قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

امسال خبری از آیفون مینی نخواهد بود و این مدل جای خود را به یک مدل جدیدتر و بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس داده است. همچنین امسال تنها آیفون 14 پرو و پرو مکس با پردازنده جدید A16 وارد بازار خواهند شد. این صفحه نمایش وضوح ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسل همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

مشخصات آیفون 14 پرو مکس از نظر سخت‌افزار

شیشه های قرار گرفته روی صفحه نمایش و لبه پشت دستگاه نیز در مقابل نسل قبلی مقاومت بیشتر از خود نشان داده و به خوبی در مقابل ضربات از خود مقاومت نشان می دهد. در آیفون 14 پرو مکس ناچ از صفحه نمایش حذف شده و هم اکنون شاهد حضور جزیره دینامیکی در اطراف برش مخصوص دوربین های جلویی هستیم که طبق ادعای اپل، شیوه تعاملی جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است. هرچند مانند تمامی گوشی‌های اپل، گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس قیمت بالایی خواهد داشت، اما هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت ساخت و ارزش خرید بالای آیفون شود. این 9to5mac مدل نیز قطعاً رضایت شما را جلب می‌کند و در سال 2022 کاندیدای بهترین گوشی سال خواهد بود و کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد. همان طور که در عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس پیداست، بالاخره اپل دست به یک طراحی جدید زده و ظاهر پنل جلوی این گوشی را تا اندازه‌ای تغییر داده است! هرچند کارشناسان این کمپانی آمریکایی با کوچک کردن ناچ در پرچمدار سال 2021، حسن نیت خود و توجه به نظر کاربران را نشان داده بودند، اما بازهم از اپل بیشتر انتظار می‌رفت که تغییرات بیشتری را برای حذف ناچ مستطیلی انجام دهد.

اما با توجه به رویدادهای قبلی اپل و معرفی محصولات جدید خود، انتظار داریم که آيفون 14 در ماه سپتامبر 2022 معرفی شود. علاوه بر این شرکت اپل تمایل دارد هر سال در یک زمان و یک رویداد خاص، محصولات جدید شرکت خود را رونمایی کند. از این رو ممکن است اپل گوشی جدید خود را در روزهای بین 6 الی 13 سپتامبر معرفی و در تاریخ 16 الی 23 سپتامبر عرضه کند. پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب هم به آن بتابد مشکلی با مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت. به هرحال اگر از دوستداران این برند هستید و قصد خرید پرچمدار 2022 را دارید، باید تا عرضه شدن و ورود آن به کشور صبور باشید و بر اساس اطلاعات اولیه تصمیمی نگیرید. اپل در سال 2022 مدل مینی را از خط تولید گوشی های ایفون حذف کرده و گوشی های خود را در 4 نسخه معمولی، پلاس، پرو و پرومکس تولید می کند.

تراشه مورد استفاده در آیفون ۱۴ دارای یک پردازنده‌ی گرافیکی ۶ هسته‌ای با دو هسته برای عملکرد و ۴ هسته برای کارایی است. پیش از این که بیشتر با ویژگی‌های هر مدل آشنا شویم، ابتدا نگاهی خواهیم داشت به مشخصات سری آیفون چهارده اپل. برای دوربین سلفی نیز اپل از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که البته دارای ویژگی فوکوس خودکار است و می‌تواند تصاویری به مراتب بهتری را به ثبت برساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.
  • همچنین ممکن است اپل یک دکمه‌ای را در مرکز آيفون 14 در نظر بگیرد که به عنوان دکمه پاور استفاده شود.
  • نکته مهم دیگر، دوربین است که همواره درجه اهمیت بالایی در بین تمام گوشی‌های اپل داشته است و یکی از نقاط قوت اساسی گوشی‌های آیفون هم محسوب می‌شود.
  • باز کردن چنین عکس‌هایی در ویرایشگر Camera Raw فتوشاپ به شما امکان می‌دهد تصویر را با جزئیات زیاد تنظیم کنید تا نتایج بصری خیره‌کننده‌ای را کسب کنید.
  • حتی دیجی تایمز اعلام کرده است که فرایند تولید این تراشه می‌تواند ۳ نانومتری باشد.

امسال به غیر از مدل‌های پرو شاهد تغییرات زیادی در مدل‌های معمولی نبودیم و حتی پردازنده این مدل‌ها هم نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است. اما مدل‌های پرو با ویژگی‌هایی مثل جزیره داینامیک، نمایشگر همیشه روشن، پردازنده جدیدتر و بهینه‌تر و همچنین دوربین‌های جدید، می‌توانند جزو بهترین آیفون‌هایی باشند که اپل طی چند سال اخیر عرضه کرده است. نظر شما در مورد سری جدید آیفون چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

آخرین اخبار گروه