قفل کردن COVID-19 می تواند منجر به از دست دادن 6 تا 10 میلیون دستگاه آیفون شود

با این حال، از آن زمان، مونتاژ محصولات اپل در تأسیسات متعلق به Pegatron، Quanta و Compal متوقف شده است. تأسیسات ژنگژو فاکسکان با اقدامات احتیاطی اضافی برای کووید-19 هنوز به طور عادی کار می کند، اما مشخص نیست که این تا چه مدت ممکن است ادامه داشته باشد.

قفل های COVID-19 می تواند به شدت بر انتشار آیفون تأثیر بگذارد

در حالی که بیشتر کشورها قصد دارند تا حد زیادی با کووید-19 زندگی کنند، چین در عوض در تلاش است تا عفونت را ریشه کن کند – احتمالاً تا حدی به این دلیل که واکسن های تولید محلی کمتر از واکسن های استفاده شده در سایر کشورها مؤثر هستند.

یکی از تحلیلگران بدترین سناریو را توصیف کرد.

تحلیلگران می گویند که زنجیره تامین اپل به شدت تحت تاثیر قرنطینه های COVID-19 در چین قرار گرفته است و وضعیت بدتر شده است. این به دنبال تعطیلی تولید اپل در سه تامین کننده کلیدی است که مونتاژ آیفون، آی پد و مک را تحت تاثیر قرار می دهد. این قبلاً باعث شده است که تاریخ حمل و نقل برای مدل‌های MacBook Pro ساخته شده به سفارش کاهش یابد.

رقابت چین برای جلوگیری از گسترش کووید-19، بزرگراه‌ها و بنادر را مسدود کرده، کارگران را قفل کرده و کارخانه‌های بی‌شماری را در انتظار مجوز دولت برای بازگشایی گذاشته است – اختلالاتی که در زنجیره‌های تامین موج می‌زند. عرضه جهانی.

ادی هان، تحلیلگر اصلی در Isaiah Research، مستقر در تایپه، می‌گوید: «اپل ممکن است به انتقال سفارش‌ها از Pegatron به Foxconn فکر کند، اما ما انتظار داریم حجم آن به دلیل مشکل لجستیکی و سختی نصب تجهیزات محدود شود. […]

بدترین سناریو ممکن است تولید آیفون را تا 10 میلیون دستگاه کاهش دهد.

زمینه

به گفته هان، در بدترین سناریو، اگر قفل‌ها دو ماه طول بکشد و اپل نتواند سفارش‌ها را تغییر دهد، پگاترون می‌تواند از 6 تا 10 میلیون دستگاه آیفون عقب بماند.

تحلیلگران گفتند که انتظار می رود در صورت تداوم محدودیت های ناشی از کووید-19 در چین، ارسال برخی از محصولات اپل، و همچنین لپ تاپ های دل و لنوو، با تاخیر مواجه شود، زیرا محدودیت ها مونتاژکنندگان را مجبور به تعطیلی می کنند و حفظ معاملات حلقه بسته دشوارتر می شود.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

تحلیلگران به نقل از رویترز می گویند که وضعیت احتمالا بدتر می شود.

یک قرنطینه در شنژن در ماه گذشته فاکسکان را مجبور کرد مونتاژ آیفون را در دو کارخانه متوقف کند، اگرچه ترکیبی از معافیت‌ها برای تولید حلقه بسته و توانایی این شرکت برای تغییر به امکانات پشتیبان به این معنی است که تولید آیفون آسیب جدی ندیده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.