آیا هومبریج اهمیت بیشتری دارد؟ [Video]

افرادی که تنظیمات واقعاً پیشرفته دارند نیز می‌خواهند برای مدتی به Homebridge بمانند، با چیزهایی مانند سوئیچ‌های ساختگی و پلاگین‌هایی که نیاز به هاب‌های خاص سازنده را از بین می‌برند. HOOBS تشخیص می‌دهد که حتی در طول و بعد از این انتقال به استاندارد Matter، مردم Homebridge را مفید می‌دانند و یک دستگاه همه‌کاره جدید با پشتیبانی از Zigbee، بلوتوث، Wi-Fi، Thread و Matter راه‌اندازی می‌کنند.

به راحتی می توان ماده را تهدیدی برای وجود Homebridge دانست زیرا دستگاه های دارای Matter برای اتصال به خانه هوشمند شما نیازی به برقراری ارتباط از طریق Homebridge ندارند – اما این چیز بدی نیست، و حداقل در حال حاضر، هنوز هم وجود دارد. نیاز به هوم بریج در حال حاضر، استاندارد Matter فقط از انواع دستگاه های محدود پشتیبانی می کند. این دسته بندی ها طیف وسیعی از جمله روشنایی، قفل درها، طیف وسیعی از سنسورها، بلندگوها و موارد دیگر را پوشش می دهند، اما در این مرحله Matter به طور قابل توجهی از دوربین پشتیبانی نمی کند. شما می‌توانید چیزی به ارزان‌قیمت ۲۵ دلاری Blink Mini Camera بخرید تا از پشتیبانی محدود دوربین از طریق Homebridge برخوردار شوید، اما هیچ دوربینی قادر به پشتیبانی از Matter نیست تا زمانی که خود استاندارد برای افزودن پشتیبانی اصلاح نشود.

ماده همچنین دارای چندین مزیت نسبت به HomeBridge است. برای اینکه HomeBridge با دستگاه های خانه هوشمند شما کار کند، باید افزونه های انتخابی را نصب کنید. برخی از آنها عالی هستند، هم به صورت محلی و هم سریع کار می کنند، اما برای برخی دیگر چندین پلاگین مختلف وجود دارد که ادعا می کنند از محصولات مشابه پشتیبانی می کنند، و برخی دیگر هنوز از شما می خواهند که با اعتبار آنلاین این دستگاه هوشمند وارد شوید و آنها را کنترل کنید. از طریق اینترنت. – معرفی تاخیر اضافی و خطر در دسترس نبودن. Matter بر کنترل کاملاً محلی متمرکز است، بنابراین آنها می توانند سریعتر پاسخ دهند و شما همچنان می توانید دستگاه خانه هوشمند خود را در صورت قطع اینترنت کنترل کنید.

گرفتن 9to5Mac

بنابراین اگر در حال حاضر روی خانه هوشمند خود کار می کنید، چه کاری باید انجام دهید؟ اگر دستگاه‌های جدیدی دریافت می‌کنید، مطمئناً ارزش این را دارد که ببینید کدام دستگاه‌ها به طور بومی از Matter پشتیبانی می‌کنند. در حالی که گزینه های خوبی با قیمت مناسب وجود دارد، دستگاه های Matter باید بدون درزترین تجربه را ارائه دهند. به همین ترتیب، اگر به تازگی شروع به ساخت یک خانه هوشمند کرده‌اید، استفاده از دستگاه‌های Matter تا جایی که ممکن است منطقی است.

Homebridge یک نرم افزار منبع باز است که می توانید آن را روی رایانه خود اجرا کنید و اساساً دستورات مورد استفاده توسط HomeKit اپل را به دستورات مورد استفاده توسط سایر دستگاه های هوشمند ترجمه می کند. هزاران پلاگین مختلف وجود دارد که می توانند در Homebridge برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از دستگاه های مختلف، از دوربین های هوشمند و چراغ ها گرفته تا قفل درها و حتی خودروهای تسلا، نصب شوند. وقتی دستگاه‌های هوشمند خود را به Homebridge متصل می‌کنید، یک کد QR برای اسکن و اضافه کردن آن پل – و همه دستگاه‌های متصل به آن – به برنامه Home اپل دارید.

