روترهای ایمن شده با HomeKit نمرده اند

در حالی که درست است که روش های دیگری برای محدود کردن نحوه تعامل لوازم جانبی خانه هوشمند با اینترنت وجود دارد، روترهای ایمن HomeKit ساده تر هستند. آنها به مشتریان در سراسر اکوسیستم اپل یک تجربه plug-and-play را ارائه می دهند که به تخصص شبکه نیاز ندارد و در عین حال مزایایی را ارائه می دهند که کاربران فنی بیشتری می توانند پیکربندی کنند.

این موضوع بیان می‌کند که به‌طور غیررسمی تأیید شده است که «سازندگان دیگر نمی‌توانند محصولات جدیدی را برای HKSR ارسال کنند»، با اشاره به روترهای امن HomeKit. با این حال، 9to5Mac تأیید کرده است که سازندگان روتر می توانند به ساخت روترهای جدید با امنیت HomeKit ادامه دهند. برنامه مجوز MFi به شرکت هایی که روترها را توسعه و توزیع می کنند اجازه می دهد تا فناوری HomeKit اپل را در محصولات خود ادغام کنند.

طبق مستندات شرکت، هدف اپل برای روترهای مجهز به HomeKit این است که با کنترل سرویس‌ها و دستگاه‌هایی که در شبکه Wi-Fi خانگی و اینترنت با آنها ارتباط برقرار می‌کنند، «محافظت بیشتری از لوازم جانبی HomeKit شما می‌افزایند».

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

یکی از نظریه هایی که پس از انتشار اطلاعات نادرست مطرح شد این است که Matter می تواند نیاز به روترهای امن را با HomeKit جایگزین کند. با این حال، Matter با پشتیبانی اپل همچنان راه خود را به خانه های هوشمند باز می کند، بنابراین روترهای مجهز به HomeKit همچنان در استراتژی خانه هوشمند متمرکز بر حریم خصوصی اپل نقش خواهند داشت. اینکه آیا شرکت‌ها هنگام تولید روترهای آینده به سرمایه‌گذاری روی سازگاری HomeKit ادامه می‌دهند یا نه، یک سوال برد-برد است، اما اپل درها را برای روترهای جدید HomeKit باز گذاشته است.

روترهای ایمن شده با HomeKit ممکن است اولین لوازم جانبی نباشند که وقتی به گجت های خانه هوشمند فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند. با این وجود، روترها همچنان زنده و به عنوان یک دسته لوازم جانبی در دنیای HomeKit هستند. این در حالی است که این هفته یک موضوع در Reddit نشان می دهد که HomeKit دیگر برای کسب و کار در مورد روترها باز نیست.