گزارش: محدوده آیفون 13 نسبت به آیفون 12 سال گذشته محدودتر است

آیا توانستید یک آیفون جدید بخرید یا هنوز منتظر هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

بر اساس گزارش جدید JP Morgan، 9 هفته پس از عرضه آیفون 13، تهیه آن حتی از آیفون 12 سال گذشته سخت تر است. این گزارش نشان می دهد که تخمین های تحویل ایالات متحده برای آیفون 13 مینی ممکن است تا 8 روز طول بکشد، در حالی که آیفون 13 ممکن است تا 10 روز طول بکشد. کاربرانی که آیفون 13 پرو یا 13 پرو مکس می خواهند، باید تقریباً یک ماه، حداکثر تا 26 روز صبر کنند.

به عنوان مثال، در ماه اکتبر این شرکت نتایج سه ماهه چهارم سال 2021 خود را منتشر کرد. اگرچه درآمد آیفون 47 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت، اما اپل نتوانست انتظارات تحلیلگران کلی را که بیش از 84.85 میلیارد دلار درآمد بود برآورده کند و درآمد 64.7 میلیارد دلاری را ثبت کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت: «امسال، ما قوی‌ترین محصولات خود را تا کنون عرضه کردیم، از مک‌های مجهز به M1 گرفته تا مجموعه‌ای از آیفون 13 که استانداردهای عملکردی جدیدی را ایجاد می‌کند و مشتریان ما را قادر می‌سازد تا به روش‌های جدید ایجاد و ارتباط برقرار کنند.» . ما ارزش‌های خود را در هر کاری که انجام می‌دهیم القا می‌کنیم – نزدیک‌تر شدن به هدف 2030 خود برای خنثی‌بودن کربن در سراسر زنجیره تأمین و در طول چرخه عمر محصولاتمان و پیشبرد مأموریت خود برای ساختن آینده‌ای عادلانه‌تر.»

توجه به این نکته ضروری است که در حالی که اپل آماده ترین شرکت برای کمبود نیمه هادی ها بود، این کمبود بر توانایی اپل برای ارسال سریع تر آیفون ها نیز تأثیر می گذارد.

iPhone 13 Pro Max

همانطور که توسط AppleInsider به گفته سامیک چاترجی، تحلیلگر ارشد جی پی مورگان، ایالات متحده حدود 35 درصد از محموله های آیفون در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. این گزارش نشان می دهد که “تخمین تحویل در 11 روز برای آیفون 13 و 28 روز برای 13 پرو و ​​13 پرو مکس ثابت ماند. زمان تحویل برای iPhone 13 mini از 11 روز به 10 روز تعدیل شد.”

نه تنها این، بلکه یک دیوار پرداخت دیجیتایمز این گزارش نشان می دهد که عرضه آیفون 13 در طول این سه ماهه و آینده محدود خواهد بود. اما نوری در انتهای تونل وجود دارد.

با این اوصاف، انتظار نمی‌رود عرضه آیفون 13 تا فوریه 2022 به میزان تقاضا برسد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در آن زمان گفت:

Chatterjee گفت: چین، آلمان و بریتانیا نیز در خط تولید آیفون جدید شاهد اعتدال بودند. او می نویسد:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علیرغم تعدیل زمان عرضه با بهبود عرضه، در ایالات متحده ثابت می ماند – که نشان دهنده روند تقاضای قوی است، و بر اساس جغرافیایی در چین بالاترین میزان خود را حفظ می کند – که نشان دهنده تقاضای بسیار بالاتر از حد انتظار است، که نویدبخش علاقه / تقاضا برای بازار است. سری آیفون 13 به طور کلی در سطح جهانی نسبت به انتظارات سرمایه گذاران برای چرخه حجم کمتری نسبت به سری آیفون 12 است.»

به گفته منابع زنجیره تامین، کمبود قطعات آی سی که در اوایل اکتبر برای سری آیفون 13 پدیدار شد، به تدریج کاهش می یابد، زیرا تامین کنندگان تولید را افزایش می دهند و مونتاژکنندگان در مسیر افزایش تولید تا فوریه آینده برای تامین تقاضای ترمینال هستند.