لیست قیمت آیفون 14؛ خرید گوشی iPhone 14 آترین کالا

این تاچ آیدی ممکن است با دکمه پاور ادغام شده و در قسمت کناری گوشی قرار بگیرد. یا اینکه همانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، به صورت یک دکمه در زیر نمایشگر باشد. طبق پیش‌بینی کارشناسان، طراحی آيفون 14 ترکیبی از آیفون 12 و 4 خواهد بود. به عبارتی بهتر آيفون 14 از نظر داشتن لبه‌های صاف شبیه سری 12 خواهد بود. همچنین ممکن است اپل یک دکمه‌ای را در مرکز آيفون 14 در نظر بگیرد که به عنوان دکمه پاور استفاده شود.

  • آیفون ۱۴ با قیمت پایه 799 دلار و آیفون ۱۴ پلاس با قیمت پایه 899 دلار عرضه خواهند شد.
  • به این ترتیب، تصاویر شگفت انگیز و واضحی از سری آیفون ۱۴ منتشر شده است و حتی صحبت‌هایی از امکانات و مشخصات فنی آن نیز به میان آمده است.
  • درست خواندید؛ آیفون 14 و این در حالی است که مدت زمان زیادی از معرفی آیفون 13 و سری موبایل های آن نگذشته است.
  • البته این قابلیت پیش‌تر در گوشی‌های اندرویدی هم در دسترس بود، اما برای استفاده از آن در آیفون‌ها مجبور به بکار بردن یک نرم‎‌افزار جانبی بودیم.
  • ابعاد صفحه نمایش به 6.1 اینچ می‌رسد و دارای پنلی از نوع LTPO Super Retina XDR است که می‌تواند وضوح تصویری بالغ بر 1179 در 2556 پیکسل را ارائه دهد.

دوربین اصلی جدید یک آرایه سه لنز یاست که تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی را از طریق دوربین اصلی اثبت می‌کند. این سنسور که شباهت زیادی به GM2 سامسونگ دارد، دارای آرایه چهار پیکسلی است و در کل ۶۵ درصد بزرگتر از آیفون ۱۳ پرو است. این دوربین قادر به تطبیق با عکسی است که گرفته می‌شود و دارای تثبیت‌کننده اپتیکال تغییر سنسور نسل دوم است. در ترکیب امسال خبری از مدل مینی نیست و این مدل با گوشی iPhone 14 Plus جایگزین شده است. مدل استاندارد آیفون نیز مثل همیشه به عنوان مدلی مقرون به صرفه‌تر نسبت به مدل‌ها پرو ایفای نقش می‌کند.

بسیاری از کاربران امیدوارند که اپل این تغییرات در نسل جدید گوشی هوشمند خود ایجاد کند. Apple Music مجموعه گسترده‌ای از موزیک‌های فضایی در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر آیفون خود را با ایرپادزهای اپل جفت کنید، شاهد شنیدنی‌ترین صدا در بین همه گوشی‌های موبایل می‌شوید. شایعات جالبی که از مکان‌های مختلف منتشر می‌شوند وبلاگ 9to5mac.ir حاکی از آن است که تمام مدل‌های آیفون 14 دارای یک دوربین جلوی جدید هستند که تا 3 برابر قیمت دوربین 12 مگاپیکسلی جلویی فعلی خواهد داشت. با فوکوس خودکار، تثبیت‌کننده تصویر ممکن و کیفیتی که گفته می‌شود تقریباً با دوربین پشتی مطابقت دارد، برای ولاگرها و فقط افرادی که از یک سلفی زیبا لذت می‌برند عالی خواهد بود.

اگر اپل طبق انتظارات، قیمت آیفون 13 فعلی را 100 دلار کاهش دهد، این یک استدلال عالی برای ارزان‌تر کردن مدل قدیمی به جای خرید مدل جدید خواهد بود. SOS اضطراری از طریق ماهواره به مدت دو سال به صورت رایگان با آیفون ۱۴ پرو ارائه می‌شود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند Super Retina XDR است و دارای حداکثر روشنایی HDR 1600، همان Pro Display XDR و حداکثر روشنایی در فضای باز ۲۰۰۰ نیت است که دو برابر روشنایی آیفون ۱۳ پرو است.

گوشی آیفون se 2020 یا Apple iPhone SE 2020

از نظر حافظه با ظرفیت‌های مختلفی مواجه هستیم که شامل گزینه‌های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی دسترسی خواهید داشت. البته تنها یک حافظه رم برای محصول جدید اپل در نظر گرفته شده و آن نیز حافظه 6 گیگابایتی است. در پردازنده گرافیکی نیز اتفاقات جالبی رخ داده که باعث می‌شود A16 از نظر پردازش داده‌های گرافیکی نیز بی‌رقیب باشد و بتواند 17 تریلیون عملیات را در هر ثانیه انجام دهد. این یعنی آیفون 14 پرو از آنچه که فکر می‌کنیم نیز گزینه‌ای جذاب‌تر برای خرید خواهد بود. با این حال اپل در A16 از ترکیب و چینش BigLittle موجود در A15 استفاده کرده و 6 هسته پردازشی را درون خود جای داده است.

دیتابیس گارانتی‌های دیجیتال با طرح اندر حکایت گارانتی در ایران