کاردیو فیتنس در اپل واچ و آیفون: نحوه استفاده از آن

چه اخیراً اپل واچ خریداری کرده باشید یا برای مدتی صاحب آن شده باشید و از کاردیو استفاده نکرده باشید، این یک معیار ارزشمند برای درک و استفاده است. در اینجا نحوه توصیف اپل آن است:

سطوح تناسب اندام قلبی حتی برای تمرینات پیاده روی/پیاده روی/دویدن در فضای باز که قبلا انجام داده اید نشان داده می شود. برای مشاهده داده‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می‌توانید روی نمادهای دوره زمانی در بالای Cardio Fitness ضربه بزنید (بیشتر را در زیر ببینید).

دلیل اینکه نشانگر دقیق سلامت کلی است این است که آمادگی قلبی بر اساس اندازه گیری «توانایی بدن در جذب، گردش و استفاده از اکسیژن» استوار است. اگرچه بین سطوح پایین تناسب اندام قلبی و مشکلات سلامتی در آینده همبستگی وجود دارد، شما این قدرت را دارید که سطح خود را از طریق تمرین هوازی مداوم و شدیدتر افزایش دهید 🙂

تناسب اندام کاردیو معیاری برای سنجش صدای شماست2 حداکثر، که حداکثر مقدار اکسیژنی است که بدن شما می تواند در طول ورزش مصرف کند. سطح آمادگی قلبی شما یک شاخص قوی از سلامت کلی بدن شما و پیش بینی کننده سلامت بلند مدت شما است.

اپل خاطرنشان می کند که دوچرخه سواری یکی دیگر از تمرینات هوازی عالی برای بهبود تناسب اندام قلبی عروقی است، اما در حال حاضر، تمرینات دوچرخه سواری در اپل واچ معیارهای تناسب اندام قلبی عروقی را ثبت نمی کند.

نحوه مشاهده سطوح تناسب اندام قلبی در آیفون

  • سطح آمادگی قلبی خود را در هر زمان با رفتن به صفحه بررسی کنید برنامه سلامت در آیفون
  • شير آب مرور > قلب > تناسب اندام قلبی
  • روی آبی رنگ «نمایش همه سطوح آمادگی قلبی» ضربه بزنید تا همه داده‌های موجود خود را ببینید
  • اکنون می‌توانید ماه‌هایی را که در دسته‌های پایین، کمتر از میانگین، بالاتر از میانگین و بالا بوده‌اید، ببینید.
  • اگر دستگاه دیگری دارید که VO را اندازه گیری می کند2 حداکثر (یا آن را توسط یک متخصص اندازه‌گیری کنید)، می‌توانید روی «افزودن داده» در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا اندازه‌گیری‌ها را به صورت دستی اضافه کنید.
  • می‌توانید در اپلیکیشن Health درباره چرایی اهمیت تناسب اندام کاردیو و نحوه افزایش آن بیشتر بدانید – اما ساده‌ترین و مهم‌ترین عامل افزایش شدت و دفعات تمرینات هوازی است.
آمادگی قلبی خود را در Apple Watch و iPhone 2 بررسی کنید

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

یکی از ویژگی های با ارزش و کمتر شناخته شده سلامتی اپل واچ، تناسب اندام قلبی است. اندازه گیری بر اساس صدای شما است2 حداکثری که اپل واچ می تواند هنگام ضبط سه تمرین خاص تخمین بزند. ما را دنبال کنید تا نحوه استفاده از تناسب اندام قلبی در اپل واچ و آیفون، از جمله چرایی اهمیت آن، نحوه تنظیم آن، و نحوه اندازه گیری/نمایش سطوح آمادگی قلبی را یاد بگیرید.

پس زمینه تناسب اندام قلبی

دو روش ارزشمند دیگر برای ردیابی سلامت قلب، تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) و ویژگی “سن عروقی” Withings در آخرین مقیاس هوشمند Body Cardio آن است.

نحوه استفاده از Apple Watch و iPhone Fitness Cardio

راه اندازی (Apple Watch Series 3 یا بالاتر مورد نیاز است)

  • اگر هنوز آن را پیکربندی نکرده اید، آن را باز کنید برنامه سلامت در آیفون شما
  • شير آب خلاصه و انگشت خود را به پایین بکشید و جستجو کنید کاردیو فیتنس (در بخش «سلامت‌تر شوید» – همچنین می‌توانید به «مرور > قلب > تناسب اندام قلبی» نگاه کنید)
  • آبی را انتخاب کنید امکانات دکمه
  • دستورالعمل هایی مانند تأیید اطلاعات سلامتی خود را دنبال کنید (باید حداقل 20 سال سن داشته باشد)
  • می‌توانید اعلان‌های فعالیت قلبی کم را فعال کنید
  • اکنون خواهید دید که تناسب اندام قلبی در زیر ظاهر می شود بخش قلب در اپلیکیشن Health
فیتنس کاردیو اپل واچ آیفون

نحوه اندازه گیری تناسب اندام قلبی با اپل واچ

  • برای هر تمرینی که با اپل واچ ثبت شده است، داده های تناسب اندام قلبی را مشاهده نخواهید کرد، در اینجا چیزی است که اپل می گوید:
    • اپل واچ می تواند صدای تخمینی را ضبط کند2 بین 14 تا 60 میلی لیتر بر کیلوگرم در دقیقه هنگامی که به سرعت پیاده روی، پیاده روی یا دویدن در بیرون انجام می دهید با اندازه گیری مداوم ضربان قلب می تواند صدای شما را تخمین بزند2 اگر یکی از این تمرینات را در برنامه Workouts شروع کنید حداکثر
    • VO2 حداکثر برای کاربران 20 ساله و بالاتر تأیید شده است. اکثر مردم می توانند صدای خود را بهبود بخشند2 حداکثر با تمرینات قلبی عروقی شدیدتر و مکرر. برخی از شرایط یا داروهایی که ضربان قلب شما را محدود می کنند می توانند باعث بیش از حد تخمین زدن VO شما شوند2 بیشترین. می توانید در جزئیات سلامتی نشان دهید که داروهای خاصی مصرف می کنید.
    • ممکن است حداقل 24 ساعت از پوشیدن اپل واچ شما طول بکشد و پس از آن چندین تمرین و اندازه گیری غیرفعال با اپل واچ قبل از دریافت تخمین اولیه انجام شود.
    • جزئیات بیشتر در مورد این ویژگی را می توانید در قسمت Cardio Fitness اپلیکیشن Health بخوانید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی