رونمایی از گوشی اچ تی سی Aurora با دو دوربین 20 مگاپیکسلی 9to5mac Farsi

در سیستم عامل پیش فرض iOS نصب شده روی آیفون ایکس اپل مقدار شارژ باتری باقی مانده گوشی به صورت درصد نشان داده نمیشود و این موضوع برای خیلی از کاربران آزاردهنده است. هوآوِی بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش پژوهش و توسعه کار میکنند. او میگوید: «موتورهای جستوجوی بزرگ با قوانین سختگیرانه ضدانحصارطلبی مواجه میشوند که به طور سیستماتیک از اطلاعات جستوجو شده برای تولید محتوایی که ترافیک اینترنتی غیرقابل رقابت ایجاد کند، جلوگیری خواهند کرد.» «دن هایز» شرکت بزرگ آمریکایی فعال در عرصه تکنولوژی، رسانه و ارتباطات PwC معتقد است توسعه شبکه ۵G در سال میلادی جدید با سرعتی بیش از آنچه تصور میشود، رشد خواهد کرد.

اما چون از ترفند آیفون X صحبت میکنیم باید نحوه استفاده از این قابلیت را هم برایتان عنوان نماییم چون خیلی از کاربران به طور دقیق با نحوه ساخت انیموجی در آیفون های جدید اپل و آیفون ایکس این شرکت آشنایی ندارند. شرکت سامسونگ روی گوشی های اندرویدیش یه کد مخفی گذاشته که وقتی این کد رو وارد میکنید می تونید گوشی تون رو خیلی دقیق تست کنید . آیفون همیشه بهترینه. هر مدلی که ازش تهیه کنی خیالت راحته که بهترین کیفیت رو داری. سامسونگ سعی کرده است تا بالاترین کیفیت را برای تمام اقشار مردم ارائه کند تا هر کسی با حداقل بودجه بتواند یک گوشی سامسونگ در دستش بگیرد.

همچنین لازمه ی بقا برای هر کسب و کاری،رشد و توسعه است.رشد و توسعه سبب پدید آوردن موقعیت های بهتری در جهت به ثمر رسیدن اهداف کسب و کار می شود. شاید در سالهای گذشته، گوشی سامسونگ، چندان در میان کاربران معروف نشده بود اما امروز، تنوع محصولات سامسونگ، امکانات و قابلیتهای متنوع این گوشیها سبب شده تا سامسونگ توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. ظاهر این گوشی بسیار زیبا، جذاب و ظریف است که توجه هر بیننده ای را به خودش جلب میکند. آموزشگاه فن آموزان بزرگترین مرکز تخصصی آموزش الکترونیک و تعمیرات در تهران می باشد که با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور دوره های ویژه بازار کار و اشتغال از جمله تعمیرات نرم افزار و سخت افزاز موبایل ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش plc ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تابلو برق صنعتی و … از نظر برخی از کارشناسان نبود یک نمایندگی رسمی که در مواقع بروز مشکل بتوان به آن مراجعه کرد، یکی از معایب این برند به شمار میرود. اهمیت تکنولوژی بهحدی است که امروزه یکی از مهمترین عوامل فاصله اقتصادی کشورها به شمار میرود.

آیفون X اپل و آیفون های جدیدتر این شرکت قابلیت ضبط ویدیو های 4K با نرخ 60 فریم در هر ثانیه را دارند اما زمانی که به طور پیش فرض اپلیکیشن دوربین این گوشی ها را اجرا میکنید و حالت فیلمبرداری را فعال مینمایید، ضبط ویدیو روی حالت 4K و 60fps قرار نخواهد داشت، چون حجم ویدیو هایی که بدین صورت ضبط میشوند بسیار بالاست و ترجیحا باید فقط در شرایط خاص از ضبط ویدیو های این چنینی استفاده کرد. یکی دیگر از قابلیت هایی که باید در این مقاله به عنوان ترفند آیفون X به آن اشاره کنیم مربوط به امکان ضبط سریع اسکرین شات میشود که با توجه به عدم وجود دکمه هوم در گوشی میتواند برای خیلی از کاربران جای سوال باقی بگذارد! از این پس زمانی که حالت ضبط ویدیو در اپلیکیشن دوربین آیفون روی 4K باشد، فریم ریت 60 فریم در هر ثانیهای برای ویدیو اعمال میشود و ویدیوی هایی بسیار زیباتر و البته پرحجمتر با دوربین گوشی ضبط خواهند شد.

برای انجام این کار در آیفون ایکس و آیفون های جدید اپل کافیست هر زمان که نیاز به بازگشت سریع به صفحه هوم داشتید، انگشت خود را از لبه زیرین صفحه نمایش تا وسط صفحه به سمت بالا سوایپ کنید و خیلی سریع انگشتتان را از روی ال سی دی بردارید. برای بازگشت به حالت قبل یا اصطلاحا زوم اوت (Zoom Out) کافیست دوباره دو انگشت خود را روی صفحه گوشی قرار داده و این بار به هم نزدیک کنید. مشاهده خواهید کرد که پروسه زوم و بزرگنمایی انجام میشود. مشاهده خواهید کرد که علاوه بر اسلایدر Power Off که دستوری خاموش شدن موبایل را صادر میکند، اسلایدرهای دیگری هم با عناوین Medical ID و Emergency SOS هم نمایان میشوند و شما با کشیدن اسلایدر این آپشن ها به سمت راست قادر به اجرای دستورات تعریف شده برای آن ها خواهید بود. در این شرایط درست مثل عکس فوق یک لیست از اپلیکیشن هایی نمایان میشود که روی گوشی شما نصب هستند و امکان استفاده از Face ID را دارند. شما حتی میتوانید ویدیو هایی با طول 110 ثانیه هم را به همین شیوه ضبط و برای دوستانتان ارسال نمایید.

برای انجام این کار باید دکمه پاور گوشی را به طور همزمان با یکی از دکمه های تنظیم صدا (Volume) فشار داده و چند لحظه نگه دارید. یکی از مهمترین برندهای جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است. این پردازنده همان تراشه بکار رفته در پرچمداران سال گذشته هواوی است. گوشی گوشی سامسونگ Galaxy A21s مدل SM-A217 به تراشه اگزینوس 850 مجهز شده است. تراشهای که شیائومی توی این مدل استفاده کرده تراشه مدیاتک 920 هست که در کنار پردازنده گرافیکی Mail-G68 قدرت زیادی داره و خیلی راحت و عین آب خوردن میتونه انواع بازیهای پابجی رو اجرا کنه بدون اینکه بخواد گیر داشته باشه یا هنگ کنه. در نیم قرن گذشته هم جوامع علمی و هم رسانهها بر نقش مهم تکنولوژی در رفع مسائل بشر نظیر گسترش گرسنگی، آلودگی آب دریا، تغییرات آب و هوایی، فاجعه فوکوشیما و نظایر آن تاکید داشتهاند و این مسائل را “نفرین” زندگی بشر نامیدهاند که با کمک تکنولوژی قادر به “حل شدن” هستند. پس آشنایی با فورس ریستارت یک ترفند آیفون X مهم و حائز اهمیت است. رضایت مشتریان از مهم ترین معیار هایی است که کمپانی هوآوی از ابتدای کار خود تا به امروز بر آن تمرکز داشته است.

مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی. در صورت بندیهای اولیة نظریة عمومی این علم، مفاهیمی از قبیل اطلاعات، نظریة بازی، میل به سکون داخلی، طراحی، پیشگویی، خودکاری، ماشینهای آموزشی و غیره به طرق گوناگون تدوین میشود. یکی از قابلیت های اصلی که در آیفون ایکس ارائه شده مربوط به پشتیبانی از تشخیص چهره یا همان قابلیت فیس آیدی (Face ID) میشود. آخرین ترفندی که به شما معرفی میکنیم مربوط به امکان کاهش صدای زنگ هشدار با استفاده از فیس آیدی میشود. باتری ۲۷۱۶ میلی آمپر ساعتی این گوشی میتواند در استفاده سنگین هم شما را یک روز همراهی کند. اما در آیفون ایکس به دلیل عدن وجود این دکمه فیزیکی نمیتوانید از روش مذکور استفاده کنید. فورس ریستارت پروسهای است که در آن با فشردن چند دکمه فیزیکی ترکیبی دستور ریستارت شدن اجباری موبایل صادر میشود.

عملکرد قابلیت تشخیص چهره آیفون X به قدری دقیق است که تک تک حرکات صورت و چهره شما روی اموجی انتخابی شبیه سازی خواهد شد. میزان دقیق این مدت زمان به نحوه استفاده و مشخصات سخت افزاری مدل موردنظر بستگی دارد. گوشی های شیائومی همچنین باتری بادوام و قدرتمندی دارند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید. برای هر محصول بررسی تخصصی انجام شده است تا در انتخاب مدل مورد نظرتان بتوانید با کارایی و تواناییهای آن آشنا شوید و با مدلهای دیگر مقایسه کنید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ایفون X این قابلیت وجود دارد که شما شماره اضطراری را تعریف کرده و در شرایط خاص خیلی سریع و بدون نیاز به اجرای بخش دایلر (Dialer) یا همان شمارهگیر گوشی بتوانید با آن شماره اضطراری مورد نظرتان تماس بگیرید. درست است که به راحتی نمیتوان فیس آیدی را دور زد اما اگر کسی آیفون شما را در مواقع خاص مثل زمانی که در خواب هستید، رو به روی صورتتان بگیرد به راحتی آنلاک نمایشگر گوشی انجام میشود!

در این حالت عبارتی تحت عنوان Zoomed to Fill در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی به تصویر کشیده خواهد شد که نشان میدهد شما بزرگنمایی بیشتر از جد نرمالی در ویدیو انجام دادهاید. ممکن است محافظ صفحه با عث این مشکل شده باشد. فورس ریستارت کردن آیفون های اپل و iPhone X در برخی مواقع میتواند باگ و اختلال های عملکردی دستگاه از قبیل مشکل اتصال وای فای، بلوتوث، کرش شدن برنامه ها و غیره را هم برطرف سازد. در برخی مواقع که باگ هایی در عملکرد یک اپلیکیشن به وجود میآید ممکن است مجبور شوید که آن اپلیکیشن را کاملا ببندید و غیر فعال کنید و دوبره اجرا نمایید.

سامسونگ در کنار تمامی تولیدات خود در بخش تلفن همراه، دو مدل تاشو گلکسی فولد و گلکسی Z فولد را معرفی کرد که به عنوان گوشیهای لاکچری قیمت بسیار بالایی دارند. این تلفن همراه نسبت به پرچم دار این کمپانی کوچکتر است، با چند مشخصات ضعیف در چند قسمت، مانند دوربین های با وضوح پایین و چیپست رده متوسط ، اما هنوز دوست دارد چیزهای زیادی به خصوص از نظر طراحی و نمایشگر ارائه دهد که تا حد زیادی هم از دید مشتریان راضی کننده توصیف شده است. برای ورود به این حالت کافیست انگشت خود را روی یکی از آیکون های اسکرین آیفون قرار داده و چند ثانیه نگه دارید تا آیکون برنامه ها حالت لغزشی به خود بگیرند و یک نماید ضربدر هم در گوشه آن ها نمایان شود. حتما دقت کردهاید که وقتی صفحه نمایش آیفون شما قفل یا اصطلاحا لاک میشود لیستی از نوتیفیکیشن ها و ویجت های گوشی نمایان خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی کالاوما یکی از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی میباشد که شما میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید. به همین خاطر برخی از ویژگی ها و پچ های امنیتی ممکن است روی گوشی شما نصب نشوند. به عنوان کاربر آیفون X یا آیفون های جدیدتر اپل که از قابلیت فیس آیدی پشتیبانی میکنند این امکان را دارید که مشخص نمایید کدام برنامه ها قابلیت استفاده از Face ID به عنوان بستر امنیتی خود را داشته باشند و کدام برنامه ها مجاز به استفاده از اطلاعات فیس آیدی نباشند. لیست Recent Apps در واقع لیستی است که در آن اپلیکیشن های اخیر اجرا شده در گوشی نمایش داده میشوند و کاربر با مراجعه به این بخش میتوانید مابین اپلیکیشن هایی که به تازگی در آن ها حضور داشته جهش سریع داشته باشد. با کشیدن انگشت خود به سمت راست و چپ بر روی این نوار دستور جهش مابین دو اپلیکیشن آخری که در گوشی اجرا شده بودند صادر میشود. حالا به کارت برنامهای بروید که میخواهید کاملا بسته شود و انگشت خود را روی آن به سمت بالا سوایپ کنید.

سعی کردیم به جالب ترین ترفند هایی اشاره کنیم که استفاده از این گوشی را ساده تر میکنند و شاید خیلی از کاربران با آن ها آشنایی کامل نداشته باشند. برای انجام این کار مجبور نیستید که لیست اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) را اجرا کرده و از بین برنامه های این بخش، اپلیکیشن آخر مورد نظرتان را برای اجرا انتخاب کنید، بلکه جهش مابین دو برنامه آخر خیلی ساده تر از این امکانپذیر خواهد بود. تلویزیون ساده یا هوشمند؟ Xperia 1 IV ماژول دوربین سهگانهای دارد که برای نخستین بار در میان تمام گوشیهای هوشمند بازار قادر به ارائه بزرگنمایی نوری از 85 تا 125 میلیمتر است. بهعنوان مثال در سری Mi 11 اغلب گوشیها با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 به بازار آمدهاند که پردازنده گوشیهای پرچمدار در سال 2021 است.

دوربینهای چهارگانه گلکسی A32 هم توی روز و هم توی شب، عملکرد خیلی خوبی دارن و میتونن عکس و فیلم خیلی خوبی رو ثبت و ضبط کنن. ❌ ایده های خوبی که به ذهنمون میرسه یادمون میره و حیف میشن.. به بیان دیگر تصور کنید لیستی از نوتیفیکیشن ها روی کاور شیت آیفون X شما نمایان شده است و بنا به هر دلیل شما از آن عبور میکنید اما حالا میخواهید دوباره قادر به دیدن همان صفحه کاور شیت و نوتیفیکیشن هایش باشید! برای انجام این کار در آیفون X باید ابتدا انگشت خود را از لبه زیرین صفحه تا وسط آن به سمت بالا و راست بکشید تا لیست اپلیکیشن های اخیر نمایان شود. نظامهای سنتی آموزشی باید کنار گذاشته شده و رشتههای جدید علمیتقویت شوند.

امروز بهصورت کامل گوشیهای سامسونگ را با یکدیگر بررسی کردیم و در دستهبندیهای مختلف قرار دادیم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید، دستهبندی گوشیهای سامسونگی موجب میشد تا درصورتیکه دوست دارید گوشی شما یک سری نقاط قوت را داشته باشد بهترین آن را خریداری کنید. در سیستم عامل iOS این قابلیت ارائه شده که کاربر بنا به سلیقه شخصی خودش بتوانید مکان آیکون اپلیکیشن های نصب شده روی موبایل را در اسکرین های گوشی تغییر دهد یا چندین برنامه را در قابل یک پوشه روی اسکرین های گوشی ذخیره کند و یا با انتخاب آیکون “ضربدر” کنار آیکون هر برنامه دستور حذف آن را مستقیما از هوم اسکرین صادر نماید.

نایب رئیس شورای عالی فضایی با بیان اینکه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم منجر به تبدیل قرارداد خرید ماهواره به قرادادی برای انتقال تکنولوژی شد، گفت: با توافقات صورت گرفته، ما خیامهای ۲ و ۳ و ۴ را به صورت مشترک با روسیه سایت 9to5mac خواهیم ساخت. فناوری تلفن همراه و ارتباطات ماهواره ای سرعت ارتباط را افزایش داده و “اتصال” را آسانتر کرده است. آیا تا به حال فکر کرده اید که فناوری می تواند جایگزین همه کارهای تکراری شما شود و افراد را از کار سخت رها کند؟ روی گزینه Find My Mobile کلیک کرده و سپس گزینه Unlock را انتخاب کنید تا قفل دستگاه شما از راه دور باز شود. سپس آیکون با نماد “میمون” را از لبه زیرین صفحه انتخاب کنید. برای انجام این کار کافیست از نوار باریکی استفاده کنید که در لبه زیرین صفحه گوشی ارائه شده است. برای انجام این کار کافیست دکمه های لبه سمت راست (دکمه پاور) و افزایش صدا (Volume Up) گوشی را به طور همزمان فشرده و چند لحظه نگه دارید. در ایفون X باید برای انجام این کار انگشت خود را روی به زیرین صفحه نمایش قرار دهید و آن را تا وسط صفحه به سمت بالا و راست بکشید و چند لحظه مکث داشته باشید.