چگونه تمرکز اپل سیلیکون بر کارایی می تواند حتی برای پیشرفته ترین مک ها مفید باشد

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

مسیر حرکت شگفت انگیز بود، درست است، و ما نسل به نسل برای به دست آوردن قابلیت های بیشتری کار کردیم که واقعاً مسیر فوق العاده ای به ما داد تا باور کنیم که سیلیکون اپل می تواند متحول کننده باشد و ما به این دستاورد بسیار افتخار می کنیم.

مقاله کامل، که همچنین نگاهی به آزمایشگاه‌ها و دفاتر اپل در مونیخ دارد، در مستقل سایت اینترنتی.

و بنابراین وقتی در سال 2020 وارد مرحله انتقال سیلیکون اپل شدیم، واقعاً وقت ما بود که وارد عمل شویم و از آن بهره ببریم.

همانطور که انتقال سیلیکون اپل ادامه دارد، گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، دستاوردهای چشمگیر اپل را نه تنها در عملکرد، بلکه در کارایی نیز نشان می‌دهد. در مصاحبه با مستقل، داگ بروکس، یکی از اعضای تیم بازاریابی محصول اپل، علت انتقال، وضعیت فعلی خط تولید مک و موارد دیگر را توضیح داد.

بروکس گفت: “من اینطور فکر نمی کنم.” «من فکر می‌کنم خط تولید مکی که امروز می‌سازیم بهترین چیزی است که تا به حال داشته‌ایم، درست است؟ و ذاتاً، بسیاری از آن‌ها از عملکرد باورنکردنی و راندمان انرژی ارائه شده توسط Apple Silicon ناشی می‌شود.

همانطور که ما وارد چندین نسل از آیفون ها و آیپدها شدیم و قابلیت ها و عملکرد باورنکردنی آنها را دیدیم – علاوه بر آن، نوآوری در حوزه های دیگر پیرامون فناوری های دیگری که وارد شده اند. [chip] – ما متقاعد شدیم که این ممکن است مک را به کجا برساند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

یکی از جالب‌ترین نظرات Books در این مصاحبه زمانی بود که از او پرسیدند که چگونه انتقال سیلیکون اپل ممکن است بر عملکرد رایانه‌های پیشرفته مانند Mac Pro تأثیر بگذارد. به طور خاص، از بروکس پرسیده شد که آیا «مزایای تراشه موبایل، در قالب کارایی بیشتر و موارد دیگر»، «مزایای تراشه‌های موبایلی» و موارد دیگر «معایب» وجود دارد یا خیر.

و بر اساس میراثی است که با آیفون شروع کردیم. بنابراین فکر می کنم که این یک امتیاز بزرگ برای ما بود.

بروکس توضیح می‌دهد که اپل «قابلیت‌ها و عملکرد باورنکردنی» چین‌های سفارشی خود را در آیفون و آی‌پد مشاهده کرد که به شرکت «باور فوق‌العاده‌ای در مورد اینکه می‌تواند مک را به کجا برساند» می‌دید.