته نشان داد که اپل پیمانکارانی داشت که به پاسخ‌های Siri گوش می‌دادند و به آنها اشاره می‌کردند، که به این معنی بود که این پیمانکاران مکالمات خصوصی کاربران را می‌شنیدند. اکنون اپل با اولین شکایت دسته جمعی خود علیه این عمل مواجه شده است.

گزارش ماه گذشته از نگهبان توضیح داد که پیمانکاران اپل که وظیفه دارند پاسخ‌های سیری را یادداشت کنند، به طور معمول «اطلاعات پزشکی محرمانه، تراکنش‌های دارویی، و ضبط‌شده رابطه جنسی زوج‌ها» را می‌شنوند.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی