امروز اپل و NMAAM ماه موسیقی سیاه را جشن می گیرند

مارس گذشته، Apple Downtown Nashville افتتاح شد در قلب شهر موسیقی و در کنار موزه ملی موسیقی آفریقایی آمریکایی. این موزه مقصدی است که برای الهام بخشیدن و آموزش جوامع در مورد نقش مهم آمریکایی های آفریقایی تبار در شکل دادن به صنعت موسیقی اختصاص داده شده است. نشویل همچنین محل استودیوی Apple Music Country است.

را مجموعه میراث موسیقی ماه موسیقی سیاه را که در ژوئن جشن گرفته می شود، به عنوان زمانی برای کشف تاریخ غنی موسیقی، تاریخ و فرهنگ می شناسد. از 8 تا 15 ژوئن می توانید در جلسات مجازی با ترانه سراها و تهیه کنندگان برتر شرکت کنید.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

اولین همکاری اپل با NMAAM مجازی است، اما Apple Downtown Nashville رویدادهایی را در فروشگاه در آینده برگزار خواهد کرد. امروز در اپل به طور کامل برمی گردد. جلسات Virtual Today در اپل در وبکس و رایگان میزبانی می شود. نام و چهره سایر شرکت کنندگان برای محافظت از حریم خصوصی شما روی صفحه نمایش داده نمی شود.

در نشویل، امروز در اپل، کار موسیقیدانان آفریقایی آمریکایی را با جلسات مجازی که توسط Apple Music و موزه ملی موسیقی آفریقایی آمریکایی ایجاد شده است، جشن می گیرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هنرمند کانتری ویلی جونز در مورد فرهنگ و زمینه پشت کار خود بحث خواهد کرد و به ساخت موسیقی با Logic Pro در مک خواهد پرداخت. والری جون، خواننده و ترانه سرا به شما کمک می کند از تاریخ غنی فرهنگ آفریقایی-آمریکایی الهام بگیرید و یک تمرین خلاقانه انجام دهید. هر دو جلسه توسط ریسی پالمر میزبان Apple Music و داستان‌سرایان NMAAM مدیریت می‌شوند.

اپل امروز دو جلسه برای ثبت نام اعلام کرد: