بلومبرگ: اپل استراتژی Apple Arcade خود را تغییر می دهد و توسعه برخی بازی ها را لغو می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش اپل آدوراما 4 ژوئیه


طبق گزارش ها، اپل تاکنون بین 1 تا 5 میلیون دلار برای چندین عنوان برای Apple Arcade خرج کرده است، اما این شرکت سبک خاصی را برای آینده در نظر دارد:

در طول تماس با توسعه دهندگان در ماه آوریل، نماینده Apple Arcade نمونه خاصی از نوع بازی مورد نظر شرکت را ذکر کرد: چرخ سنگ زنییک بازی معمایی و اکشن اعتیاد آور از بازی Capybara Games که دارای سطوح مختلف است.

Apple Arcade در پاییز گذشته در کنار iOS 13 عرضه شد و به کاربران اجازه می دهد ماهیانه 5 دلار برای دسترسی به کتابخانه بازی های بدون آگهی بپردازند. کاربران می توانند این بازی ها را در آیفون، آی پد، مک و اپل تی وی بازی کنند. به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای افزایش استفاده از این پلتفرم، اپل اخیراً شروع به ارائه یک ماه آزمایشی رایگان به کاربران کرده است که دوره آزمایشی رایگان را از یک ماه به دو ماه دو برابر کرده است.

طبق گزارشی جدید، اپل در تلاش برای حفظ مشترکین، استراتژی خود را برای Apple Arcade تغییر می‌دهد بلومبرگ. این گزارش توضیح می‌دهد که اپل قراردادهای برخی بازی‌ها را که هنوز در حال توسعه هستند، لغو کرده است، زیرا رویکرد خود را اصلاح می‌کند.

برخی از توسعه دهندگانی که قراردادهایشان توسط اپل لغو شده بود، به طور ناگهانی با مشکلات مالی مواجه شدند که به دلیل شیوع بیماری همه گیر بدتر شد. اگرچه اپل قراردادها را فسخ کرد، اما همچنان به استودیوها بر اساس نقاط عطف توسعه که قبلاً رسیده بودند، پول پرداخت کرد. این شرکت همچنین به توسعه دهندگان گفته است که با آنها بر روی عناوین آینده که شرایط جدید را برآورده می کنند کار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، یک تولید کننده خلاق در Apple Arcade در ماه آوریل به توسعه دهندگان گفت که بازی های آینده آنها انتظارات اپل برای “درگیری” در این پلتفرم را برآورده نمی کند. در این گزارش آمده است: «اپل به طور فزاینده ای به عناوینی که کاربران را درگیر نگه می دارد علاقه مند است، بنابراین مشترکین فراتر از دوره آزمایشی رایگان این سرویس هستند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی تصمیم اپل برای لغو قرارداد برای بازی‌هایی که هنوز در حال توسعه هستند، باعث ایجاد «بدبختی مالی» برای توسعه‌دهندگان می‌شود:

آیا شما یک کاربر Apple Arcade هستید؟ نظر شما درباره تغییر آشکار استراتژی اپل چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!