قیمت آیفون 14 پرو اپل + مشخصات و عکس Apple iPhone 14 Pro زومیت

افشاگری‌ها و مشخصات احتمالی از این گوشی درمیان کاربران نقل‌وقول می‌شود. همین موضوع باعث شده تا تصمیم بگیریم در این مقاله به بررسی غیر رسمی و احتمالی قابلیت‌ها مشخصات آيفون 14 بپردازیم. خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل iPhone 14 Pro Max اپل را دارید تجربیات خود را دربخش نظرات این گوشی موبایل با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. خبر بزرگ، یا بهتر بگوییم فقدان آن، این است که اپل از همان تراشه A15 Bionic در آیفون 14 استفاده می کند، درست مانند آنچه در آیفون 13 انجام داد.

  • در ترکیب امسال خبری از مدل مینی نیست و این مدل با گوشی iPhone 14 Plus جایگزین شده است.
  • البته شایعاتی هم از نرخ نوسازی 90 هرتزی برای 14 و 14 مکس خبر می‌دهند که این اتفاق هم مثبت خواهد بود و حداقل پیشرفت به نسبت نرخ نوسازی 60 هرتزی ایفون 13 به حساب می‌آید.
  • در واقع نسخه‌ی با ظرفیت پایه آیفون ۱۴ پرو مکس قیمت حدودی 1099 دلاری خواهد داشت؛ یعنی حدود 100 دلار از آنچه انتظار داشتیم ارزان‌تر خواهد بود.
  • به گفته اپل این قابلیت می‌تواند تکان‌های هنگام ضبط ویدیو را به‌اندازه‌ای حذف کند که شما کاملا از خرید یک گیمبال بی‌نیاز خواهید شد.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.
  • آیفون 14 و آیفون 14 پلاس قرار است با پردازنده‌هایی که در آیفون 13 پرو و پرو مکس استفاده شده بود عرضه شوند.

فراموش نکن که ساخت این تیپ گوشی رول اپل بود که به سامسونگ و تمام شرکت های تولید کننده گوشی یا داد. لازم به ذکر است هر دو گوشی از ارتباط ماهواره‌ای هم پشتیبانی می‌کنند تا بدین ترتیب وقتی هم که گوشی آنتن نداشته باشد، بتواند از طریق ارتباط با فرکانس ماهواره‌ای، پیام اضطراری ارسال کند. علاوه بر این طراحی کناره‌های آن نیز از تیتانیوم می‌باشد که وجود تیتانیوم باعث افزایش استحکام و مقاومت گوشی نیز می‌شود. قسمت پنل پشتی آن نیز از روکش شیشه‌ای است که ظاهر زیبایی به آیفون 14 می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی کاملی از آنچه که درباره آيفون 14 شایعه شده، بپردازیم. برای آشنایی با مشخصات آيفون 14، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آیفون ۱۴ پرو اپل – ۱ ترابایت

با این ویژگی، حفره بالای نمایشگر، بسته به محتوایی که در پس‌زمینه در حال اجرایش هستید، تغییر شکل پیدا خواهد کرد تا به‌شکل سریع‌تری به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. مثلا اگر در حال پخش موسیقی باشید، این حفره به شکل یک نوار مشکی رنگ درخواهد آمد و با نگه داشتن انگشتتان روی آن می‌توانید به کنترل‌های آهنگ دسترسی پیدا کنید. اما بر عکس گوشی ایفون۱۴ اپل با معرفی آیفون 14 پرو مکس و مدل پرو کوچک‌تر آن، دست به تغییرات ظاهری قابل توجهی در ظاهر این گوشی‌ها زده است. اپل برای اولین بار در این مدل‌ها، ناچ را حذف و آن را جایگزین حفره دوربین کرده است. جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت آیفون‌ و سایر محصولات جدید اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

رونمایی از آیفون SE 2022/ مشخصات گوشی اعلام شد

در صورتی که اپل قیمت نسخه‌های پرو را افزایش ندهد، تفاوت بین نسخه مکس (پلاس) و پرو تنها 100 دلار خواهد بود اما در غیر این صورت، قیمت آیفون 14 پرو و پرو مکس با نسخه‌های دیگر تفاوتی 200 دلاری خواهد داشت. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که مجموع قیمت تمامی نسخه‌های آیفون 14 حدود 3950 دلار باشد که 400 دلار بیشتر از قیمت کلی سری آیفون 13 است. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس قرار است با پردازنده‌هایی که در آیفون 13 پرو و پرو مکس استفاده شده بود عرضه شوند. برای اولین بار، قرار است آیفون‌های نسل جدید با پردازنده‌های یک سال قبل اپل وارد بازار شوند؛ با این حال اپل می‌گوید این پردازنده قدرتمندتر از پردازنده A15 استفاده شده در آیفون 13 و آیفون 13 مینی است و عمکلرد آن 15 درصد بهتر است.

اخبار مرتبط

هر چقدر که به زمان معرفی گوشی جدید اپل نزدیک شویم، اطلاعات بیشتر و بهتری به دست ما می‌رسد. از این رو با انتشار اخبار رسمی‌تر و معتبرتر از آیفون 14، این مقاله به روزرسانی وبلاگ 9to5mac.ir خواهد شد. با این حال مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، در یکی از گزارشات خود عنوان کرد که احتمالا اپل برای گوشی جدید خود از یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای نسخه پرو استفاده می‌کند.