چگونه اپل یک فروشگاه خرده فروشی نسل بعدی را به خانه شما می آورد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل در حال ساخت فروشگاه بزرگ بعدی خود در اتاق نشیمن شما است. آیا نقشه ها را دیده اید؟ با تسریع این همه گیری، اپل پلتفرم های جدیدی ایجاد کرده، خدمات موجود را بهبود بخشیده و تلاش های خرده فروشی آنلاین خود را برای ایجاد یک اکوسیستم خانگی که به اندازه تجربه در فروشگاه آن فراگیر و به یاد ماندنی است، تجدید کرده است. فقط یک نکته وجود دارد: باید میزها را بیاورید.

تقریباً برای هر سرویسی که به صورت حضوری در دسترس است، اپل اکنون یک همتای آنلاین راحت را بدون بسیاری از مصالحه‌هایی که معمولاً با خرید خانگی مرتبط است، ارائه می‌کند. این خدمات فراتر از صفحات وب ثابت هستند و تجربیات انسانی و پویا را ارائه می دهند. از آنجایی که فروشگاه‌های فیزیکی و دیجیتالی بر روی یک فرکانس کار می‌کنند، مشتریان می‌توانند انتخاب کنند که کدام بخش از تجربه را در فروشگاه می‌خواهند و کدام یک به صورت آنلاین مؤثرتر هستند.

مقایسه: اپل استور و خدمات آنلاین اپل استور

پس مرحله بعدی چیست؟

برای میلیون‌ها مشتری که در نزدیکی فروشگاه اپل زندگی نمی‌کنند، تجربه‌های آنلاین همهجانبه می‌توانند ارتباطات مشابهی ایجاد کنند. فروشگاه آنلاین اپل و فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل اکنون به‌عنوان خدمات موازی کاملاً یکپارچه عمل می‌کنند که به افراد بیشتری گزینه‌های بیشتری برای کشف، آموزش و پشتیبانی می‌دهد. اما این یک شبه اتفاق نیفتاد.

عکسی از صفحه نمایش آنلاین اپل استور.
طراحی جدید فروشگاه اینترنتی اپل.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

با پلتفرم‌های خانگی پیشرو برای پشتیبانی مشتری، تحویل، آموزش و شخصی‌سازی، تمرکز بر کشف محصول و تجربه خرید است. اصول اولیه مرور و خرید محصولات اپل به صورت آنلاین تقریباً مانند روزهای اولیه اپل استور آنلاین باقی مانده است.

گزینه‌های چت آنلاین و تلفن، هم برای فروش با یک متخصص و هم برای کمک Genius از طریق پشتیبانی اپل، با زیرنویس‌ها در صفحات وب فروشگاه‌ها و نقشه‌های زنده که در طراحی جدید به نمایش گذاشته شده‌اند، برجسته‌تر از همیشه هستند. apple.com/store صفحه وب، که هفته گذشته برای اولین بار. در طول سال گذشته، برنامه خرده فروشی اپل در خانه با فرصت های بیشتری برای کار از خانه برای تیم های فروشگاه برای حمایت از مشتریان در طول همه گیری همه گیر گسترش یافته است. اپل شروع به ارائه کرد پشتیبانی رایگان زبان اشاره مترجم در فروشگاه و سپس مستقر شده است زمان ثبت نامیک سرویس آنلاین موازی برای اتصال مشتریان در هر نقطه با مترجم.

عکسی از رابط SignTime در وب سایت اپل.

اپل به دور از بستن فروشگاه های فیزیکی، تشخیص می دهد که تجربیات حضوری و مجازی ارزش منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهد. فروشگاه‌های آجر و ملات آن، که اکنون تعداد آنها به 512 عدد در سراسر جهان می‌رسد، مقاصد گردشگری، پروژه‌های حفاظتی تاریخی نمادین و شگفتی‌های معماری هستند. اینها مکان هایی هستند که مشتریان در سطح عمیق تری با اپل ارتباط برقرار می کنند.

امروزه در اپل، جلسات مجازی توسط همان تیم هایی میزبانی می شود که برنامه نویسی در فروشگاه را میزبانی می کنند، بنابراین بازگشت به خانه برای ایجاد یک ریمیکس GarageBand مانند ورود به فروشگاه است. (حتی ممکن است همان چهره ها را ببینید!) اپل نیز ارائه می دهد جلسات شخصی آنلاین برای کمک به راه اندازی دستگاه خود و آموزش های اخیراً تجربه شده از پشتیبانی Apple مستقیماً در فروشگاه های اپل فیلمبرداری شده است.

