کتاب های کمک درسی دهم فنی و حرفه ای, کارودانش خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

کتاب های کمک درسی دهم فنی و حرفه ای, کارودانش خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

کتاب های پرسمان گاج در واقع همان کتاب‌های امتحانی این ناشر هستند. این کتاب‌ها با ارائه بانک جامعی از سوالات امتحانی به همراه پاسخ‌های تشریحی در کنار درسنامه‌های کاربردی و خلاصه، تمام نیازهای دانش‌آموزان برای امتحانات کلاسی و مدرسه‌ای را برآورده می‌کنند. کتاب های کار و تمرین دهم ریاضی با هدف گردآوری تمرین‌های بیشتر جهت کار در کلاس تألیف شدند.

از بهترین کتاب های کمک درسی سال دهم در دروس ریاضی ، فیزیک و هندسه می توان به دورس زیر اشاره کرد. در این پست به بررسی بهترین منابع کمک درسی و تستی سال دهم در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می پردازیم. در فروشگاه اینترنتی کتابانه در کنار کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی به هزاران اثر درسی و غیر درسی دیگر دسترسی دارید. ما مفتخریم که با گردآوری مجموعه کاملی از آثار درسی، ادبی، عمومی و … به یکی از بهترین مرجع‌های خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دهم کتاب تبدیل شدیم.

  • وقتی صحبت از درس ریاضی می‌شود، بهترین کتابی که می‌توان انتخاب کرد، کتاب‌های انتشارات خیلی سبز است.
  • پاسخنامه تشریحی کامل و دقیق از دیگر ویژگی های این کتاب است.
  • یک سری سوالات بر اساس سوالات آزمون های سراسری سال های قبل داخل و یا خارج کشور و دیگری سوالات مفهومی مطابق با کتاب درسی رو شامل میشه.
  • کتاب های درس‌پک مهروماه، دروس طلایی کاگو و شاه کلید کلاغ سپید سه کتاب گام به گام برتر پایه دهم ریاضی هستند که در مطلب بالا به آنان اشاره شد.
  • در این کتاب مطالب کتاب درسی به خوبی و کامل آموزش داده شده است و تست های پرتعدادی ذکر گردیده.
  • بخش دوم « تست های فراتر از کتاب درسی » است که سطح بالاتری نسبت به تست های بخش اول دارد و نکات مهم و کلیدی مربوط به متن درس در تست های این بخش آورده شده.
در واقع هدف از تألیف این آثار، تکمیل تست‌های ارائه شده در کتاب‌های تست با سطح بالاتری از پرسش‌های چهار گزینه‌ای است. در نتیجه یادگیری درست آنها در قدم اول به فهم درست دروس دهم وابسته است. از طرفی این موضوع در پایه دهم ریاضی بسیار بیشتر به چشم می‌آید و همین اهمیت کتاب های کمک درسی دهم ریاضی را چند برابر می‌کند. کتاب کمک درسی ریاضی دهم انسانی و کتاب کمک درسی فارسی دهم انسانی از پرفروش‌ترین کتاب های کمک درسی دهم انسانی به شمار می‌روند.

تست اقتصاد دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز

سایت کتاب کنکور مجموعه‌ای کامل از تمامی کتاب‌های کمک درسی برای همه‌ی رشته‌های تحصیلی را با بیشترین تخفیفات در اختیار شما عزیزان قرار داده است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. در هر محصول در گاج مارکت اطلاعات شامل معرفی کتاب کمک درسی دهم و قیمت کتاب کمک درسی دهم و انتشارات و…

بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم انسانی