هفته‌نامه HomeKit: چراغ‌های نوار LED هوشمند Meross می‌توانند هر فضایی را با بودجه کمتری روشن‌تر کنند

با قیمت فعلی، این یک افزونه آسان HomeKit است. تا کنون با استفاده از وای فای eero من قابل اعتماد بوده است، و این یک راه سرگرم کننده برای روشن کردن اتاق دخترم است. Meross کل خط HomeKit خود را با محصولات باکیفیت و با قیمتی منصفانه تکمیل کرده است و این مورد نیز تفاوتی ندارد. با نوار نور Meross مجهز به HomeKit که می توانید در آمازون خریداری کنید، نور روشن تری به اتاق بدهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Meross به دلیل گسترش سبد محصولات و قیمت های مقرون به صرفه، به یکی از تولیدکنندگان پیشرو Homekit تبدیل شده است. من تعدادی از محصولات قبلی آنها را در خانه ام دارم، از جمله او باند هوشمند، چراغ رومیزی، سوکت در فضای بازو دو سوکت هوشمند. این هفته دارم جدید رو میبینم نوارهای نور LED Meross با قابلیت HomeKit.

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


هنگامی که نوار نور Meross در HomeKit قرار گرفت، من یک صفحه نمایش سفارشی HomeKit را با لامپ دخترم، یک دستگاه نویز سفید و یک نوار نور تنظیم کردم. من صفحه را «شب بخیر پرنسس» نامیدم، بنابراین وقتی زمان خواب است، می‌توانم آن صحنه را فعال کنم، و همه آن وسایل در طول شب به هر حالتی که قرار است در آن باشند می‌روند. صبح، صحنه ای به نام “صبح بخیر پرنسس” دارم که لامپ را روشن می کند، دستگاه نویز سفید خاموش می شود و نوار نور کاملا صورتی (رنگ مورد علاقه او) روشن می شود. نوار نور به اندازه ای بلند است که تمام پشت تخت او را بپوشاند، بنابراین مقدار خوبی نور را به بیرون پرتاب می کند. می توانید نور را به آبی، سبز، قرمز و غیره تغییر دهید. به نظر می‌رسد گزینه‌های رنگی بیشتر از آن چیزی است که می‌توانید حساب کنید.

بسته شدن روی نوار نور LED Meross

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

چراغ نواری Meross به عنوان تعداد انگشت شماری از قطعات است که شما با هم قرار می دهید تا کل محصول کار کند. این برای وصل کردن چراغ نواری به آداپتور برق است. در مرحله بعد، باید نوار نور را به کانکتور بکشید و یک سیم برق استاندارد مشابه لپ تاپ را وصل کنید. هنگامی که همه چیز مونتاژ شد، آن را به برق وصل می کنید، سپس به دنبال کد HomeKit در پشت جعبه در نزدیکی پریز برق بگردید. من دریافتم که تجربه ورود به Wi-Fi شما تقریباً آنی است. سپس می توانید اتاقی را در محیط HomeKit خود به آن اختصاص دهید و یک نام سفارشی به آن بدهید.

تجربه HomeKit

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چراغ‌های نواری دسته‌بندی محصولات سرگرم‌کننده هستند، زیرا می‌توانند تقریباً به همه جا بروند. برخلاف لامپ‌ها یا چراغ‌های سقفی، می‌توانید از چراغ‌های نواری LED روی کمدها، تخت‌خواب‌ها استفاده کنید یا میز خود را روشن کنید. بسیاری از آنها می توانند چندین رنگ ساطع کنند، کم نور می شوند و می توانند با خرید رنگ دیگری گسترش یابند تا تجربه ای نرم تر ایجاد کنند. بعلاوه، تا زمانی که بتوانید آن را به Wi-Fi دانشگاه وصل کنید، آنها راهی ارزان قیمت برای روشن کردن اتاق خوابگاه هستند. من اخیراً نسخه جدید نوار نور Meross را خریداری کردم و دریافتم که این یک راه سرگرم کننده برای روشن کردن اتاق با دسترسی قابل اعتماد HomeKit است. در مقایسه با سایر نوارهای نوری که در گذشته آزمایش و استفاده کرده‌ام، از کیفیت ساخت کلی نوار نور Meross نیز تحت تأثیر قرار گرفتم. بر روی یک چرخ پلاستیکی زیبا قرار می گیرد که باعث می شود به راحتی آن را بچرخانید و در جایی که می خواهید قرار دهید.

باز کردن بسته بندی و نصب