اپل کانادا دیگر تامین مالی بدون بهره ارائه نمی دهد

همانطور که توسط کاربران Reddit اشاره شد، صفحه وب Finance and Credit در وب سایت Apple Canada این هفته به روز شد تا دیگر اشاره ای به پیشنهاد سود 0% برای خرید Apple. محصول جدید اپل نباشد. در عوض، نرخ بهره اکنون از 4.99٪ تا 7.99٪ در آوریل متغیر است.

قوانین جدید تامین مالی محصولات اپل در کانادا اکنون برای خریدهای جدید اعمال می شود.

همچنین بخوانید

اپل بسته به منطقه، گزینه های مالی مختلفی را به مشتریانی که محصولات جدید خریداری می کنند ارائه می دهد. در کانادا، می‌توانید یک آیفون، آی‌پد یا مک جدید را بدون بهره تا 24 ماه تأمین کنید. با این حال، این شرکت بی سر و صدا شرایط تامین مالی ارائه شده در کشور را تغییر داده است. اکنون همه گزینه های تامین مالی دارای نرخ بهره هستند.

بودجه اپل کانادا دیگر 0٪ نیست

به عنوان مثال، یک آیفون 14 128 گیگابایتی که قیمت آن در کانادا 1099 دلار است را می توان در 24 قسط 49.70 دلاری تامین کرد. در پایان، مشتری 1192.79 دلار برای دستگاه پرداخت خواهد کرد که در مجموع 93.79 دلار به عنوان هزینه بهره پرداخت می کند. لازم به ذکر است که تامین مالی توسط Affirm انجام می شود نه اپل. اپل همچنین خاطرنشان می کند که لوازم جانبی خاصی برای تامین مالی واجد شرایط نیستند.

در ایالات متحده، اپل راه حل تامین مالی خود را بر اساس Apple Card ارائه می دهد که بدون بهره است و حتی برای اپل واچ و لوازم جانبی نیز کاربرد دارد. علاوه بر این، مشتریانی که با اپل کارت خرید می کنند، حتی در صورت پرداخت اقساطی، از 3 درصد بازگشت نقدی برخوردار می شوند. با این حال، وقتی صحبت از آیفون به میان می‌آید، اپل دیگر به کسانی که مدل بدون سیم‌کارت را انتخاب می‌کنند، کمک مالی نمی‌دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی پیش از این، مشتریان می‌توانستند تا 12 ماه بدون بهره یک آی‌پد یا مک را تامین کنند، در حالی که یک آیفون جدید می‌توانست تا 24 ماه – باز هم بدون بهره – تامین مالی کند. با آخرین تغییرات، نرخ بهره برای تامین مالی iPad یا Mac اکنون 4.99٪ است. برای یک آیفون جدید، نرخ بهره برای تامین مالی تا 24 ماه 7.99٪ است.