به همان روشی که متخصصان خلاق Apple Store یک ارتباط انسانی آنلاین در جلسات امروز مجازی اپل برقرار می‌کنند، متخصصان فروشگاه اپل می‌توانند توصیه‌های شخصی محصول و مشاوره خرید متخصص را از طریق فروشگاه با قرار ملاقات‌های تخصصی به صورت آنلاین ارائه دهند. جذاب تر از یک چت یا تماس تلفنی، ارتباط چهره به چهره با یکی از اعضای تیم، تجربه خریدی مشابه در یک فروشگاه فیزیکی را فراهم می کند.

یک متخصص اپل در مرکز بازدیدکنندگان Apple Park به شما نشان می دهد که چگونه با آیفون خود معامله کنید.
یک متخصص اپل در Apple Park Visitor Center نحوه تجارت آیفون خود را توضیح می دهد.
یکی دیگر از عناصر تجربه در خانه که از زمان شروع همه‌گیری به طور کامل درک شده است، تحویل است که شامل همه چیز از دریافت محصول درب منزل تا راه‌اندازی آن می‌شود. “تحویل فوری” دو ساعته است اکنون توسط اپل تبلیغ می شود به عنوان یک راه سریع و آسان برای اتصال. امیدوار کننده ترین آن اپل است مشارکت با Enjoy، راه اندازی فروشگاه خرده فروشی موبایل. Apple و Enjoy تحویل با نصب توسط متخصص در منزل شما را ارائه می دهند. بنیانگذار ران جانسون اخیرا اعلام شده است این سرویس اکنون در بازارهای بیشتری از جمله شیکاگو، واشنگتن، دی سی، بالتیمور و آتلانتا در دسترس است.

Apple and Enjoy تحویل را با پیکربندی برای دستگاه های جدید شما ارائه می دهد.
Apple و Enjoy تحویل را با پیکربندی برای دستگاه های جدید شما ارائه می دهند.
تا همین اواخر، فروشگاه آنلاین اپل چیزی جز یک پورتال وب ساده برای خرید محصولات اپل نبود. این بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از خرده فروشان می توانند بگویند. در حالی که خرید در خانه بسیار راحت است، اغلب تقریبی ضعیف و کم ارزش برای بازدید حضوری از یک فروشگاه است. تلاش‌های اپل برای ایجاد یک پلتفرم تجارت خانگی شخصی‌تر از قبل از همه‌گیری آغاز شد و در سال گذشته به طور قابل توجهی سرعت گرفته است.

همچنین می‌توان کشف محصول را توسط متخصصان اپل تقویت کرد که می‌توانند ویژگی‌های مرتبط با زمینه را به شیوه‌ای پویا نشان دهند که گالری‌های تصاویر ثابت و ویدیوهای از پیش ضبط‌شده نمی‌توانند. قبلاً دیده‌ایم که اپل در مورد کشف محصول با مدل‌های واقعیت افزوده دستگاه‌های جدیدی که می‌توانید آن‌ها را در iPhone یا iPad تجربه کنید، تکرار می‌کند. با ادغام فناوری‌هایی مانند واقعیت افزوده و خرید شخصی در تجربه خرید روزمره، اپل می‌تواند یک سفر فروشگاه آنلاین ایجاد کند که مشتریان را به همان اندازه که پس از بازدید از فروشگاه مطمئن می‌شوند، در خرید خود ایجاد کند.

آموزش یکی از ستون‌های خرده‌فروشی اپل است و ارائه محتوای خلاقانه آنلاین با ارتباط انسانی یک پروژه مهم در حال انجام است. از سال 2020، امروز در اپل به نیروی محرکه تلاش های آنلاین اپل تبدیل شده است. با تشکر از همکاری جلسات وبکس، ویدئوهای یوتیوبو اکنون در برنامه یکپارچه شده است جلسات GarageBandاپل چهره های خندان افراد خلاق را به خانه شما می آورد.

یک Creative Pro میزبان یک GarageBand Remix امروز در جلسه اپل است.
Apple Creative Pro میزبان یک جلسه ریمیکس در GarageBand است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در ماه مه گذشته گفت: “هر چیزی که در فروشگاه های ما دوست دارید آنلاین است.” یک هاب جدید راه اندازی کرد برای فروشگاه اینترنتی اپل. به راحتی به عنوان کپی بازاریابی زیرکانه رد می شود، این خط به سادگی و عمیقاً اهداف اپل را برای خرید آینده نشان می دهد.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی