نمایش‌های نمایشی Apple Vision Pro در فروشگاه‌های خرده‌فروشی از ۲ فوریه آغاز می‌شود

H/T @M1Astra!

اپل این خبر را در ایمیلی که برای مشتریان در لیست پستی تبلیغاتی ارسال کرد، اعلام کرد:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

این به یک سوال اصلی پاسخ می دهد: چگونه مردم قبل از صرف 3500 دلار برای هدست جدید، Vision Pro را تجربه خواهند کرد. اگرچه به نظر می رسد اپل در انتظار هجوم مشتریانی است که Vision Pro را در آخر هفته افتتاحیه در ماه آینده امتحان می کنند، انتظار می رود این دموها پس از پایان عرضه اولیه در ایالات متحده غیررسمی تر شوند.

Apple Vision Pro رسماً تاریخ پیش‌سفارش و راه‌اندازی را از امروز اعلام کرده است، و اکنون می‌دانیم که چگونه عموم مردم می‌توانند اولین رایانه فضایی اپل را نیز امتحان کنند. از 2 فوریه ساعت 8 صبح، فروشگاه‌های اپل دموی Vision Pro را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

یکی از اولین کسانی باشید که نسخه ی نمایشی اپل ویژن پرو را دریافت می کند.
فقط در فروشگاه اپل.

از ساعت 8:00 صبح روز جمعه، 2 فوریه، از شما دعوت می کنیم تا برای یک نسخه نمایشی از Apple Vision Pro در Apple Store محلی خود ثبت نام کنید. زمان‌های نمایشی از جمعه تا آخر هفته بر اساس اولویت اول در دسترس خواهد بود. منتظریم شما را آنجا ببینیم.

به نظر نمی رسد یک سیستم زمان بندی برای دموهای Vision Pro وجود داشته باشد. همچنین دقیقاً مشخص نیست که نسخه ی نمایشی Vision Pro از چه چیزی تشکیل شده است، اما ما باید بیشتر به زمان راه اندازی بدانیم. در همین حال، تقویم های خود را برای یک صف قدیمی فروشگاه اپل علامت گذاری کنید!