در اینجا چیزی است که گروه طراحی اکتشافی مخفی اپل روی آن کار می کند

جای تعجب نیست که XDG به طرز باورنکردنی محرمانه و تقسیم‌بندی شده است:

گفته می شود که گروه XDG اپل “منابع مالی گسترده و آزادی عمل برای کشف ایده های بی شمار” دارد. آنچه از تیم بعدی ظاهر می شود باید دید.

اگرچه این تیم مانند یک استارت‌آپ عمل می‌کند، اما همچنان مانند سایر بخش‌های اپل تقسیم‌بندی شده است: افرادی که روی پروژه‌ای در XDG کار می‌کنند اجازه ندارند در مورد کار خود با سایر اعضای XDG که به پروژه‌های مختلف اختصاص داده شده‌اند ارتباط برقرار کنند.

تیم XDG همچنین در حال کار بر روی “فناوری های پردازنده کم مصرف و باتری های نسل بعدی برای گوشی های هوشمند” است که یکی از دلایل اصلی ایجاد این تیم است. در گزارش امروز آمده است: «بسیاری از فناوری‌های تراشه و باتری توسعه‌یافته توسط XDG سال‌ها است که به صورت تجاری در آیفون، آی‌پد و مک در دسترس هستند.

در اوایل این هفته، گزارشی نگاهی عمیق به کار مداوم اپل برای توسعه فناوری نظارت بر قند خون غیرتهاجمی ارائه کرد. این کار در گروه طراحی اکتشافی مخفی اپل و گزارش جدیدی از بلومبرگ امروز بر عملکرد درونی تیم XDG روشن می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگ مارک گورمن توضیح می دهد که XDG “مانند یک استارت آپ با اپل کار می کند”. “چند صد نفر” در تیم هستند که اکثراً از “مهندس و انواع دانشگاه ها” تشکیل شده اند. این تیم در ساختمانی به نام Tantau 9 کار می کند که درست بیرون رینگ اپل پارک است.

از نظر سازمان XDG، از نظر فنی در گروه فناوری‌های سخت‌افزار اپل به ریاست جانی سروجی فعالیت می‌کند. عملیات روزانه آن توسط تعداد انگشت شماری از مهندسان و دانشمندان اداره می شود. قبلاً توسط “همکار قدیمی” مهندس بیل آتاس هدایت می شد، اما آتاس در پایان سال 2022 به طور ناگهانی درگذشت.

اما اعضای تیم بر اساس مهارت ها سازماندهی می شوند تا پروژه های فردی. این بدان معناست که یک مهندس می تواند به جای یک محصول خاص، بر روی چندین ابتکار عمل کند که با مجموعه مهارت های آنها مطابقت دارد.

بلومبرگ توضیح می دهد که XDG “در درجه اول” بر روی فناوری غیرتهاجمی نظارت بر قند خون اپل متمرکز است، اما “چندین پروژه دیگر در حال انجام است.” گزارش امروز می گوید که XDG در حال کار بر روی فناوری نمایشگر نسل بعدی و همچنین عملکرد AR و VR برای هدست های اپل است که به افراد مبتلا به بیماری های چشمی کمک می کند.