قیمت گوشی موبایل خرید گوشی و قیمت روز موبایل 18 بهمن 19کالا | 9to5mac Farsi

به همین منوال در هر کشور برندهای بومی، یا برندهای بزرگی که پیش از این در حوزه‌های دیگری فعالیت می‌کردند، مثل کاترپیلار، نیز شروع به تولید موبایل کردند. با زیاد شدن طرفداران موبایل، برندهای مختلف و زیادی شروع به تولید و عرضه‌ی آن کردند. البته تکنولوژی ساخت موبایل، سریع‌ترین پیشرفت را نسبت به تمام ابزارهای ساخت دست انسان داشته و در حدود 100 سال، تمام تکنولوژی متعلق به آن دگرگون شده است. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز می‌باشد.

البته اگر به مقایسه گوشی های مختلف بپردازید، متوجه می‌شوید که موارد دیگری مثل جنس بدنه، امکانات نرم‌افزاری و حتی برند آن روی قیمت نهایی آن تاثیر دارند. با وجود اینکه فاکتور قیمت موبایل همچنان تاثیرگذارترین مورد در تصمیم نهایی ما محسوب می‌شود، ولی وقتی قصد دارید موبایل جدید تهیه کنید، به کمک ابزارهای مقایسه گوشی که در این بخش وجود دارد، می‌توانید مدلی متناسب با نیازهایتان را پیدا کنید. سری سامسونگ گلکسی که با سلیقه طراحی شده و دارای ویژگی های فراوانی است، به دلیل ویژگی های کاربر پسند و عملکرد کارآمد خود شناخته شده است. برای ارتقاء به گوشی سامسونگ و لذت بردن از سرگرمی‌هایی که قبلاً هرگز نبوده‌اند، می‌توانید قیمت انواع گوشی‌های هوشمند را که به صورت آنلاین در دسترس هستند، بررسی کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip4 5G تک سیم کارت ظرفیت 8/512 گیگابایت

سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند سامسونگ، تبلت و گوشی‌ موبایل هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. در زمانی که بازار ایران توسط گوشی‌های گران‌ قیمت نوکیا قبضه شده بود، پایین بودن قیمت گوشی های سامسونگ که امکانات خوبی هم داشتند، گوشی سامسونگ را به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران تبدیل کرد. قیمت گوشی سامسونگ در کنار طراحی و امکانات جالب آن باعث شد رفته‌رفته کاربران موبایل خرید گوشی سامسونگ را به سایر برندها ترجیح دهند.

  • و گوشی های آیفون می‌باشند؛ این سری افراد علی‌رغم بالا بودن قیمت گوشی آیفون و انتقاداتی که به این گوشی‌ها وارد است همچنان از طرفداران این برند هستند.
  • برای خرید گوشی موبایل سامسونگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند.
  • گوشی های این دو سری، خانواده پرچم داران سامسونگ را تشکیل می دهند که برای خرید یکی از آن ها باید پول زیادی را کنار گذاشته باشید.
  • خرید اینترنتی موبایل بصورت ایمن همواره مورد تاکید فروشگاه اینترنتی دارسو بوده و این اصل در سیستم پرداخت دارسو لحاظ شده است.
  • سایر برنامه‌های فعال نیز به رم نیاز دارند تا اجرا شوند، بنابراین داشتن یک رم با ظرفیت کافی می‌تواند کارایی گوشی شما را افزایش دهد.

یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود.

گوشی موبایل نوکیا مدل 125 دو سیم‌ کارت

صفحه نمایش‌های بزرگ، کیفیت بالای قطعات سازنده، قدرت بالای پردازنده، پشتیبانی از فناوری‌های نوظهور مثل 5G و استفاده از فناوری‌های تسهیلگر دیگر مثل تشخیص چهره، قابلیت شارژ هرچه سریع‌تر، شارژ بی‌سیم و واترپروف از ویژگی‌های این گوشی‌ها هستند. همان‌طور که قبلا ذکر شد، گوشی‌های هوشمند دارای قیمت‌هایی هستند که بسیار متفاوت است. بدیهی است که با بالا رفتن زنجیره ارزش از نظر مجله خبری محصولات اپل سرعت پردازنده، حافظه، دوربین و نمایشگر، قیمت ها به سمت بالا می‌روند. اما اجازه ندهید بودجه شما را از خرید گوشی هوشمندی که واقعاً می خواهید باز دارد. امروز( دوشنبه 17 بهمن ماه) قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار آزاد تهران، اعلام شد. اگر در مورد پرداخت آنلاین نگران هستید، همیشه می توانید بخش کیف پول را انتخاب کنید و آن را به هر مبلغی که نیاز دارید شارژ کنید.

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

خرید گوشی ارزان در گوشی شاپ

گوشی‌های ارزان قیمت زیادی برای کسانی‌که از تلفن خود انتظارات حداقلی دارند تولید می‌شود تا نیاز آن‌ها را پاسخگو باشد. در رده بعدی گوشی‌های میان‌رده هستند که با پردازنده‌های Snapdragon 730 یا Snapdragon 730G، MediaTek Helio G90 و انواع پردازنده‌های دیگر به بازار عرضه شده‌اند. سرعت گوشی، قدرت پردازش تصاویر و عملکرد روان و راحت گوشی موبایل همه و همه به این قسمت بستگی دارد. برای پرچم‌دارها از 128GB الی 512GB موجود است که حداقل میزان حافظه به اندازه 128GB می‌تواند به شما فضای بسیار خوب و مناسبی برای ذخیره انواع اطلاعات بدهد. در این بین برخی از برندها مثل اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و نوکیا شناخته شده تر هستند اما برندهای دیگری نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند. در اولین قدم نیازهای خود را کاملا مشخص کنید تا با توجه به قیمت‌های موبایل و بودجه خود، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و سردرگم نشوید.

http://1gamer.ir