نمایش‌های Apple TV+ در فروشگاه اپل Grove جان می‌گیرند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

همچنین کدهای QR خاصی در همه جا وجود دارد تا کاربران را به صفحه نمایش در برنامه Apple TV هدایت کند.

می‌توانید عکس‌های بیشتری از رویداد Apple TV+ را در فروشگاه The Groove Apple مشاهده کنید، که تا پایان ماه ادامه خواهد داشت:

همچنین بخوانید:

برنامه های ترویجی هستند بعد از مهمانی، اشمیدادون!، پاچینکو، تد لاسو، نمایش صبحگاهی، تصادف کردیمو جدایی.

این اولین بار نیست که فروشگاه اپل Grove Apple TV+ را به شیوه ای خاص تبلیغ می کند. سال گذشته، بازیگران تد لاسو روز بازگشایی فروشگاه برای یک پرسش و پاسخ آنجا بود. اپل نیز انحصاری ها را توزیع کرد تد لاسو برچسب ها به مشتریان

فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل دائماً برای تبلیغ نمایش‌ها و فیلم‌های Apple TV+ استفاده می‌شوند، با این حال، این شرکت اکنون رویکرد تهاجمی‌تر (و سرگرم‌کننده‌تر) را در پیش گرفته است. برخی از محبوب ترین برنامه های Apple TV+ مانند جدایی و تد لاسو اکنون در فروشگاه اپل گروو زنده شده اند.

هر پاپ آپ دارای ویژگی های مربوط به نمایش است. به عنوان مثال، پاپ آپ از نمایش صبحگاهی دارای یک تکیه گاه و پس زمینه مورد استفاده در سریال است تا هر کسی بتواند به عنوان مجری برنامه عکس بگیرد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند غذاهایی مانند چوب شور و بستنی را از پنجره‌های بازشو دریافت کنند.

فروشگاه Grove Apple که در لس آنجلس واقع شده است و سال گذشته کاملاً بازطراحی شد، اکنون دارای یک منطقه با چندین پاپ آپ با موضوع نمایش های Apple TV+ است. 9to5Mac خوزه آدورنو آنجا بود تا عکس های فوق العاده ای از این رویداد ویژه برای ما بیاورد.