میانگین قیمت فروش آیفون با نزدیک شدن به 1000 دلار به رکورد جدیدی رسید

پس از معرفی محبوب‌ترین آیفون‌های 2023، CIRP امروز آخرین گزارش خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد اپل در یک سه ماهه معمولی سخت به بالاترین حد خود برای میانگین قیمت خرده‌فروشی آیفون رسیده است. اینم تاپ جدید…

در پایان، CIRP بیان می کند:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

CIRP امروز صبح گزارش جدیدی از زیر مجموعه خود را با عنوان “اپل به بالاترین سطح قیمت فروش آیفون – در سه ماهه بعید رسید” منتشر کرد.

علاوه بر اینکه آیفون 14 پرو و ​​پرو محبوب‌ترین مدل‌های سال 2023 بودند که البته عامل اصلی افزایش میانگین قیمت فروش بود، CIRP به بهبود فضای ذخیره‌سازی و انتخاب مشتریان 14 یا 14 پلاس در مقایسه با مدل‌های دیگر اشاره کرد. 13 مینی یک سال پیش. مثل دو باد دیگر

با این حال، اپل توانست نه تنها در سه ماهه مارس 2023، بلکه به طور پیوسته در طول سال گذشته افزایش چشمگیری در میانگین قیمت فروش آیفون داشته باشد. از 882 دلار به 988 دلار رسید.

ما معتقدیم قدرت بازار جهانی آیفون های دست دوم از ارزش های مبادله سخاوتمندانه آنها پشتیبانی می کند. این امر به طور همزمان هزینه یک آیفون جدید را کاهش می دهد و به طور نامحسوس خرید یک مدل ممتاز تر را تشویق می کند، مطمئن باشید که ارزش بیشتری را حفظ خواهد کرد.

گزارش های اخیر CIRP:

به طور معمول، سه ماهه سپتامبر و تعطیلات بالاترین قیمت اپل برای متوسط ​​قیمت خرده‌فروشی آیفون است، و خریداران اولیه مشتاق خرید مدل‌های گران‌قیمت پس از عرضه هستند.

در اینجا نگاهی به آنچه که داده‌های آیفون CIRP می‌گویند می‌بینیم: