نحوه دریافت تاییدیه اپل کارت پس از رد شدن

macOS Big Sur:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اپل همچنین یک محصول جدید دارد صفحه فرود سلامت مالی که توصیه هایی به نامزدهای بالقوه اپل کارت می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش اپل آدوراما 4 ژوئیه


برنامه جدید «مسیری به اپل کارت» نام دارد و امروز راه اندازی شد. آنچه مشتریان دریافت خواهند کرد، توضیح دقیق تری در مورد اینکه چرا برای اپل کارت تایید نشدند و همچنین ایمیل های ماهانه از اپل در مورد اقداماتی که برای افزایش شانس تایید شدن در آینده باید انجام شود (از طریق CNET).

تماشای OS 7:

چگونه برای مشاوره اپل کارت تایید شویم

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

Apple Card با بسیاری از ویژگی‌های عالی مانند اولین تجربه دیجیتال، تأکید بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، روزانه نقدی، کارت فیزیکی تیتانیومی و غیره ارائه می‌شود. اما اگر تایید نشدید چه؟ اپل یک برنامه جدید راه اندازی کرده است تا به مشتریان کمک کند تا بفهمند چرا آنها را رد کرده اند و چه کاری می توانند برای تایید اپل کارت در آینده انجام دهند.

iOS 14:

قابل ذکر است که اپل به تازگی پیشنهاد اپل کارت با بهره 0% خود را از آیفون گسترش داده و اکنون شامل iPad، Mac، AirPods و موارد دیگر می شود. چه بخواهید به زودی بودجه رایگان برای چیزی دریافت کنید یا شاید برای سری آیفون 12 در ماه سپتامبر آماده باشید، برنامه Path to Apple Card می تواند مفید باشد.

نحوه تایید اپل کارت

  • برای اپل کارت (ارائه در اینجا) درخواست دهید یا نکات زیر را ببینید
  • اگر از شما رد شد، دعوتی را برای «مسیر به اپل کارت» جستجو کنید.
  • پس از تکمیل برنامه، از شما خواسته می شود دوباره برای اپل کارت اقدام کنید و احتمالا شانس بیشتری برای تایید خواهید داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای یک مشتری متوسط ​​Path to Apple Card، باید حدود چهار ماه طول بکشد تا واجد شرایط درخواست مجدد شود. در حال حاضر، گلدمن ساکس انتخاب می کند که چه کسانی می توانند در Path to Apple Card از طریق یک برنامه فقط دعوتنامه شرکت کنند.