Apple TV+ را تماشا کنید. به گفته یک فرد با آگاهی مستقیم از وضعیت اپل، سرویس پخش ویدیوی پولی، بر خلاف بزرگترین رقبای خود، اطلاعات جمعیت شناختی مشتریان یا تاریخچه ای از آنچه را که تماشا کرده اند جمع آوری نمی کند. این بدان معناست که کارمندان Apple TV+ نمیتوانند نحوه حرکت مشتریان را بین محتوا تجزیه و تحلیل کنند، و بر خلاف Netflix، Disney و سایر سرویسهای پخش، که از چنین دادههایی برای ترغیب مشتریان برای تماشای ویدیوهای بیشتر استفاده میکنند، تقریباً غیرممکن میشود که ویدیوهای بیشتری را بر اساس ترجیحاتشان به آنها توصیه کنند.
عکس: کریستینا @ wocintechchat.com/پاشیدن
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
برخی از ایده ها باید به طور کامل کنار گذاشته شوند زیرا خط مشی های حریم خصوصی شرکت را نقض می کنند. به عنوان مثال، اپل به مشتریان خود اطمینان می دهد که در حالی که درخواست های Siri را برای بهبود عملکرد تجزیه و تحلیل می کند، نمایه صدای سیری شما به Apple ID شما مرتبط نیست.
[ad_2]
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
اما کارمندان اپل می گویند تازه واردان به این شرکت باید خود را با محیطی وفق دهند که در آن نمی دانند از محصولاتشان چگونه استفاده می شود و یکی از اعضای جوان تیم حریم خصوصی می تواند درخواست دسترسی به داده ها را حتی از یک مدیر ارشد وتو کند. .
تاکید اپل بر حفظ حریم خصوصی یکی از افتخارآمیزترین چیزهای این شرکت است، اما مهندسان و دیگرانی که در توسعه محصول دخیل هستند می گویند که این کار هزینه دارد.
(این برنامه می تواند تاریخچه خود را به شما نشان دهد، اما به نظر می رسد این کار به گونه ای انجام می شود که از دسترسی اپل به داده ها جلوگیری می کند.)
اپل میتواند از دادههای جمعآوریشده استفاده کند و از تکنیکهایی مانند حریم خصوصی متفاوت برای قطع ارتباط بین کاربران و دادههایشان استفاده کند (اگرچه برخی کارشناسان میگویند این حفاظتها همیشه قابل اندازهگیری نیستند). این مقاله همچنین توضیح میدهد که اپل چگونه دادههای ناشناس را برای تجزیه و تحلیل خریداری میکند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.