بررسی پلاگین هوشمند CozyLife HomeKit

به طور کلی، CozyLife HomeKit Smart Plug دستگاه محکمی است. تنها شکایت من این است که فقط روی 2.4 گیگاهرتز کار می کند. من دوست دارم یک گزینه 5 گیگاهرتز را برای دستگاهی با برق همیشه روشن ببینم، اما احتمالاً CozyLife آن را تقریباً 10 دلار در هر دوشاخه وقتی به یک بسته 4 تایی نگاه می کند، نگه می دارد. در غیر این صورت، همه جعبه ها را بررسی می کند.

من مطمئن نیستم که در زیر کاپوت چه می‌گذرد، جایی که نمی‌توانید ابتدا کد را در HomeKit اسکن کنید، و شاید شخص دیگری تجربه متفاوتی داشته باشد، اما این روندی است که من مجبور شدم آن را دنبال کنم تا کار کند. هنگامی که آن را در برنامه CozyLife قرار دادید، می توانید سیستم عامل دستگاه را به روز کنید. سفت‌افزاری که باید نصب می‌کردم به سازگاری بهتر HomeKit اشاره کرد، بنابراین احتمالاً ارزش وقت گذاشتن برای اجرای به‌روزرسانی را دارد. من می‌خواهم CozyLife به‌روزرسانی‌ها را به برنامه Home منتقل کند، اما همچنان می‌توانید آن را از برنامه CozyLife Smart به‌روزرسانی کنید.

HomeKit برای Cozylife استفاده می کند

پریز CozyLife HomeKit فوق العاده کوچک است و این برای پریزهای هوشمند مهم است زیرا بسیاری از آنها به قدری بزرگ هستند که با پریز دیگر (در یک پریز دوبلکس) همپوشانی دارند و آن را غیرقابل استفاده می کند. شما به راحتی می توانید یک پلاگین استاندارد در یک سوکت و سوکت CozyLife در سوکت دیگر داشته باشید. CozyLife شامل کد HomeKit در جعبه و کنار دستگاه است، اما هنوز شروع به یکپارچه سازی HomeKit نکنید. من این اشتباه را بدون خواندن دفترچه راهنما مرتکب شدم. ابتدا می خواهید برنامه آیفون CozyLife را دانلود کنید. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، می خواهید دستگاه را وصل کنید (من از ورود به سیستم با اپل استفاده کردم). اسکنر یکپارچه باید آن را به طور خودکار پیدا کنید، اما اگر نشد، دکمه کناری دستگاه را به مدت 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا آن را در حالت جفت شدن قرار دهید. سپس فرآیند ادغام دستگاه با برنامه را آغاز کرده و سپس از شما خواسته می شود تا با اسکن کد آن را به HomeKit اضافه کنید.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


فرآیند راه اندازی

دوشاخه های هوشمند HomeKit معمولا اولین قدمی است که کاربران جدید در سفر خانه هوشمند خود برمی دارند. تقریباً همه یک لامپ، قهوه‌ساز یا لوازم خانگی دیگری دارند که می‌خواهند «HomeKitify» کنند (بله، من فقط یک کلمه جدید ساخته‌ام)، و دوشاخه هوشمند ساده‌ترین، سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای ارزان‌تر است. برای انجام این کار. من مدتی است که پلاگین CozyLife HomeKit را در جعبه نقد خود دارم، اما صادقانه بگویم، آنقدر کوچک است که زیر جعبه دیگری پنهان شده بود.

می‌توانید از دوشاخه‌های هوشمند برای خودکار کردن زندگی خود با HomeKit به روش‌های مختلفی استفاده کنید. اولین مورد این است که به سادگی آن را به صورت دستی خاموش/روشن کنید. بنابراین فرض کنید این دستگاه را به یک لامپ وصل کرده اید. می توانید به Homekit بگویید که این سوکت یک است سبک و آن را از برنامه Home، سیری از طریق HomePod یا با استفاده از Apple Watch خود روشن/خاموش کنید. با فرض اینکه دستگاه لامپ اتاق خواب نامیده می شود، می توانید جملاتی مانند «هی سیری، چراغ اتاقم را خاموش کن» بگویید.

برای شروع سفر HomeKit خود، یک بسته 4 تایی از آمازون بگیرید.

هنگامی که صحنه «صبح بخیر» دارید، می‌توانید آن را به صحنه HomeKit اضافه کنید که وقتی روشن است، این سوئیچ روشن می‌شود، پرده‌های شما باز می‌شود و لیست پخش Good Morning شما در HomePod شما شروع به پخش می‌کند. سپس می توانید این صحنه را در یک زمان یا روز خاص، از برنامه Home یا سیری فعال کنید.

خلاصه پلاگین هوشمند CozyLife

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

همچنین می توانید آن را با حسگر حرکت HomeKit جفت کنید تا اتوماسیون HomeKit ایجاد کنید. با استفاده از مثال قبلی ما از یک چراغ اتاق خواب، می توانید یک اتوماسیون HomeKit ایجاد کنید که در آن، پس از طلوع خورشید، زمانی که این سنسور حرکت را تشخیص می دهد، چراغ را روشن کنید. سپس می توانید به آن بگویید که وقتی تشخیص حرکت را متوقف کرد، چراغ را خاموش کند.