اپل آیدی گروگان می ماند وقتی پرداخت اپل کارت ناموفق بود

او می گوید این رویدادها به چند دلیل بسیار نگران کننده است.

  • اپل می‌گوید حساب‌های اپل من را گروگان نگه می‌دارد تا مبلغی را دریافت کند.
  • می گوید زمانی که در واقع یک مک بوک پرو بود، به آیفون متصل است. و iTunes دیگر وجود ندارد. عدم توجه به جزئیات با توجه به جدی بودن تهدید بعدی زیاد نیست.
  • زمانی ارسال شد که اپل کارت تنها چند روز تاخیر داشت.
  • این نشان می دهد که هزینه هایی که اپل در اپل کارت دریافت می کند با سایر خریدها متفاوت است که می تواند عواقب جدی داشته باشد. (همچنین: توافق نامه Apple Card به این ویژگی فنی اشاره نکرده است.)

او در نهایت با صحبت با گلدمن ساکس همه چیز را حل کرد، اما آنها فقط می‌توانستند به تیم اپل آیدی ایمیل بزنند که سه تا پنج روز کاری طول می‌کشد تا پاسخ دهند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ما برای نظر دادن با اپل تماس گرفتیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

او می‌گوید که دسترسی به حساب‌های اپل او به تدریج متوقف شده است و از اپ استور شروع شد…

برای حل این مشکل، لطفاً با شماره 1-877-255-5923 تماس بگیرید تا با یک متخصص Apple Card در Goldman Sachs صحبت کنید. پس از رفع مشکل، به این ایمیل پاسخ دهید تا بتوانیم تفاوت قیمت را از کارت شما شارژ کنیم.

برای اضافه کردن به سرگرمی، یک اشتباه تایپی در آدرس پاسخ وجود داشت که به جای (احتمالاً) “دریافت کردن”، “دریافت کردن” بود، که به این معنی بود که پاسخ کرتیس برگشت.

درست است، به وضوح خطای کاربر در اینجا از جانب کورتیس وجود دارد. مشکل فقط به این دلیل اتفاق افتاد که او معامله مک را فراموش کرد تا اینکه دوره 14 روزه برای ارسال آن به اپل را سپری کرد، و همچنین به این دلیل که هیچ روش پرداخت خودکار معتبر مرتبط با Apple Card خود را نداشت. ترکیب این دو چیز به این معنی بود که او واقعاً یک مک در اختیار داشت که برای آن پول کاملی ارائه نکرده بود.

ما نتوانستیم پرداخت کامل را برای iPhone جدید شما دریافت کنیم [sic – Apple meant a Mac]. در نتیجه، از دسترسی بیشتر دستگاه مورد سفارش به فروشگاه‌های Apple iTunes و Mac App جلوگیری می‌کنیم و همه حساب‌های مرتبط با دستگاه خریداری‌شده در سفارش را غیرفعال می‌کنیم.

اقدام مورد نیاز: اپل کارت

از: Apple payment@apple.com
پاسخ به: preceivables@apple.com

Apple Music و سپس iCloud دنبال شد.

اگر Apple ID فقط در Mac آسیب‌دیده غیرفعال می‌شد، به اندازه کافی منصفانه به نظر می‌رسد – به راحتی می‌توانست به عنوان یک مورد تلاش برای تقلب در نظر اپل ظاهر شود و اپل دستگاه را کمتر قابل استفاده می‌کرد. اما اگر شناسه او برای همه دستگاه‌ها غیرفعال باشد، به نظر می‌رسد که سؤالات بزرگ‌تری ایجاد می‌کند. حساب iCloud به راحتی می تواند حاوی اطلاعات تجاری حساس به زمان باشد و عدم دسترسی به آن می تواند عواقب گسترده ای داشته باشد.

یکی از کاربران مک M1 می‌گوید که اپل آیدی‌اش را گروگان گرفته بود، زمانی که مجموعه‌ای از وقایع مانع از جمع‌آوری موجودی بدهی اپل کارت او توسط شرکت کوپرتینویی شد.

* تنها جنبه نامشخص پست او این است که آیا دسترسی به حساب هایش در همه جا به حالت تعلیق درآمده است یا فقط در مکی که خریداری کرده است. عبارت ایمیل اپل تا حدودی مبهم است:

داستین کورتیس، طراح و سرمایه‌گذار، ابتدا نمی‌دانست چه اتفاقی در حال رخ دادن است، زیرا یک ایمیل را از دست داده است، اما سپس در مورد توالی وقایع توضیح داد، همانطور که او در یک توضیح داد. پست طولانی وبلاگ:

  • او یک MacBook Pro M1 از apple.com خرید.
  • در هنگام پرداخت، او پیشنهاد معامله برای یک مک بوک پرو قدیمی را پذیرفت.
  • او موجودی اپل کارت خود را پرداخت کرد.
  • به او گفته شد که بسته بندی را از دستگاه قدیمی دریافت می کند و دو هفته فرصت دارد تا آن را برگرداند.
  • بسته بندی هرگز به دستش نرسید و او آن را فراموش کرد.
  • اپل به او ایمیل زد و درخواست بازگشت دستگاه را داد و او پاسخ داد که هنوز منتظر بسته بندی است.
  • اپل پاسخی نداد و سعی کرد که اپل کارت خود را برای موجودی شارژ کند.
  • شکست خورد زیرا فراموش کرد اطلاعات پرداخت خودکار خود را برای حساب بانکی جدید خود به روز کند.
  • اپل آیدی او از کار افتاده است.*
  • اپل به او ایمیل زد تا تأیید کند که حساب مسدود شده است و به او گفت که برای حل این مشکل با خط راهنمای اپل کارت گلدمن ساکس صحبت کند.