مواد وجود دارد

اگر دوست دارید سرهم‌بندی کنید، استفاده از Homebridge همچنان می‌تواند کنترل بیشتری بر دستگاه‌هایتان به شما بدهد و در درازمدت، در صورت انتخاب گزینه‌های شخص ثالث با قیمت پایین‌تر، می‌توانید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. فایده ای ندارد که Matter را تهدیدی برای Homebridge بدانیم، زیرا Homebridge و Matter یک هدف مشترک دارند: ایجاد یک خانه هوشمند یکپارچه تر. با Homebridge، این تجربه تنها برای کسانی به ارمغان می‌آید که مایل به سرهم‌بندی، اجرای نرم‌افزار اضافی و استفاده از سخت‌افزار اضافی برای اتصال دستگاه‌های خانه هوشمند به روش‌هایی هستند که قبلاً هرگز در نظر گرفته نشده بودند. دستگاه‌های Matter این قابلیت را به همه ارائه می‌دهند، مهم نیست که چقدر مشتاق هستند تا یک راه‌اندازی بالقوه گیج‌کننده را مدیریت کنند.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا افراد ممکن است به جای استفاده از لوازم جانبی HomeKit، Homebridge را راه اندازی کنند. شاید قبل از تعویض تلفن، قبلاً دستگاه‌های هوشمندی داشته‌اید، جایی که در آن زندگی می‌کنید قبلاً ترموستات هوشمند داخلی داشته‌اید، یا فقط می‌خواهید انتخاب بیشتری در دستگاه‌های هوشمند خود داشته باشید. دستگاه‌های HomeKit بومی نیز می‌توانند گران باشند، بنابراین انتخاب گزینه‌های جایگزین که به طور بومی با HomeKit سازگار نیستند، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شود که در ساخت خانه هوشمندتان واقعاً افزایش می‌یابد. Homebridge را می توان روی همه چیز از رایانه های تک برد مانند Raspberry Pi گرفته تا رایانه های Mac و Windows و حتی در کانتینرهای Docker اجرا کرد. همچنین راه حل های همه کاره از HOOBS برای رد شدن از برخی از تنظیمات وجود دارد.

ویدئو: آیا Homebridge اهمیت بیشتری دارد؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


در حالی که به نظر می رسید ماده برای مدتی در افق خودنمایی می کند، بالاخره اینجاست. استاندارد خانه هوشمند Matter از برخی فناوری‌های موجود مانند Thread استفاده می‌کند و به طور مشترک توسط گروهی از رهبران صنعت از جمله اپل، آمازون، گوگل، ال‌جی و غیره توسعه داده شده است. هدف این است که دستگاه‌های خانه هوشمند تقریباً از هر سازنده‌ای را می‌توان با سایر تجهیزات خانه هوشمند دیگری که در اختیار دارید ترکیب و تطبیق داد و می‌توانید آنها را از سیری، الکسا یا دستیار Google کنترل کنید. مانند HomeKit، می‌توانید به سادگی از یک کد QR برای افزودن دستگاه‌ها به خانه خود استفاده کنید و بسته به دستگاه خاص، مستقیماً از طریق Wi-Fi یا از طریق روتر Thread edge ارتباط برقرار می‌کنند.

آیا ماده و هوم بریج می توانند همزیستی داشته باشند؟

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

و در حالی که دستگاه‌های Matter بالاخره در دنیای واقعی عرضه شدند، و حتی برخی از دستگاه‌های از قبل موجود به‌روزرسانی‌هایی را برای پشتیبانی از Matter مشاهده می‌کنند، این غیرواقعی است که فکر کنیم مردم به‌طور کامل تک تک فناوری‌های هوشمند موجود را در خانه‌های خود جایگزین می‌کنند تا همه چیز استفاده شود. از آخرین استاندارد زمان زیادی وجود خواهد داشت که افراد قبل از اینکه دلیلی برای پرداخت هزینه برای تعویض آنها ببینند، از کلیدهای هوشمند، لامپ‌ها، دوربین‌ها و ترموستات‌های موجود خود استفاده می‌کنند.

نگه داشتن یک خانه هوشمند یکپارچه – جایی که هر تلفن هوشمند یا دستیار خانگی می تواند برای کنترل هر دستگاه خانه هوشمندی که دارید استفاده شود – می تواند کمی مشکل باشد. پیش از این، بسیاری از کاربران آیفون از Homebridge برای اتصال دستگاه‌های پشتیبانی نشده به برنامه Home اپل استفاده می‌کردند. اما استاندارد Matter ممکن است این کار را غیر ضروری کند، زیرا دستگاه‌های دارای Matter با اکوسیستم‌های خانه هوشمند آمازون، گوگل و اپل سازگار خواهند بود. این سؤال پیش می‌آید: آیا ماده، Homebridge را منسوخ می‌کند؟

هوم بریج چیست؟