نحوه تماشای نمایش نیمه وقت ریحانا

[ad_1]

هفت سال پس از آخرین آلبوم او و پنج سال از آخرین اجرای زنده او، کامبک مورد انتظار ریحانا امشب در Super Bowl LVII برگزار می شود. با ما همراه باشید تا نکاتی را در مورد نحوه تماشای برنامه نیمه نیمه ریحانا دنبال کنید.

بازگشت بزرگ ریحانا همچنین اولین سالی است که Apple Music اسپانسر نمایش نیمه‌تیم Super Bowl می‌شود. هنوز مشخص نیست که چه کسی ممکن است به برنده 9 گرمی روی صحنه بپیوندد یا اینکه آیا او تصمیم دارد به صورت انفرادی اجرا کند.

قبل از اجرای او، صفحه اختصاصی Rihanna’s Road to Halftime را در Apple Music با محتوای برجسته ریحانا، لیست پخش تیم NFL، مصاحبه رسمی او و ویدیوهای پیش از نمایش در زیر مشاهده کنید.

در اینجا زمان و مکان تماشای نمایش نیمه نیمه ریحانا آمده است:

نحوه تماشای نمایش نیمه وقت ریحانا

برنامه 1 نیمه نیمه ریحانا را تماشا کنید

نمایش نیمه وقت ریحانا چه زمانی است؟

  • به دلیل قمار، زمان دقیقی برای اجرای ریحانا وجود ندارد، اما به احتمال زیاد این زمان خواهد بود 8 بعد از ظهر به وقت شرقی / 5 بعد از ظهر PT
  • اگر قصد تماشای بازی را ندارید، ممکن است عاقلانه باشد حوالی ساعت 7:30 صبح به وقت شرقی / 4:30 صبح بعد از ظهر PT تا مطمئن شوید هیچ یک از اجرای ریحانا را از دست ندهید

کجا نمایش نیمه وقت ریحانا را تماشا کنیم؟

روباه

  • Fox حقوق Super Bowl LVII و نمایش نیمه‌وقت را دارد، بنابراین اگر دسترسی دارید، آن را هماهنگ کنید، اما می‌توانید در برنامه Fox Sports یا FoxSports.com نیز تماشا کنید – نیاز به ورود ارائه دهنده دارد
  • یا اگر کابل ندارید، یک آنتن مقرون به صرفه بگیرید تا Fox را به صورت رایگان روی آنتن ببرید.

برنامه NFL

  • با برنامه NFL تماشا کنید – بازی‌های زنده معمولاً به اشتراک NFL+ نیاز دارند، اما وب‌سایت NFL در حال حاضر برای Super Bowl LVII می‌گوید «Stream Free in the NFL app»

رایگان با YouTube TV، DirecTV Stream، fuboTV

اگر ارائه دهنده پخش جریانی با تلویزیون زنده دارید، مطمئناً می توانید نمایش نیمه وقت ریحانا را در فاکس یا فاکس اسپورت تماشا کنید. با این حال، اگر قبلاً برنامه ای ندارید، می توانید یک دوره آزمایشی رایگان فوری نیز دریافت کنید:

توجه داشتن به

اگر برای تماشای نمایش نیمه‌تیم ریحانا تا بعد از Super Bowl منتظر بمانید، احتمالاً در:

تصاویر از طریق اپل موسیقی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی