اپل مدیر عملیات کلیدی مسئول TV+، برنامه تلویزیونی و ورزش را از دست داد

علاوه بر خروج استرن در ژانویه و خروج دیستاد در این ماه، اپل مایک ابوت را نیز در ماه مارس از دست داد. ابوت مسئول فناوری iCloud اپل برای مواردی مانند iMessage و FaceTime بود. این هفته، جنرال موتورز اعلام کرد که به دنبال تصمیم این خودروساز مبنی بر کنار گذاشتن CarPlay، Abbott را برای رهبری ایجاد نرم افزار درون خودرویی برای خودروهای الکتریکی استخدام کرده است.

همانطور که توسط بلومبرگDisstad مستقیماً به الیور شوسر گزارش می دهد که نقشه راه محصول و استراتژی کلی را برای Apple TV+ و همچنین Apple Music هدایت می کند. تمامی فعالیت‌های خدمات اپل تحت نظارت ادی کیو، مدیر اجرایی قدیمی است.

در نقش فعلی خود، Disstad بر جنبه تجاری و عملیاتی برنامه Apple TV و سرویس پخش TV+ نظارت می کند و هدایت جاه طلبانه این شرکت به برنامه های تلویزیونی، فیلم های هالیوود و رویدادهای ورزشی را بر عهده دارد. بخش او قراردادهایی را با Major League Soccer و Major League Baseball انجام داد و ستاپ باکس Apple TV را به مرکزی برای محتوای ویدیویی در داخل و خارج از شرکت تبدیل کرد.

این گزارش توضیح می‌دهد که در اپل، Disstad مسئولیت “بخش تجاری و عملیاتی برنامه Apple TV و سرویس پخش TV+” را بر عهده دارد. تیم تحت نظارت Disstad همچنین در حملات اولیه اپل به ورزش های زنده، از جمله معاملات این شرکت با Major League Baseball و Major League Soccer، واسطه شد.

Disstad در سال 2013 پس از مدتی در Hulu به اپل پیوست. او قبل از تمرکز بر Apple TV+ و ورزش، معاون اپل “مسئول بازاریابی ست تاپ باکس Apple TV” بود.

پس از جدایی دیستاد، جیم دلورنزو، مدیر اجرایی اپل، سرپرستی تیم تجاری ورزشی اپل را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت “به دنبال جایگزینی برای وظایف تجاری تلویزیونی است”. تیم‌های محتوای Apple TV+ همچنان توسط جیمی ارلیکت و زک ون آمبورگ رهبری می‌شوند که در سال 2017 از سونی به اپل پیوستند.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل یکی دیگر از مدیران ارشد را در کسب و کار خدمات خود از دست داد. پیت دیستاد، که رهبری Apple TV+ و تجارت ورزشی این شرکت را بر عهده دارد، اواخر این ماه شرکت را ترک خواهد کرد. این به دنبال خروج پیتر استرن، معاون خدمات اپل است که در ژانویه این شرکت را ترک کرد.