گلدمن ساکس اولین جزئیات سرمایه گذاری کارت اپل، 10 میلیارد دلار خط اعتباری را فاش کرد

کارت اعتباری بخشی از تلاش اخیر گلدمن برای معطوف کردن توجه خود به مصرف کنندگان خیابان اصلی پس از بیش از یک قرن ارائه خدمات به مشاغل بزرگ و سرمایه گذاران بزرگ است. شریک آن در تجارت – شرکت اپل – سعی کرده نقش بانک سرمایه گذاری را کم اهمیت جلوه دهد.

برای گلدمن ساکس، اپل کارت بخشی از بزرگترین فشار آن به اعتبار مصرف کننده است. این بانک به طور سنتی با شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران کار می‌کرده است، اما از آنجایی که این بانک در طول سال‌ها سود کمتری داشته است، تلاش‌های مالی مصرف‌کننده خود را گسترش می‌دهد. پسندیدن بلومبرگ توضیح :

بیشتر بخوانید:

گلدمن ساکس برخی از جزئیات اولیه سرمایه گذاری اپل کارت خود را در این هفته منتشر کرد. در پرونده های نظارتی، این بانک اعلام کرد که تاکنون 10 میلیارد دلار خط اعتباری به مشتریان اپل کارت داده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

ماه گذشته، دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس، اپل کارت را “موفق ترین راه اندازی کارت اعتباری تمام دوران” نامید. پرونده های نظارتی این ماه اولین نگاه ما را به داده های واقعی پشت استفاده از Apple Card تاکنون ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون


تیم کوک در جریان تماس با درآمد اپل در این هفته، ادعاهای سولومون را تایید کرد و گفت که اپل کارت “موفق ترین راه اندازی کارت اعتباری در ایالات متحده” بود. او همچنین اعلام کرد که اپل کارت برای خرید آیفون در اواخر سال جاری، سود 0 درصدی فاینانس اضافه خواهد کرد.

پرونده ها نشان می دهد که از 10 میلیارد دلار خطوط اعتباری، مشتریان در ماه سپتامبر با مجموع 736 میلیون دلار مانده وام پایان یافتند. گلدمن برای جبران راه اندازی اپل کارت، کسب و کار وام شخصی بدون وثیقه خود را متوقف کرد.

بلومبرگ همچنین اشاره می‌کند که مقایسه داده‌های گلدمن با کارت‌های دیگر مشکل است زیرا “اکثر بانک‌ها عملکرد را بر اساس کارت‌های جداگانه تجزیه نمی‌کنند.”

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید: